بهترین مراکز خرید بانکوک

بهترین مراکز خرید بانکوک

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

بانکوک، پایتخت کشور تایلند، کلان شهری با حدود 9 میلیون نفر جمعیت است. این شهر مدت هاست که به عنوان شهری با بیشترین میزان توریست سالیانه نسبت به دیگر شهرهای جهان شناخته می شود. اگرچه بانکوک شهری باستانی با قدمتی طولانی است؛ اما امروز با ساختمان های سر به فلک کشیده و خیابان های زیبا و پر زرق و برق یکی از شهرهای مدرن جهان نیز محسوب می شود. این شهر پر است از هتل هایی مجلل، فرودگاه های به روز و مدرن و مراکز خرید بانکوک برای میزبانی از گردشگران از سرتاسر دنیا…

این شهر به اندازه ای امکانات تفربحی و رفاهی لوکس و مدرن دارد، که گاهی اوقات اصلی ترین دلیل مسافرت توریست ها به این کلان شهر، اقامت در هتل های استثنایی و خرید کالا های اصلی و برند از مراکز خرید آن است.

امروز قصد داریم به سراغ مراکز خرید فوق العاده این شهر زیبا و رویایی برویم. جایی که خرید در آن، امری شبانه روزی است و در همه جای این شهر می توانید بازار های کوچک و بزرگ بسیاری را برای خرید انواع کالاها پیدا کنید. مراکز خریدی در این شهر وجود دارند که تردد خریداران در آنها شما را شگفت زده خواهند کرد، مقصد ما در این مطلب همین مراکز هستند. حالا اگر مسافر بانکوک هستید یا قصد دارید در آینده به این شهر مدرن سفر کنید، لذت خرید در مراکز مدرن این شهر را از دست ندهید. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید بانکوک آشنا کنیم.

مرکز خرید چاتوچک | Chatuchak

در بازار جذاب و رنگارنگ چاتوچک شما از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا می کنید. این بازار بزرگ مساحتی نزدیک به 35 هکتار دارد و با 8 هزار مغازه، فقط آخر هفته ها باز است؛ البته همین یک روز هم کافی است تا 200 هزار نفر خریدار را میزبانی کند. در این بازار هر چیزی که بخواهید برای خرید موجود است. از انواع مواد غذایی و خوراکی گرفته، تا البسه و کیف و کفش، و لوازم دیجیتال و هنری…

تعداد زیادی از مغازه های موجود در این بازار، عمده فروش هستند و اجناس را حتی با قیمتی زیر قیمت عمده هم به فروش می رسانند. تنوع کالا در این بازار واقعا زیاد و فوق العاده است. پس اگر به بازار آخر هفته چاتوچک رفتید، مراقب باشید حساب جیبتان از دستتان در نرود.

مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید آزیاتیک | Asiatique

آزیاتیک از ادغام دو مرکز خرید بزرگ که در کنار یک رودخانه کوچک قرار دارند، تشکیل شده و در حال حاضر از زیباترین و مجلل ترین مراکز خرید بانکوک محسوب می شود. اینجا بیش از 1500 بوتیک و 40 رستوران و کافی شاپ بزرگ دارد که همگی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. البته ساعت گشایش نیمی از فروشگاه های این بازار 5 عصر است. در این بازار انواع سوغاتی های محلی مربوط به کشور تایلند نیز یافت می شود.

بازار پرانتونام | Pratunam

پرانتونام را می توان یکی از معروف ترین مراکز خرید بانکوک معرفی کرد. اینجا جدید ترین لباس ها و لوکس ترین برند های مد و فشن را می توان دید. پرانتونام یک ویژگی مهم دارد، این بازار نسبت به دیگر بازار های بانکوک، امنیت بالای دارد. در اطراف این بازار چندین هتل بزرگ نیز وجود دارد که محل اقامت گردشگران خارجی است. اگر محل اقامت شما یکی از این هتل‌ ها باشد، می توانید هنگام خرید از این بازار، از فروشنده بخواهید تا کالای خریداری شده شما را بسته بندی کند و به محل اقامتتان در هتل بفرستد. این کار در این بازار امری رایج است.

سفر به سرزمین هزاران لبخند با تور اقساطی تایلند!

مرکز خرید سیام پاراگون | Siam Paragon

سیام پاراگون یکی از معروف ترین مراکز خرید بانکوک است. سیام پاراگون نه فقط یک مرکز خرید، که به خاطر نمای ظاهری و سبک معماری آن، یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می رود. این بازار بزرگ واقعا شبیه به یک شهر است و اگر چه که از چندین ساختمان بزرگ تشکیل شده، اما بیشتر مغازه های آن در فضای باز هستند. این بازار لوکس، بیشتر محل عرضه لباس و لوازم ورزشی و مسافرتی است.

بهترین مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید پانتیپ پلازا | Pantip Plaza

اگر علاقمند به دنیای تکنولوژی و لوازم دیجیتال هستید، بهتر است بدانید که پانتیپ پلازا، بزرگترین مرکز خرید لوازم دیجیتال در کل کشور تایلند است. در این مجموعه که در یک ساختمان بسیار بزرگ قرار دارد، انواع نوت بوک، رایانه، دوربین دیجیتال، دستگاه های پخش کننده موسیقی، کنسول های بازی و هر نوع تکنولوژی دیجیتالی که بخواهید پیدا می شود. با این حال مراقب باشید که از دلال های در حال رفت و آمد در این مجتمع خرید نکنید؛ اینجا کالاهای دیجیتال تقلبی نیز کم نیست.

بازار اور تور کور | Or Tor Kor

اور تور کور، ابر بازار مواد غذایی بانکوک است. انواع مواد خوراکی، میوه، سبزیجات، انواع گوشت و هر نوع خوردنی که بخواهید در اینجا یافت می شود. این بازار که بازار محبوب آشپزان تایلندی و غیر تایلندی است، بهترین مواد خوراکی سراسر این کشور را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند. آنگونه که در آخرین آمار منتشر شده آمده است، این بازار بزرگ مواد غذایی در رده چهارم بزرگترین بازار مواد غذایی جهان جای گرفته است.

رزرو تور اقساطی پاتایا بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز!

مرکز خرید سنترال ورد | Central World

سنترال ورد در دسته بزرگترین مراکز خرید در آسیا قرار دارد. این مرکز حدود 100 هزار متر مربع مساحت دارد و بیشتر مغازه های این مجتمع، نمایندگی برند های بزرگ دنیا از جمله MNG، ZARA، Timberlan و Izzue هستند. در این مجتمع بزرگ و لوکس، چندین سینما، شهر بازی و پیست اسکی هم وجود دارد. علاوه بر این بیشتر از 100 رستوران و کافه نیز در این مجتمع فعالیت دارند.

معروف ترین مراکز خرید بانکوک

بازار شبانه پات پونگ | Patpong

اگر به هر دلیلی قصد خرید کالاهای غیر اصل و تقلبی را دارید به پات پونگ بروید. در این مکان هر چیزی که بخواهید یافت می شود؛ فقط از نوع کپی و تقلبی آن! این بازار فقط شب ها باز است و چندین رستوران و کافه شبانه نیز در آن وجود دارد.

گیسون پلازا | Gayson Plaza

این مجتمع بزرگ و لوکس نیز محل عرضه لباس های مارک تایلندی و جهانی است که با داشتن چندین رستوران بزرگ در خود، به یکی از بزرگترین مراکز خرید بانکوک تبدیل شده است.

در این مقاله به بررسی 10 مورد از بهترین و معروف ترین مراکز خرید بانکوک پرداختیم تا در سفر خود با تور اقساطی بانکوک از آن ها بازدید نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.