تفریحات شبانه در آنتالیا

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

افرادی که به آنتالیا سفر می‌کنند به دنبال تفریحات و گذراندن وقت خود به بهترین نحو هستند، مثلا خیلی از گردشگران علاقه ی بسیار زیادی به بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا دارند؛ که در این صورت باید شب ها به گردش بپردازند و خوابیدن را فراموش کنند. در آنتالیا تفریحات فراوانی وجود دارد که این تفریحات برای خانواده ها، مجردها و کودکان نیز دسته بندی شده است، در این مقاله قصد داریم تا این تفریحات شبانه را معرفی کنیم.

کافه ÇELLO آنتالیا

کافه بار cello یکی از بهترین بارهای آنتالیا محسوب می شود که برای ملاقات مردم با یکدیگر و دوره همی های شبانه تبدیل به یک پاتوق دوست داشتنی شده است، در فصل گرما از فضای خیابان نیز استفاده می‌کنند و میز و صندلی های کوچکی در خیابان می‌چینند، از آن جایی که مردم فضای باز را نسبت به داخل کافه ترجیح می‌دهند معمولا این صندلی ها پر می شوند، اکثرا موزیک هم در این کافه پخش می‌شود که سبب خشنودی مردم است.

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا
بهترین کافه های آنتالیا

باشگاه inferno در شهر آنتالیا

باشگاه اینفرنو جزو یکی از بزرگترین باشگاه های شهر آنتالیا محسوب می شود، این باشگاه در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته که از محبوب ترین باشگاه های ترکیه به شمار میرود به طوری که اکثر افراد ساکن در آنتالیا حداقل یک بار اسم این باشگاه به گوششان خورده است.
در این باشگاه یک قسمت برای رقص و پای‌کوبی و یک قسمت وسایلی برای ورزش و بازی دارد وجود دارد، یکی از بخش های لذت بخش این باشگاه موسیقی زنده ای است که توسط دی جی های محلی روی سن برگزار می شود که شدیدا مورد توجه افراد قرار میگیرد.

برای سفر به شهر آنتالیا، می توانید تور قسطی آنتالیا را خرید نمایید.

سواحل زیبای آنتالیا

آنتالیا شهر ساحلی که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است، به همین منظور آب وهوای بسیار خنک و مطبوعی دارد، برای استفاده از این سواحل هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد در نتیجه مسافران و گردشگران از هر ساعتی تا هر ساعتی از شبانه روز میتوانند از این سواحل لذت ببرند. تقریبا میتوان گفت غیرممکن است که کسی به آنتالیا سفر کند و از سواحل آنتالیا دیدن نکند، ساحل کنیالتی، پاترا، لارای و کمر از سواحل این شهر هستند.

غذای خیابانی خوشمزه

مسافران و گردشگرانی که به شهر آنتالیا ترکیه سفر می کنند، خوردن غذاهای خیابانی است. یکی از جذابیت هایی که این شب گردی برای مسافران دارد، افرادی با چرخ دستی در کنار سواحل جذاب آنتالیا غذاهای متنوع و خوشمزه ای را می‌فروشند.

تفریحات شبانه در آنتالیا
غذاهای خیابانی خوشمزه در آنتالیا

کافه شبانه هنگر

تعدادی از افراد جزو دوستداران و طرفداران کافه هستند، اما تعدادی به کافه علاقه خاصی ندارند، این کافه جزو کافه هایی است که همه جور افراد را به خود جلب میکند و افراد ناخودآگاه ساعاتی از وقت خود را در این کافه ی زیبا و جذاب صرف می‌کنند.

یکی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا کافه هنگر است، شکل ظاهری این کافه شبیه به یک کلبه است که حس نوستالژی بودن به شما دست خواهد داد، همچنین با موزیک هایی که در این کافه پخش می شود حس آرامش و انرژی را به شما میدهد، قابل ذکر است غذاها و نوشیدنی ها در طبقه بالای کافه سرو می شود.

برای شناخت بهترین رستوران های پاتایا می توانید، به صفحه مرتبط مراجعه نمایید.

شهربازی در آنتالیا

تعدادی از شهربازی های شهر آنتالیا تا دیر وقت باز هستند و گردشگران می توانند بهترین لحظات را برای خودشان بسازند. تفریحاتی مانند سرزمین عجایب، سینما چهاربعدی، بازی های کامپیوتری، اتاق فرار، اتاق معکوس و چرخ، فلک و سرسره از جمله ی این تفریحات هیجان انگیز هستند.

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا
بزرگترین شهربازی آنتالیا

کافه شبانه jolly joker

در این کافه گروه های موسیقی در ساعت های مختلف نوازندگی می کنند که همین باعث می شود این کافه مکانی هیجان انگیز برای گردشگران ایجاد می کند، در این کافه شما می توانید با قیمت های خیلی پایین غذاها و نوشیدنی های جذاب و متنوع سفارش دهید.

کافه tudors

یکی از مشهور ترین کافه های شهر آنتالیا کافه tudors برای اهالی این شهر و گردشگران است. اگر رقصیدن برای ساعت‌ها در یک کلاب برای شما خسته کننده است می توانید به کلاب TUDORS بروید که مثل کافه بارهای کلاسیک انگلیس است.

ساعات کاری این کافه از اوایل شب تا نیمه شب باز است پس اگر دنبال تفریحات شبانه هستید، این کافه یکی از بهترین مکان های تفریح شبانه محسوب می شود.

هتل رامادا پالاز در شهر آنتالیا

زمانی که به ترکیه سفر می کنید دوست دارید که در بین تفریحات شبانه ی خود، شنا کنید که هتل رامادا پالاز یکی از همین مکان ها است و همچنین امکانات زیادی مثل سونا، جکوز، غار نمکی، حمام سنتی ترکی، اتاق ماساژ و آب درمانی دارد.

برای کسب اطلاعات لازم درباره ارزانترین هتل های آنتالیا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیاده روی در خیابان های آنتالیا

در فصل تابستان شب های شهر آنتالیا بسیار جذاب و دل نشین می شود، شب ها به نسبت روز خنک تر است، روزها گردشگران در شهر آنتالیا به تفریحات آبی میروند و شهر خلوت می شود ولی در شب به دلیل خوب بودن هوا گردشگران به خیابان های شهر می آیند و برای خانواده و دوستان خود سوغاتی می خرند و از این پیاده روی و گشت و گذار شبانه لذت می برند.

در این مقاله به بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا اشاره کردیم که با بودجه ی بسیار کم می توانید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید، البته این نکته را در نظر داشته باشید تفریحات گفته شده، تنها برخی از تفریحات آنتالیا بوده و در این شهر تفریحات بسیار زیادی وجود دارد.

مهیج ترین تفریحات شبانه در آنتالیا
پیاده روی در خیابان های آنتالیا
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.