بهترین سواحل بدروم

سواحل برتر بدروم برای تفریح

۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

کشور ترکیه به دلیل مجاورت با دریا دارای سواحل جذاب و بی نظیر بسیاری است که می‌تواند در هنگام سفر شما را علاقه مند به مناطق مختلف این شهر به خصوص شهر بدروم کند. شهر بدروم واقع در استان موغله بوده و در فاصله 250 کیلومتری از شهر معروف ازمیر قرار دارد، بهترین سواحل بدروم جاذب گردشگران زیادی به این شهر می باشد.

جاذبه های شهر بدروم

شهر بدروم شامل جاذبه‌های گردشگری‌ همچون آرامگاه، دروازه و قلعه‌های بسیار است اما یکی از جذابیت‌های این شهر، سواحل زیبای دریاهای موجود در آن است که در این شهر قرار دارد. اگر قصد دارید در هنگام سفر ساعاتی را به دور از مشغله‌های زندگی بگذرانید می‌توانید از سواحل زیبای شهر بدروم دیدن کرده و این شهر زیبا و سواحل جذاب آن را برای مسافرت انتخاب کنید.

برترین سواحل بدروم
بهترین سواحل بدروم

سواحل بدروم نه تنها جنبه زیبایی دارند بلکه از نظر رفاه، آسایش و تفریح نیز می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. این سواحل شامل بهترین مکان‌ها به جهت تفریح و استراحت بوده و شامل هتل‌ها و استراحتگاه‌های مهم در سواحل بدروم است که اگر علاقه مند به سکوت و آرامش باشید می‌توانید سواحل ساکت و آرامی را که برای شما نام می‌بریم انتخاب کرده و اوقات خوبی را در سواحل اطراف آن سپری کنید.

در ادامه این مطلب برخی از جذاب‌ترین سواحل بدروم را برای شما نام می‌بریم تا هنگام مسافرت بتوانید مطابق با سلیقه خود یکی از سواحل نام برده شده را برای سفر خود انتخاب کنید و اوقات خوب و خوشی را در این سواحل سپری کنید.

تور اقساطی ترکیه با بهترین مزایا و شرایط در تعطیلات تابستان 1402 برگزار می گردد.

ساحل آکیارلار(AKYARLAR)

اگر علاقه مند به ساحلی خلوت هستید و سکوت را به شلوغی ترجیح می‌دهید، انتخاب ساحل آکیارلار برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. یکی از زیباترین سواحل بدروم که متاسفانه خیلی به آن توجه نمی‌شود آکیارلار نام دارد. این مکان همان‌طور که اشاره شد مکانی خلوت و دنج بوده به گونه‌ای که می‌توانید در هنگام استراحت به دور از شلوغی در این مکان به تفریح و استراحت بپردازید. به بیانی دیگر اگر از شلوغی بیزار هستید و دوست دارید زمان استراحت خود را در سکوت بگذرانید، ساحل آکیارلار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این مکان بهترین مکان برای فرار از مرکز شهر بوده و به دلیل داشتن خلیج خلوت، چشم انداز زیبای شهر و چشم انداز پرنده‌های مهاجر و جزیره یونانی کوز می‌تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد.
چشم انداز این ساحل بسیار تماشایی و آرامش بخش بوده به گونه‌ای که می‌توانید نمایی از شهر و بازار را در اطراف آن نظاره گر باشید. اگر علاقه مند به غذاهایی دریایی به خصوص ماهی هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما در رستوران‌های اطراف این ساحل از ماهی‌های خوش طعم این ناحیه نوش جان کنید زیرا بسیار لذیذ و خوش طعم هستند.

سواحل برتر بدروم
ساحل آکیارلار بدروم

ساحل کرجی(Kargi)

در جنوب شهر بدروم یک ساحل زیبا به نام کرجی وجود دارد که جزو بهترین سواحل این شهر به حساب می‌آید. این ساحل که از جمله مشهورترین سواحل این منطقه به شمار می‌رود و بین گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی بسیار محبوب واقع شده است، ساحل کرجی نام دارد. ساحل کرجی به مانند ساحل AKYARLAR یکی از جمله سواحل ساکت و آرام بوده که سواحل آن به صورت شنی است.

این ساحل بسیار تمیز و زیبا بوده و در اطراف آن چندین ویلا قرار دارد و به فاصله‌ای دورتر می‌توان رستوران‌های دریایی جذابی را در اطراف این ساحل نظاره گر بود. ساحل کرجی یکی از بهترین سواحل در لیست توریست‌هایی است که علاقه مند به مناطق ساکت و دنج هستند به طوری که تماشای اطراف این ساحل و جذابیت‌های آن می‌تواند شما را بسیار غافلگیر کند.

قیمت خرید تور وان اقساطی در آژانس پیله ها با بهترین شرایط

بهترین سواحل بدروم
ساحل کرجی بدروم

ساحل جذاب ایلگان کاو(Ilgın Cove)

این ساحل زیبا در دهکده Mazı قرار دارد و دسترسی آن به گونه‌ای است که برای رفتن به این ساحل به یک ماشین احتیاج پیدا خواهید کرد. این دهکده از نظر گردشگری جزو محله‌های پرجمعیت محسوب نمی‌شود اما از نظر مردم محلی جزو یکی از محله‌های مورد علاقه مردم بومی این شهر به حساب می‌آید. در هنگام بازدید از این ساحل جذاب باید کمی به سمت پایین تپه حرکت کرده تا به این ساحل دوست داشتنی و جذاب دست پیدا کنید.

در این ساحل برخلاف دو ساحل دیگری که پیش‌تر اشاره شد ارائه خدمات انجام نمی‌شود به همین دلیل باید در هنگام بازدید از آن غذا و نوشیدنی مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. شاید بتوان همین مورد را یکی از دلایل جذابیت این ساحل عنوان کرد، اینکه بتوان به دور از شلوغی ساعاتی را از طبیعت اطراف و ساحل و دریای زیبا آن هم بدون هیچ گونه مزاحمی سپری کرد می‌تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد.

آشنایی با بهترین سواحل بدروم
ساحل جذاب ایلگان کاو بدروم

ساحل جذاب گوموسلوک(Gümüşlük)

یکی از جمله مناطقی که بیشتر مردم محلی برای غذا خوردن در یکی از بهترین رستوران‌های آن حاضر می‌شوند و یا از فروشگاه‌های اطراف آن برای تماشا و خرید صنایع دستی بازدید می‌کنند، ساحل گوموسلوک است. این ساحل دارای مهمانسراهای کوچک ،زیبا و دنج بوده که در کنار آب واقع شده است و این بدان معناست که به دلیل دسترسی بالایی که این منطقه دارد شما می‌توانید تمامی مدت زمان تعطیلات خود را در این بخش سپری کنید.

در طول روز می‌توانید از ساحل گوموسلوک دیدن کرده و در رستوران‌های اطراف این ساحل، عصرانه میل کنید. پیشنهاد می‌شود زمان بازدید از ساحل گوموسلوک غروب خورشید را از زیباترین رستوران‌های این منطقه همچون Limon تماشا کنید و از غذاهای محلی و ترکی این منطقه نهایت لذت را ببرید.

تور قسطی آلانیا نیز با بهترین قیمت برگزار می گردد.

ساحل جذاب گوموسلوک بدروم
سواحل بدروم

ساحل کیسبوکو(Kisebükü)

یکی دیگر از سواحل زیبای واقع در دهکده Mazı ، کیسبوکو نام دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که آرامش در سفر را به شلوغی ترجیح می‌دهید باید در زمان خارج از فصل و یا روزهای غیر تعطیل در هفته از این ساحل تماشایی دیدن کنید تا بتوانید بدون حضور جمعیت محلی از تماشای این ساحل لذت ببرید.

در نزدیکی این ساحل بقایایی از یک کلیسا تاریخی وجود دارد و یک حمام ترکی نیز در اطراف این ساحل به چشم می‌خورد. ساحل کیسبوکو در بین تورهای قایقرانی جزو محبوب‌ترین‌ها انتخاب شده و مطمئنا برای رسیدن به این ساحل جذاب نیز به ماشین و در کنار آن مهارت بالای رانندگی نیاز خواهید داشت. اما شک نکنید این سختی‌ها ارزش بازدید از این ساحل را خواهد داشت به گونه‌ای که پس از بازدید خودتان متوجه زیبایی و جذابیت آن خواهید شد.

با تور بدروم، هیجان غواصی در بدروم را از دست ندهید.

برترین سواحل بدروم
ساحل کیسبوکو بدروم
5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای ”سواحل برتر بدروم برای تفریح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.