ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

وقتی اسم سفر خارج از کشور به گوش مردم می‌خورد، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد هزینه‌های زیاد چنین سفری است. افرا زیادی رؤیای سفری بیرون از مرزهای کشور را فراموش می‌کنند، تنها به این دلیل ساده که خیال می‌کنند از پس هزینه‌های چنین سفری برنمی‌آیند. اما سفر خارج از کشور همیشه هم پرهزینه نیست و شما می توانید با رزرو و خرید تور قسطی، سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سفری کم خرج به آنتالیا با اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

درست است که سفر خارجی از سفر داخل کشور گران‌تر است، اما شما تنها با کمی جستجو و تحقیق می‌توانید به گونه‌ای سفرتان را برنامه‌ریزی کنید که از پس هزینه‌های آن برآئید. یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر به آنتالیا، هزینه اقامت است. شما می‌توانید در خورد و خوراک صرفه‌جویی کنید ولی هزینه اقامت هزینه‌ای است که به هیچ وجه نمی‌توانید قید آن را بزنید، بلکه می‌توانید با پیدا کردن و اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا، این هزینه را به حداقل ممکن خود برسانید.

بسیاری از مردم از ترس هزینه‌های سفر به آنتالیا، به آن فکر نمی‌کنند و تفریح‌های کوتاه مدت دیگری را جایگزین سفر رفتن می‌کنند. این افراد حق دارند، زیرا سفر به آنتالیا هزینه‌های بیشتری نسبت به دیگر تفریحات مثل رفتن به پارک یا پیک‌نیک یا سینما دارد. اما نباید فراموش کنیم که تأثیر آن نیز با دیگر تفریحات بسیار متفاوت است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا آشنا کنیم تا اگر قصد سفری ارزان به آنتالیا را دارید، زود ناامید نشوید و به برنامه‌ریزی برای سفر خود ادامه دهید.

سفری کم خرج به آنتالیا با اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

ویژگی‌های سفر

سفر رفتن ویژگی بسیار زیادی دارد که آن را از دیگر تفریحات متفاوت می‌کند. یکی از ویژگی‌های سفر به آنتالیا در این است که شما تجربه‌ای را در سفر کسب می‌کنید که در هیچ حالت و هیچ جای دیگری کسب نمی‌کنید. ضرب‌المثل‌هایی مثل “در سفر باید شناخت” یا “بسیار سفر باید تا پخته شود خامی” درست از همین ویژگی سفر می‌آیند.

اما سفر چه ویژگی دارد که خام را پخته می‌کند؟ برای پاسخ به این پرسش سه خاصیت سفر را برمی‌شمریم. اگر تجربه سفر بالاخص سفری چند روزه به جایی جدید و ناشناخته را داشته باشید به طور حتم شما نیز این خصوصیات را درک کرده‌اید.

با خرید تور اقساطی آنتالیا، امروز سفر کنید و هزینه آن را 10 ماه بعد پرداخت کنید.

خصوصیت اول: شما در سفر باید خودتان را با یک محیط جدید و با آدم‌های جدید هماهنگ کنید و باید بتوانید با آنها ارتباطی سازنده برقرار کنید. این اتفاق شما را صبور می‌کند.

خصوصیت دوم: دیدن آدم‌های تازه، زندگی‌های تازه و اتفاقات تازه جهان‌بینی شما را وسیع می‌کند و شما بدون آنکه هزاران کتاب خوانده باشید، دانش و جهان‌بینی گسترده‌ای پیدا می‌کنید. سفر کردن معادل خواندن چندین کتاب باعث رشد یافتن شما می‌شود.

خاصیت سوم: وقتی هر روز از یک خیابان خاص می‌گذرید، تمام مغازه‌ها و کوچه‌های خیابان را حفظ می‌شوید و وقتی برای بار هزارم از آن خیابان رد می‌شوید، دیگر متوجه هیچ کدام از مغاره‌ها نمی شوید. ولی وقتی برای اولین بار وارد یک خیابان می‌شوید دانه دانه مغازه‌ها و جزئیات خیابان را از نظر می‌گذرانید. جاهای جدید گوش‌های ما را بازتر می‌کند، چشم‌های ما را بیناتر می‌کند و ما را نسبت به جهان کنجکاوتر می‌کند.

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که برشمردیم، سفر مانند تفریحات دیگر باعث شادی و سلامت روحی و فیزیکی ما نیز می‌شود.

ویژگی‌های سفر

ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

حال که درباره اهمیت سفر برایتان گفتیم، وقت آن است که موانع سفر را از پیش رویتان بردارید. یکی از این موانع هزینه اقامت است. برای یک اقامت ارزان در شهری مثل آنتالیا شما گزینه‌های بسیار زیادی دارید. ارزان‌ترین گزینه اقامت در هاستل و مهمانسرا و گزینه بعدی اقامت در هتل دو ستاره و سه ستاره است.

ما در اینجا به معرفی چند مورد از ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا که با وجود قیمت مناسب، از امتیاز بالایی نزد گردشگران برخوردارند، می‌پردازیم.

مهیج ترین تفریحات آنتالیا که نمی‌توانید از آن‌ها غافل شوید!

هتل گولیزار (Gulizar Hotel)

هتل گولیزار یک هتل دو ستاره و از ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا است. این هتل 22 اتاق دارد و امکاناتی همچون پارکینگ خودرو، رستوران و بار و صبحانه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در اتاق‌های این هتل اجازه سیگار کشیدن ندارید و سرو غذا در اتاق امکان‌پذیر است. این هتل در نزدیکی ساحل است و نمای دریا از تراس اتاق‌ها دیده می‌شود و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید.

یک اتاق دو تخته در این هتل قیمتی معادل 215 لیر برای یک شب دارد. البته قیمت اتاق‌ها با توجه به زمانی که اقدام به رزرو هتل می‌کنید متفاوت است. ما قیمت‌های فصل جولای را که نه مانند بهار پرمسافر و نه مانند زمستان کم‌ مسافر است، برایتان انتخاب کردیم.

هتل گولیزار

هتل دنیژان Denizhan Hotel

هتل دنیزان نیز هتلی دو ستاره و از ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا است که تنها 900 متر با مرکز شهر فاصله دارد و در نزدیکی ساحل قرار دارد. پذیرش در این هتل با صبحانه همراه است و قیمت یک اتاق دو تخته در آن در حدود 270 لیر است. همچنین این هتل دارای وای‌فای رایگان، پارکینگ خودرو و رستوران است.

آیا می دانید چطور از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر برویم؟

هتل کیوراک kivrak hotel

این هتل یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره‌ای است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و فاصله آن نیز با مرکز شهر تنها 350 متر است. این هتل که جزو ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا می باشد، علاوه بر وای فای و پارکینگ رایگان، دارای صبحانه‌ای با کیفیت و خدمات سرو غذا در اتاق و اتاق‌های خانوادگی است. برای یک شب اقامت در یکی از اتاقهای دو تخته این هتل باید 380 لیر بپردازید.

هتل کیوراک kivrak hotel

هتل ناسا فلورا nasa flora hotel

این هتل دو ستاره درست مقابل ساحل قرار دارد و با مرکز شهر آنتالیا تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل شامل ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا بوده و علاوه بر وای فای و پارکینگ رایگان، دارای بار، صبحانه، استخر و ساحلی برای آفتاب گرفتن است. هزینه اقامت در آن 431 لیر برای یک اتاق دو تخته است.

پیله های عصر پرواز مجری اختصاصی تور اقساطی ترکیه با بهترین شرایط

هتل زل zel hotel

این هتل سه ستاره نیز از دیگر ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیابوده و در نزدیکی دریا قرار دارد و فاصله آن نیز با مرکز شهر تنها 8 کیلومتر است. این هتل دارای دو استخر برای شنا کردن، پارکینگ رایگان، بار، خدمات سرو غذا در اتاق و صبحانه نیز می‌باشد و هزینه اقامت در آن شبی 485 لیر برای یک اتاق دو تخته است.

هتل زل zel hotel

هتل انلی anelli hotel

این هتل سه ستاره یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا بوده و در نزدیکی ساحل قرار دارد و فاصله آن با مرکز شهر تنها 4.5 کیلومتر است. هتل انلی علاوه بر وای‌فای رایگان، امکاناتی همچون رستوران، خدمات سرو غذا در اتاق و پارکینگ رایگان را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد و در این هتل سیگار کشیدن در اتاق مجاز است. قیمت یک اتاق دو تخته در این هتل برای یک شب، 492 لیر است.

این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از سفر، برای رزرو آنلاین ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا اقدام کنید چرا که ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا اغلب زودتر از بقیه هتل‌ها پر می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.