پارک آبی آکوالند آنتالیا

معرفی پارک آبی آکوالند آنتالیا

۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

امروز می خواهیم به سراغ تفریحی بسیار محبوب در مکانی خوش آب و هوا برویم، جایی که می توانیم خاطراتی زیبا را با دوستان و خانواده خود رقم بزنیم. قصد داریم به پارک آبی آکوالند آنتالیا برویم و از بهترین وسایل و امکانات تفریحی آبی استفاده کنیم و روزی شاد و پر انرژی را برای خود بسازیم. پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی کشور ترکیه است و همه روزه، هزاران نفر از گردشگران تور اقساطی ترکیه برای تفریح به آنجا می‌روند تا ساعات خوشی را سپری کنند.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

آشنایی با پارک آبی آکوالند آنتالیا

اگر شما هم نام ترکیه را شنیده باشید باید بدانید که شهر آنتالیا بهترین مکان این کشور برای گذراندن تعطیلات است و از نظر امکانات تفریحی و توریستی در آسیا نظیر ندارد. پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگ ترین پارکی است که در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد. لیز خوردن از روی سرسره های غول پیکر و زیبا آنقدر هیجان انگیز است که گذر زمان را احساس نمی کنید. بالا و پایین رفتن از پله های سرسره ها به هیچ وجه خسته کننده نیست بلکه پرتاب شدن در استخرها هم جذابیت خاص خود را دارد.

رزرو تور اقساطی آنتالیا تنها با یک چک صیادی

امکانات تفریحی پارک آبی

این پارک امکانات متفاوتی از جمله وسایل بازی مختلف، استخرهای مخصوص سنین گوناگون، موسیقی و مسابقات تفریحی و رستوران و کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی و سرزمین دلفین ها دارد.

سرسره ها

در این پارک انواع سرسره های آبی روباز، رو بسته یا تونلی، سرسره های با تیوپ، سرسره های یو شکل و سرسره های چاله فضایی وجود دارند و با طراحی های زیبا شما را به سمت خود می کشاند. هر سرسره به استخری کاملا امن و زیبا می رسد.

باید از پله های سرسره بالا رفت تا به ایستگاه سرسره سواری رسید در بالای این ایستگاه افرادی متخصص، مسئولیت مراقبت از ما را دارند. آن ها بعد از اطمینان از خالی بودن سرسره‌ها و درست بودن تیوپ‌ها اجازه سر خوردن می دهند. از جذابیت این پارک برای رسیدن به سرسره ها باید گفت که از میان فضاهای سبز زیبا استفاده می کنیم که درختان و گل هایی که در مسیر قرار دارند آب‌وهوای این منطقه را دل چسب تر می کند.

امکانات تفریحی پارک آبی

استخرها

پارک آبی آکوالند آنتالیا که استخر های متفاوتی دارد که هر کدام مخصوص تفریحی خاص است. در این پارک استخری، برای استراحت، تماشای موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان وجود دارد. در کنار این‌ها امکاناتی برای آفتاب گرفتن و انواع ماساژ های ترکی و آرامشی محیا است.

بخش رفتینگ و استخر مواج آکوالند

از دیگر امکانات پارک آبی آکوالند آنتالیا رودخانه و استخر موج مصنوعی آن است. شما در این پارک بزرگ و زیبا می توانید 300 متر در رودخانه ای مواج و زیبا رفتینگ کنید. این رودخانه به استخری سرازیر می شود که با پمپ های بزرگ آبی موج تولید می کند. این استخر مواج به عمق 1.40 متر، در تمام طول روز موج دارد. هیجان شنا در استخر مواج پارک آبی فراوان است و در ساعاتی از روز در این مکان موسیقی اجرا می شود و شناگران می توانند با شادی به شنا و بازی در این استخر بپردازند.

آیا می دانید چطور از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر برویم؟

جامپینگ

اوج هیجان و آدرنالین این قسمت از پارک آبی آکوالند آنتالیا پرش از 70 متر ارتفاع با طناب، پرش با منظره خورشید و آب است. برای جامپینگ پارک آکوا باید در بالای تراسی رفت که 70 متر بالا تر از سطح زمین است. در آن جا با کمک راهنمایان، لباس و وسایل ایمنی مخصوص را می پوشیم و بعد از بستن طناب ایمنی به پایین می پریم و ناگهان تا نیمه بدن در آب فرو می رویم و دوباره به بالا بر می گردیم. پرش از ارتفاع با دوستان و خانواده حس بسیار زیبایی است.

رستوران پارک آبی آکوالند آنتالیا

در هنگام ظهر از ساعت 11:30 دقیقه تا 13:30 دقیقه در رستوران مستقر در پارک آبی آکوالند آنتالیا، انواع غذاهای ترکی، فست فود و کباب سرو می شود. در صورتی که بلیط تمام روز پارک را داشته باشید می توانید از این غذاها داشته باشید.

رستوران پارک آبی آکوالند آنتالیا

سرزمین دلفین ها

قسمتی از پارک آبی آکوالند آنتالیا سرزمین دلفین ها است. این موجودات باهوش با بازی های جذابشان همه چشم ها را به خود خیره می کنند در این قسمت از پارک مربیان دلفین ها آن ها را راهنمایی می کنند تا از درون حلقه ها بپرند یا همه با هم در آب شیرجه بزنند. بازدید از این قسمت برای همه امکان پذیر نیست و برای ورود باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و بلیط سرزمین دلفین ها را بخرید. مطمئن باشید که دلفین های بانمک و خندان اوقات شادی را برای شما رقم می زنند.

هزینه های پارک آبی آکوالند آنتالیا

هزینه پارک آبی آکوالند آنتالیا بستگی به این دارد که بلیط پارک را از چه مکانی تهیه کنید. اگر از راهنمایان هتل بلیط را تهیه کنید کارتی به شما داده می شود که می توانید از ناهار در پارک آبی هم استفاده کنید. برای صرفه جویی در هزینه، بلیط پارک آبی را از وب سایت خود پارک یا به صورت حضوری از باجه بلیط پارک آبی تهیه کنید.

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا چیست؟

دسترسی به پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک سرویس رفت و آمد مخصوص دارد که بین ساعت 8 تا 9 صبح بازدید کنندگان خود را از اقامتگاه‌هایشان به پارک آبی می آورند. اگر وسیله نقلیه عمومی را ترجیح می دهید، ایستگاه های اتوبوس مقابل در همه هتل های آنتالیا هستند و با گرفتن اطلاعات از پرسنل هتل یا رانندگان اتوبوس می توانید مسیر دقیق از هتل تا پارک آبی آکوالند را پیدا کنید. اگر بلیط پارک آبی را از راهنمایان هتل تهیه کنید این تور های پارک آبی شامل هزینه وسایل رفت و آمد هم می شود. منطقه دقیق این پارک کنیالتی نام دارد که منطقه ای ساحلی بین شهر آنتالیا و لارا است.

دسترسی به پارک آبی آکوالند آنتالیا

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید؛ حتما به این مکان سر بزنید، زیرا می توانید در کنار خانواده و دوستان اوقات شاد و مفرحی داشته باشید. چون اگر این وسایل را از پارک آبی تهیه کنید بسیار گران می شود. در آخر تمام امکانات و ویژگی هایی که مربوط به پارک آبی آکوالند آنتالیا بود را برای شما معرفی کردیم و می توانید یک سفر عالی برای خود رقم بزنید. امیدواریم لذت شنا و هیجان این پارک را از دست ندهید و تجربه ای زیبا و خاطره انگیز با خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.