بهترین رستوران های آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۷ دقیقه

یکی از اولیه چیزهایی که هنگام برنامه ریزی برای هر سفری بررسی می کنیم، رستوران ها و کافه های کشور یا شهر مقصدمان هستند. چه سفرمان داخلی باشد چه خارجی، غذاها و خوراکی هایی در مقصد منتظر ما هستند که احتمالا هیچ کجای دیگری شبیهشان را نخواهیم خورد. آنتالیا یکی از سواحل مدیترانه ای خیلی پرطرفدار در ترکیه است که گردشگرانی از همه دنیا به آن سر می زنند و به همین دلیل، رستوران هایی با غذاهای بین المللی و ترکی در آن پیدا می کنید. از پاستا و پیتزا گرفته تا پلوها و کباب های اصیل ترکیه. در ادامه به بررسی بهترین رستوران های آنتالیا می پردازیم.

پیتزا آرژنتیتا (Pizza Argentina)

پیتزا آرژنتینا یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است. بیشتر گردشگرانی که به این پیتزا فروشی در خیابان حکیم اکسان رفته اند از رفتار خوب کارکنان و محیط خیلی خیلی دوستانه آن می گویند. اگر در آنتالیا هستید و هوس یک وعده غذای اروپایی مثل پیتزا، پاستا یا لازانیا کرده اید آرژنتینا یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود. علاوه بر این، پیتزا آرژنتینا یک منو مخصوص گیاهخواری هم دارد که آن را نسبت به دیگر پیتزا فروشی ها در آنتالیا متمایز می کند.

بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران رکه (Rokka restaurant)

بین این همه رستوران های جذاب بین المللی و کافه های جذاب، نباید فراموش کنید که آنتالیا در ترکیه است و سفر به ترکیه بدون امتحان کردن غذاهای جذاب و خوش آب و رنگ این کشور، ناتمام خواهد بود. یکی دیگر از معروف ترین رستوران های آنتالیا، رستوران رکه است. رکه در بلوار حسیم اکسان، جایی است که برای این تجربه جذاب غذایی باید به سراغش بروید. انواع نان های محلی ترکیه، کباب های گوشت و مرغ، پلوهای خاور میانه ای و شیرینی هایی مثل باقلوا را در فضایی با دکور سنتی ترکیه امتحان کنید.

خانه برگر ایکس ال (XL burger house)

برای برگرهای باکیفیت، جیبتان را خالی نکنید. در ایکس ال، یکی از بهترین برگرهای منطقه را با قیمتی بین هشت تا سی دلار پیدا خواهید کرد. این رستوران در کنار پرس های همبرگرش، سیب زمینی تنوری و چند نوع سس را ارائه می دهد که برای عاشقان فست فود عالی هستند. اگر وقت چندانی برای غذا خوردن ندارید و به دنبال یک گزینه سریع ولی خوشمزه هستید به ایکس ال بروید و برگرهای گوشت یا مرغ را با سس های دست ساز بخورید. می توانید غذایتان را داخل سالن یا کنار پنجره آن در پیاده رو نوش جان کنید و از فضای شهری و هوای معتدل آنتالیا لذت ببرید.

رزرو تور اقساطی آنتالیا بدون نیاز به ضامن و تنها با یک چک صیادی!

کافه یمن (Yemen Kehvesi)

این کافه، گزینه های خیلی خوبی برای برانچ و صبحانه و دیگر غذاهای سبک به شما ارائه می دهد. معماری داخلی و مدل طراحی این کافه، به تنهایی گردشگران را به خودش جذب می کند تا حتی برای یک لیوان قهوه یا چای، پشت میزهایش بنشینند و از فضا و هوای خوب منطقه لذت ببرند. اگر طرفدار کیک و شیرینی های جذاب و خلاقانه هستید، یا دوست دارید قبل از شام یک میان وعده سبک بخورید حتما به یمن سر بزنید.

معروف ترین رستوران های آنتالیا

آیار میهانسی (Ayar Mehyansi)

آیار میهانسی یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های آنتالیا است و یک گزینه دیگر برای امتحان کردن غذاهای دریایی. این رستوران که تعداد زیادی میز در فضای باز دارد، جان می دهد برای خستگی در کردن بعد از یک روز طولانی تفریح و خرید. علاوه بر غذاهای دریایی (و البته گزینه هایی که برای گیاهخواران در منو وجود دارند)، تعداد زیادی پیش غذای خاور میانه ای مثل حمص و متبل را هم در منو پیدا می کنید. این رستوران از نهار تا بعد از نیمه شب باز است و هر زمانی که بخواهید می توانید به آن سر بزنید.

کبابی هدیس ازوروم (Hedis Ezurum Kebabi)

اگر شما هم از عاشقان شیوه ویژه طبخ کباب ترکی هستید، حتما هدیس اوزورم را ببینید. هدیس ازوروم یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های آنتالیا است. چه کباب را به شیوه قدیمی اش روی سیخ و همراه با نان و برنج بخواهید و چه آن را در کنار نان های سنتی به شیوه کباب ترکی امتحان کنید، از این رستوران راضی بیرون می آیید.

این رستوران نهار و شام سرو می کند و به خاطر تعداد زیاد مشتریانش، تقریبا همیشه شلوغ است. بنابراین انتظار غذا خوردن در فضایی با سکوت مطلق و ریلکس را نداشته باشید. همه این شلوغی ها به غذای منحصر به فرد و خوشمزه هدیس می ارزند.

با تور اقساطی ترکیه الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

لارا بالیک (Lara Balik)

هوس غذای مدیترانه ای یا غذای دریایی کرده اید؟ رستوران لارا بالیک را از دست ندهید. رستوران لارا بالیک یکی دیگر از بهترین رستوران های آنتالیا است. در ابتدای ورود با یک میز خیلی بزرگ مزه و اردو مواجه می شوید که به تنهایی می توانند یک وعده غذایی باشند. بعد به عنوان غذای اصلی، انتخاب های زیادی از انواع ماهی، میگو و خرچنگ خواهید داشت که به صورت خوراک، سوپ و سالاد سرو می شوند.

طبقه دوم این رستوران دو طبقه، چشم اندازی رو به دریا دارد. شاید به خاطر همین چشم انداز منحصر به فرد است که در نظرات گردشگران در اینترنت، قیمت های این رستوران کمی زیاد ثبت شده.

پرطرفدارترین  رستوران های آنتالیا

کوکویاکی سوشی (Kokoyaki sushi)

بله درست است، در آنتالیا سوشی هم پیدا می کنید! این رستوران مختص کسانی است که در قلب ترکیه، هوس غذاهای شرق دور را می کنند و البته دوست دارند با کیفیتی خوب آن ها را امتحان کنند. سرآشپز ارکان کاک ماک (Ercan Çakmak) که هنوز هم مدیریت این رستوران را به عهده دارد، هفت سال پیش آن را با تنها پنج میز افتتاح کرد. تعداد میزهای این رستوران این روزها چهار برابر شده.

این رستوران منویش را روز به روز گسترش می دهد و سوپ ها، نودل ها و انواع خوراک های آسیایی را اضافه می کند. در کوکویاکی، در کنار بشقاب های مختلف سوشی با ماهی و میگو و سبزیجات خاص، حتما خوراک های نودل را هم امتحان کنید.

رستوران لانته (Lanthe restaurant)

یک رستوران که میزهایش آن قدر به دریا نزدیک اند که بوی دریا روی غذایتان می نشیند و صدای موج ها را می شنوید. روی یکی از میزهای تراس جا رزرو کنید و نهار یا شامتان را در لانته بخورید. این رستوران بین گردشگران به دسرهای خیلی خوشمزه و غذاهای اروپایی جذاب معروف است.

جهت کسب اطلاعت بیشتر از شرایط تور اقساطی آنتالیا با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.