بهترین مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

نام آنتالیا به عنوان یک شهر تفریحی و توریستی در ترکیه بین همگان زبانزد است. این شهر با داشتن سواحل بسیار زیبا و جذاب، طبیعت بکر و دیدنی، امکانات تفریحی متنوع و کم نظیر و نیز مراکز اقامتی درجه یک، به خوبی توانسته در میان توریست ها محبوبیت کسب کند، همچنین این شهر دارای مراکز خرید لاکچری زیادی می باشد، در واقع مراکز خرید آنتالیا در بیشتر کشورهای جهان زبانزد می باشد.

مسافرانی که به ترکیه می روند و قصد خوشگذرانی و تفریح دارند، آنتالیا را به عنوان مقصد خود بر می گزینند. جذابیت های آنتالیا آن قدر زیاد است که همیشه تور آنتالیا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تورها شناخته می شود. یکی از اهداف جانبی سفر به آنتالیا، خرید است.

مسافران و توریست هایی که به آنتالیا می روند، مایلند تا از آن جا خرید کنند. این خریدها یا شامل لوازم آرایشی، لباس و پوشاک، زیور آلات و اشیای تزیینی و…می شود و یا صنایع دستی ترکیه، به عنوان سوغاتی و یادگاری سفر. در هر صورت، خرید یکی از اهداف مهم در سفر به آنتالیا محسوب می شود.

اگر شما هم جز متقاضیان تور اقساطی آنتالیا هستید و می خواهید در سفر به این شهر، در کنار تفریح، خرید هم داشته باشید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. در این مطلب نگاهی می اندازیم به مهم ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا.

بهترین مراکز خرید آنتالیا
لاکچری ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا Terra City

مرکز خرید ترا سیتی همواره به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز خرید آنتالیا مشهور بوده است. در هر لیستی از مراکز خرید آنتالیا که نگاه کنید، نام این مرکز خرید را خواهید دید. ترا سیتی لوکس ترین و مدرن ترین مرکز خرید در آنتالیا محسوب می شود. این مرکز خرید امکانات گسترده، فضای باز، طراحی زیبا و ساختاری کاملا حرفه ای دارد. شما با مراجعه به ترا سیتی می توانید یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

اگر قصد شما خرید پوشاک اصل از برندهای معتبر دنیا است، ترا سیتی یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار گرفته اند. مرکز خرید ترا سیتی در خود نمایندگی های اصل و معتبر برترین برندهای جهان مانند نایک، آدیداس، بربری و ماکس مارا است. شما می توانید انواع پوشاک اصل و معتبر با بهترین و مرغوب ترین کیفیت را در ترا سیتی بیابید.

برای سفر به شهر آلانیا، بهترین تور اقساطی آلانیا را رزرو نمایید.

اگرچه بیشتر محصولاتی که در ترا سیتی به فروش می رسند البسه و پوشاک هستند اما شما می توانید مغازه های متعددی را هم در ترا سیتی پیدا کنید که اجناس دیگری را عرضه می کنند. محصولاتی مانند انواع لوازم آرایشی اصل، کیف، کفش، زیورآلات و محصولات الکترونیک. در یک کلام، ترا سیتی که مرکز خرید لوکس است که می تواند تمام نیازهای شما را در خرید برطرف نماید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مال آنتالیا یا Mall of Antalya

این مرکز خرید که جز مراکز خرید جدید و مطرح شهر آنتالیا محسوب می شود، به خوبی توانسته به یکی از اصلی ترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل شود. مال آنتالیا تعداد بسیار زیادی از فروشگاه ها و مغازه ها را در خود جای داده است. این فروشگاه ها انواع و اقسام محصولات متنوع را به فروش می رسانند. البته بیشتر محصولات موجود در مال آنتالیا، پوشاک و به خصوص پوشاک های ترک است.

از مزیت های قابل توجه در مال آنتالیا، معماری بسیار زیبا و لوکس آن است که با بهره گیری از مدرن ترین متدها ساخته شده است. در مال آنتالیا امکانات تفریحی و بازی و هم چنین یک سینمای پیشرفته نیز قرار دارد. این سینما یکی از پیشرفته ترین سینماها در خاورمیانه است. داشتن تکنولوژی آیمکس، سالن های معمولی سیما و نیز سالن های سه بعدی، از ویژگی های این سینماست که آن را متمایز ساخته است.

تور اقساطی استانبول، با بهترین شرایط و مزایای پرداختی

هم چنین اگر در میان خریدهای خود گرسنه شدید و قصد خوردن یک میان وعده داشته باشید، در مال آنتالیا بیش از 20 کافه و رستوران و فست فود واقع شده است. همه این ها در کنار یکدیگر موجب شده اند تا نام مال آنتالیا در میان برترین مراکز خرید آنتالیا قرار بگیرد.

لاکچری ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید میگروس

یکی از جذاب ترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید میگروس است. این مرکز خرید یک ویژگی برجسته و خاص دارد که آن را از سایر مراکز خرید آنتالیا متمایز ساخته و آن هم قرار داشتن آن در کنار ساحل است. اگر قصد داشته باشید با یک تیر دو نشان بزنید و همزمان برای تفریح در ساحل و هم چنین، خرید بیرون بروید، مرکز خرید میگروس بهترین پیشنهادی است که می توانید دریافت کنید.

یکی دیگر از مزیت ها در مرکز خرید میگروس، قیمت های مناسب آن است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید ارزان قیمت در آنتالیا محسوب می شود و قیمت های آن نسبت به سایر مراکز خرید بسیار مناسب تر است. اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید و در عین حال محصولات با کیفیتی را خریداری نمایید، حتما به میگروس سر بزنید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

یکی دیگر از مراکز تجاری مهم و جدید در آنتالیا، مرکز خرید مارک آنتالیا است. این مرکز خرید که حدود 7 سال پیش ساخته شده است، به سرعت توانست رشد کند و نام خود را در میان برترین مراکز خرید آنتالیا جای دهد. مارک آنتالیا با استقبال زیادی از سوی مردم محلی و هم چنین مسافران روبرو شده است.

فضای بزرگ و وجود امکانات تفریحی جز مزیت های قابل توجه مارک آنتالیا هستند. این مرکز خرید در خود فروشگاه های بسیاری را جای داده است که محل عرضه انواع پوشاک، زیورآلات و اکسسوری ها، محصولات سرگرمی و وسائل دیجیتال هستند. یکی از نکات قابل توجه درباره مارک آنتالیا، قیمت های مناسب آن است. این قیمت های مناسب و تنوع بالا در محصول، موجب شده تا این مرکز خرید تا این اندازه محبوب باشد.

خرید تور ازمیر اقساطی با بهترین مزایا و چک صیادی در تابستان 1402

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا یا Deepo

مرکز خرید دیپو یکی از نام های بزرگ در میان مراکز تجاری شهر آنتالیا است. این مرکز خرید جز اولین و برجسته ترین مراکز خرید آنتالیا بوده و ساختمانی زیبا و بزرگ دارد. مرکز خرید دیپو در نواحی شمالی آنتالیا قرار گرفته. این مرکز خرید در ظاهر به یک قلعه قدیمی شبیه است اما در درون ظاهری بسیار مدرن و شیک دارد.

جهت کسب اطلاعات درباره تور کوش آداسی قسطی با همکاران ما تماس بگیرید.

در مرکز خرید دیپو انواع و اقسام اجناس ترکی عرضه می شوند. تنوع محصول در دیپو بالا است و شما می توانید هر محصولی که مد نظرتان باشد را به راحتی خریداری نمایید. از ویژگی های مثبت مرکز خرید دیپو، وجود کافه ها و رستوران های متعدد در داخل آن است که موجب می شود خستگی ناشی از خرید کمتر شود. ضمن آن که در داخل دیپو یک سینمای بزرگ و با کیفیت نیز قرار دارد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا
مرکز خرید دیپو آنتالیا
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.