تفریحات بانکوک

در بانکوک چه تفریحاتی می توان انجام داد؟

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

بانکوک به عنوان بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور تایلند، هر ساله میزبان توریست های بسیاری از سراسر دنیا با تور اقساطی بانکوک است. این شهر بزرگ و جذاب در کنار پوکت و پاتایا جز محبوب ترین شهرهای توریستی تایلند بوده و جذابیت های بسیاری دارد. با اقامت در بانکوک می توانید به تفریحات بانکوک و هر آن چه که از یک سفر تفریحی انتظار دارید دست یابید.

شهر بانکوک با سواحل شگفت انگیز

شهر بانکوک معابد خاص و عجیبی دارد که می توانند برای هر بازدیدکننده ای جذابیت داشته باشند. علاوه بر آن محله های دیدنی این شهر با داشتن ساختمان های بلند پیشرفته و معماری زیبا از دیگر جاذبه های توریستی بانکوک هستند. شهر بانکوک از لحاظ برخورداری از مراکز خرید و ساختمان های تجاری بسیار غنی است. در این شهر انواع مراکز خرید لوکس و پیشرفته ساخته شده اند که شما می توانید از آن جا کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

علاوه بر مواردی گفته شد، امکانات سرگرمی و تفریحات بانکوک بسیار زیاد است. شاید بانکوک مانند پوکت سواحل شگفت انگیز و تماشایی نداشته باشد یا مانند پاتایا تفرجگاه های متعدد و درجه یک نداشته باشد، اما با این امکانات تفریحی پیشرفته می تواند به خوبی با آن ها برابری کند.

به طور کلی بانکوک یک مقصد جامع و عالی برای همه کسانی است که قصد دارند یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی داشته باشند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی بهترین امکانات و تفریحات بانکوک می پردازیم و ویژگی های هر یک از آن ها را به صورت مختصر بررسی می کنیم. اگر قصد سفر به تایلند و بانکوک را دارید، تا انتهای مطلب “تفریحات بانکوک” همراه ما باشید.

شهر بانکوک با سواحل شگفت انگیز

سافاری ورلد بانکوک

در میان تفریحات بانکوک، باغ وحش سافاری ورلد یکی از محبوب ترین موارد است. این باغ وحش پیشرفته و هیجان انگیز به شما این امکان را می دهد که به دل زیستگاه جانوران وحشی و بومی کشور تایلند بروید. شما با این بازدید می توانید در طبیعی ترین شرایط ممکن زندگی حیواناتی که از تلویزیون دیده اید، تماشا نمایید.

باغ وحش سافاری ورلد در نزدیکی بانکوک واقع شده است و همیشه یکی از تفریحات بانکوک و توریستی محبوب این شهر بوده. انواع و اقسام جانوران را می توانید در این باغ وحش پیدا کنید. از جانوران وحشی مانند شیر و کرگدن گرفته تا جانداران آبزی و پرندگان بسیار زیبا.

راهنمای سفر به بانکوک و کارهایی که در سفر به این شهر باید انجام داد

شما سوار بر ماشین هایی که برای بازدید از این منطقه در نظر گرفته شده اند می شوید و همراه با راهنماهای حرفه ای به دل حیوانات می روید. حتی می توانید با رعایت نکات ایمنی به این جانوران غذا بدهید و از هم نشینی با آن ها لذت ببرید. اگر به حیات وحش و جانوران وحشی علاقه مند هستید، بازدید از سافاری ورلد بانکوک را از دست ندهید.

سافاری ورلد بانکوک

پارک لومپینی

یکی دیگر از محبوب ترین تفریحات بانکوک، پارک لومپینی است. این پارک در میان مردم محلی تایلند از اهیمت زیادی برخوردار است. این پارک بسیار وسیع بوده و در آن انواع گل و گیاهان مختلف از گونه ها و نژادهای گوناگون یافت می شوند. طراحی زیبای این پارک و امکانات گسترده ای که در آن در نظر گرفته شده است موجب می شود تا گشت و گذار در این باغ بسیار لذت بخش باشد.

مردم محلی همیشه به این پارک سر می زنند. در آخر هفته ها این پارک بسیار شلوغ می شود؛ پس اگر می خواهید به پارک لومپینی بروید و ازدحام جمعیت مانع لذت بردن شما از گشت و گذار در این باغ نباشد، زمانی غیر از آخر هفته را برگزینید. در صورتی که قصد گشتن در محیطی طبیعی و سرسبز را داشته باشید یا بخواهید برای پیک نیک به بیرون بروید، پارک لومپینی دقیقا همان جایی است که برای شما ساخته شده است.

پارک لومپینی

رودخانه چائو فرایا

کشور تایلند به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خودش رودهای متعددی دارد. یکی از مهم ترین رودخانه های تایلند که در بانکوک واقع شده است، رودخانه چائو فرایا است. این رود بزرگ و زیبا می تواند به عنوان یک گزینه عالی برای دوری از زندگی شهری و دغدغه هایش در نظر گرفته بشود.

از جمله تفریحات بانکوک، قایق سواری در رود چائو فرایا و تماشای مناظر پیرامون آن است. این کار را می توانید هم با استفاده کردن از خدمات تورهای محلی واقع در بانکوک انجام دهید، هم می توانید خودتان قایقی را برای ساعاتی اجاره کرده و مشغول قایق سواری شوید.

این رودخانه از دل شهر بانکوک می گذرد. با قایق سواری در این رودخانه می توانید به توری کوتاه، مختصر و مفید از شهر بانکوک بروید. هم چنین با آرامشی که در این فعالیت به دست می آورید، قادر خواهید بود که از تنش ها و استرس های زندگی روزمره فاصله بگیرید و احساس بهتری داشته باشید.

رودخانه چائو فرایا

خانه موج های بانکوک

یکی از جذاب ترین تفریحات بانکوک که می توان در این شهر انجام داد، رفتن به خانه موج های این شهر است. خانه موج ها یک مجموعه بزرگ برای تفریحاتی آبی و ساحلی است که با پیشرفته ترین امکانات در شهر بانکوک ساخته شده است. این محل هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از توریست هاست و بر محبوبیت آن افزوده می شود.

انواع استخرهای موج و امکانات تفریح های آبی و ساحلی در خانه موج ها تعبیه شده اند. هم چنین در داخل این مجموعه بزرگ و مجهز می توانید بازی های مختلف مخصوص تمام رده های سنی را بیابید. اگر هم احساس تشنگی یا گرسنگی کردید، غرفه ها و بخش هایی مخصوص نوشیدنی و خوراکی در داخل مجموعه واقع شده اند. با سر زدن به خانه موج های بانکوک می توانید ساعاتی هیجان انگیز را در این بخش از تفریحات بانکوک سپری کنید.

لوکس ترین و بهترین مراکز خرید بانکوک برای تجربه خریدی متفاوت

مجموعه صخره نوردی آمپد ترامپولین Amped Trampoline

صخره نوردی یکی از مهیج ترین تفریحات بانکوک است که می تواند انرژی شما را به روشی سالم تخلیه کند. اگر به این تفریح علاقه دارید، مجموعه آمپد ترامپولین بانکوک در دسترس شما قرار دارد. این مجموعه بزرگ با پیشرفته ترین امکانات و مطابق با استانداردهای لازم طراحی شده است. شما می توانید با اطمینان از ایمنی وسایل آمپد ترامپولین در آن جا به صخره نوردی بپردازید. به این ترتیب هم به تناسب اندام خود کمک کرده اید و هم هیجان و انرژی درونی خود را با یک تفریح سالم تخلیه کرده اید.

مجموعه صخره نوردی آمپد ترامپولین Amped Trampoline
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.