مراکز خرید آنکارا

آنکارا، بهشت عاشقان خرید در ترکیه

۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

در سال‌های اخیر سفر به کشور زیبا و دیدنی ترکیه در میان گردشگران ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و هر ساله مسافران زیادی از کشورمان راهی شهرهای مختلف این کشور تماشایی می شوند. اما این تنها گردشگران ایرانی نیستند که ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، از استانبول و آنتالیا گرفته تا پایتخت زیبای این کشور شهر رویایی آنکارا با طبیعت بسیار زیبا و جاذبه های تاریخی فوق العاده توانسته اند نظر گردشگران را در سراسر جهان به خود جلب کرده و ترکیه را به یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا تبدیل کنند.

علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر، شهرهای مختلف این کشور میزبان امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای هم هستند که در جلب نظر گردشگران به آنها بسیار موثرند. مراکز خرید مجلل و فرصت ‌خریدی فوق العاده از جمله این امکانات رفاهی هستند. در این مطلب قصد داریم راهی آنکارا پایتخت زیبا و کمتر شناخته شده ترکیه در میان گردشگران رفته و شما را با بهترین مراکز خرید آنکارا آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

کاروم مال | Karum Mall

یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید آنکارا کاروم مال است. این مجموعه که در خیابان مشهور تونالی هیلمی واقع شده است، در سال‌های 1986 تا 1991 ساخته شده و امروزه به عنوان مرکز اصلی خرید پوشاک در این شهر شناخته می‌شود.

این مرکز خرید مجلل در 9 طبقه مجزا در مساحتی بالغ بر 60 متر مربع میزبان گردشگران است. البته 4 طبقه کاروم مال اداری است. این مجموعه بزرگ و لوکس شهر آنکارا 2 طبقه پارکینگ و 4 درب ورودی دارد.

مراکز خرید آنکارا

کیزیلای آنکارا | Kızılay avm

کیزیلای مرکز خریدی است با وسعت 20 هزار متر مربع که در قلب شهر زیبای آنکارا واقع شده و در میان مسافران از محبوب ترین مراکز خرید آنکارا است. این مجموعه 110 مغازه لوکس داشته و نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح دنیا و کشور ترکیه را می توان در آن دید. کیزیلای یکی از بزرگترین مرکز خرید آنکارا محسوب می شود که در شلوغ ترین خیابان این شهر قرار گرفته است و مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به این مجموعه فوق العاده می روند.

با رفتن به این مرکز خرید به راحتی می‌ توانید تمام چیزهای که در طول یکسال نیاز دارید را برای خود و خانواده تان تهیه کرده و از گذراندن لحظاتی به یادماندنی در شهر زیبای آنکارا لذت ببرید. نمایندگی بسیاری از برندهای مشهور پوشاک مردانه در این مرکز دیده می شود و تنوع اجناس عرضه شده در کیزیلای یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می رود. همین مسئله باعث شده تا با هر سلیقه ای که وارد این مرکز خرید می شوید، با دست پر از آن خارج شوند.

اما در کیزیلای آنکارا لباس محبوب کودک خود را نیز پیدا خواهید کرد فقط کافیست سری به طبقات اول و دوم این مرکز خرید بزنید. قطعا این مرکز خرید لوکس اجازه نمی دهد خانم‌ ها دست خالی و دلخور آن را ترک کنند و به ویژه با وجود نمایندپی بسیاری از برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی رضایت خانم ‌ها را نیز جلب خواهد کرد.

با رفتن به این مرکز خرید لوکس و پرطرفدار شهر آنکارا علاوه بر خرید کردن می توانید لحظاتی به یادماندنی و سرگرم کننده را نیز سپری کنید. کیزیلای میزبان امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی بوده و می ‌گویند خوشمزه ‌ترین غذاهای آنکارا را می توانید در کیزیلای پیدا کنید. لازم است به شما بگویم که این مجموعه از ارزان ترین مراکز خرید آنکارا هم محسوب می شود. پس سر زدن به آن را فراموش نکنید.

با تور اقساطی آنکارا الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

مرکز خرید آرمادا | Armada Shopping Mall and Business Center

اگر از کسی نشانی بهترین مراکز خرید آنکارا را بپرسید، آرمادا را به شما معرفی خواهد کرد. این مرکز خرید در سال 2002 در غرب این شهر احداث شده و در سال 2013 به دلیل استقبال گردشگران گسترش یافت. حالا آرمادا تنها یک مرکز خرید شیک و مجلل نیست و به جز فروشگاه های لوکس، چندین سینما، رستوران و بیست طبقه واحد تجاری دارد. طبقه اول و همکف آرمادا پر از برند‌های معروف ترکیه‌ای است و عشاق خرید می ‌توانند در این دو طبقه با قیمتی مناسب اجناس با کیفیتی را خریداری کنند.

وجود نمایندگی برندهای کانورس، نایک، نورث فیس، اسیکس، پوما، آندر آرمور، آدیداس، فیشر و سالامون که همگی از بهترین برند‌های ورزشی دنیا به شمار می روند، بهشتی جذاب را در این مجموعه با مناسب‌ترین قیمت ها برای علاقه مندان به خرید لباس و وسایل ورزشی مهیا کرده‌ است.

آرمادا اسباب بازی فروشی ‌های جذابی نیز برای کودکان دارد، در طبقات دوم و سوم این مرکز خرید جذاب چند فروشگاه با بهترین و جذاب‌ ترین اسباب‌ بازی ‌های روز دنیا وجود دارد که نه تنها کودکتان ذوق زده خواهد شد بلکه خود شما نیز به یاد ایام کودکی وسیله سرگرم کننده ‌ای برای خودتان تهیه خواهید کرد.

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید گالریا | Galleria Shopping Mall

گالریا یکی دیر از محبوب ترین مراکز خرید آنکارا است و یکی از قدیمی ترین آنها نیز به شمار می رود. می گویند گالریا اولین مرکز خرید این شهر بوده و در سال 1995 شروع به کار کرده است. این مجموعه بیش از 100 غرفه تجاری دارد و در زمره مراکز خرید ارزان و مقرون به صرفه آنکارا قرار می گیرد.

خیابان تونالی هیلمی | Tunalı Hilmi Ankara

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید آنکارا خیابان تونالی هیلمی می باشد. و اما تونالی هیلمی، خیابان مغازه ها، بوتیک ها، مزون ها و مراکز خرید لاکچری و لوکس آنکارا که لحظاتی به یادماندنی را می توان در این خیابان زیبا و دیدنی سپری کرد. گرچه اینجا همه چیز را گران تر خریداری می کنید اما قطعا راضی به خانه برمی‌گردید و هرگز از این خرید لاکچری پشیمان نخواهید شد. تونالی هیلمی یکی از زیبا ترین خیابان های آنکارا است. به ویژه اگر خرید کردن در فضای باز را دوست دارید، لذت قدم زدن در این خیابان را در سفر به آنکارای زیبا از خودتان دریغ نکنید.

در تونالی هیلمی زندگی با سرعت بالایی جریان دارد، همین سرعت بالا باعث می‌ شود تا خرید مفرح و هیجان انگیزی را تجریه کنید.

رزرو تور اقساطی ترکیه بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

مرکز خرید فروم | Forum Ankara Outlet

فروم مرکز خریدی است با دو طبقه مجزا و 149 غرفه تجاری که در میان مسافران از محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید آنکارا است. مرکز خریدی که هر آنچه که برای خرید به آن فکر می کنید از پوشاک مردانه و زنانه گرفته تا وسایل مورد نیاز کودکان را می‌ توان در آن پیدا کرد. اگر با تور اقساطی ترکیه همراه شده و به شهر زیبا و دیدنی آنکارا سفر کردید، بازدید از این مجموعه فوق العاده و جذاب را هم فراموش نکنید.

مراکز خرید آنکارا

در این مقاله به بررسی بهترین و معروف ترین مراکز خرید آنکارا پرداختیم تا در سفر خود با تور اقساطی آنکارا از آن ها دیدن نمایید و خریدی متفاوت را تجربه کنید. اگر قصد سفر با تور اقساطی آنکارا را دارید با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای ”آنکارا، بهشت عاشقان خرید در ترکیه

  1. مرکز خرید گالریا , مرکز خرید فروم دوتا از بهترین مرکز خرید ها هستن در آنکارا از نظر من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.