بهترین غذاهای قاره آفریقا

معروف ترین غذاهای قاره آفریقا

۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

قاره زیبا و دوست داشتنی آفریقا جایی است که همیشه گردشگران را شگفت زده می کند. چه با طبیعت بی نظیر خود، چه با حیات وحش شگفت انگیزش و گاهی هم با غذاهایی که طعمشان را تا همیشه به یاد خواهید داشت. غذاهایی پر از ادویه های و سبزیجات خوش عطر و طعم که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کنند. در این مطلب قصد داریم به سراغ این غذاهای فوق العاده رفته و شما را با محبوب ترین و معروف ترین غذاهای قاره آفریقا در میان گردشگران آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

چنانچه دوست دارید از حیات وحش جذاب آفریقا دیدن نمایید، دیگر بدون هیچ دغدغه ای با تور اقساطی آفریقای جنوبی به این آرزو خود برسید.

پاپ آن ویلیز (Pap en vleis)

پاپ آن ویلیز یکی از غذاهای خوش طعم و محبوب قاره آفریقاست که در میان مسافران این قاره زیبا و دیدنی طرفدارن بسیاری دارد. گوشت گاو و سبزیجاتی چون ذرت و بروکلی مواد اصلی این غذای بسیار خوشمزه را تشکیل می دهند. از مواد مختلفی برای ایجاد عطر و طعمی فوق العاده در این غذا هم استفاده می شود که از آن جمله می توان به سیر و سس سویا اشاره کرد. پاپ آن ویلیز را با نوعی نوشیدنی سرو می کنند که طعم فوق العاده ای به این غذای معروف و محبوب قاره آفریقا می بخشد.

بهترین غذاهای قاره آفریقا
پاپ آن ویلیز

مرغ کاری دوربان (Durban Chicken Curry)

یک کاری مرغ بسیار خوش طعم و فوق العاده یکی دیگر از غذاهای محبوب و پرطرفدار قاره آفریقاست. مرغ کاری دوربان که همانگونه که از نامش پیداست ادویه اصلی این غذای خوش عطر و طعم کاری است. کاری یکی از ادویه های محبوب و پرطرفدار در قاره آفریقا و پای ثابت بسیاری از غذاهای محلی و سنتی کشورهای مختلف این قاره است.

فیله مرغ, شیر, تخم مرغ و ادویه های دیگری چون فلفل مواد اصلی تشکیل دهنده این غذای پرطرفدار قاره آفریقا محسوب می شوند. مرغ کاری دوربان را معمولا با نان یا برنج سرو می کنند. ادویه کاری دوربان که در این غذا مورد استفاده قرار می گیرد ادویه ای است قرمزرنگ و روغنی که رنگ قرمز بسیار زیبایی به این غذای خوش طعم و محبوب می بخشد.

معروف ترین غذاهای قاره آفریقا
مرغ کاری دوربان

بانی چاو (Bunny Chow)

بانی چاو یکی دیگر از غذاهای خوش طعم و پرطرفدار قاره آفریقاست. غذایی با عطر و طعم فوق العاده که در کشورهای مختلف دنیا طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از نقاط جهان هم می توان آن را امتحان کرد. اما چشیدن طعم این غذای فوق العاده، در خود این قاره زیبا و دوست داشتنی لذت دیگری دارد. بانی چاو نانی است خوش طعم که آن را با گوشتی که با ادویه ها و سبزیجات مختلف طعم دار شده پر می کنند. بانی چاو غذایی است با ریشه هندی که نباید امتحان طعم منحصر به فرد و بی نظیرش را در سفر به قاره زیبا و به یادماندنی آفریقا از دست داد.

بهترین غذاهای قاره آفریقا
بانی چاو

شیشا نیاما (shisa nyama)

شیشا نیاما یکی دیگر از غذاهای لذیذ و پرطرفدار قاره آفریقاست. گوشتی کباب شده و بسیار خوشمزه که در میان مسافران این قاره زیبا و دیدنی هم طرفداران بسیاری دارد. واژه شیشا نیاما اصلا به معنای کباب کردن گوشت است. خوردن این کباب خوش طعم در روزهای تعطیل به ویژه در دورهمی های مردم در شهرهایی مانند کیپ تاون بسیار رایج است. در تهیه شیشا نیاما گوشت را روی آتش کباب می کنند و می توان آن را گوشت گاو، مرغ و نوعی سوسیس خاص به نام بوئرور هم درست کرد. چشیدن طعم این کباب فوق العاده و منحصر به فرد می تواند سفر به قاره آفریقا را برای مسافران آن به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل کند.

بهترین غذاهای قاره آفریقا
شیشا نیاما

بیف بابوتی (Beef Bobotie)

یکی از غذاهای سنتی و اصیل قاره آفریقا بیف بابوتی است. گوشت گاو چرخ کرده، شیر، کشمش، برگ های معطر و ادویه های مختلف مواد اصلی تشکیل دهنده این غذای فوق العاده خوش طعم آفریقایی است. غذایی با ریشه هلندی که طعم و عطر فوق العاده ای داشته و در میان مسافران به قاره زیبای آفریقا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بیف بابوتی ظاهر بسیار وسوسه کننده ای هم دارد و بهتر است چشیدن طعم متفاوت آن را در سفر به این قاره بسیار زیبا فراموش نکنید.

بیف بابوتی
معروف ترین غذاهای قاره آفریقا

چاکالاکا (Chakalaka)

یکی دیگر از غذاهای معروف و خوش طعم آفریقایی خوراکی است با عطر و طعم فوق العاده که شباهت بسیاری هم به خوراک لوبیای خودمان دارد و با ذائقه مسافران ایرانی قاره آفریقا بسیار هماهنگ است. از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا می توان به لوبیا، گوجه فرنگی، هویج و ادویه های بسیار خوش طعمی چون پودر کاری اشاره کرد. این غذا در آفریقای جنوبی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در میان مسافران این کشور هم طرفداران بسیاری دارد. چاکالاکا طعم تندی داشته و معمولا در کنار آن نان هم قرار می دهند.

بهترین غذای آفریقای جنوبی
غذای چاکالاکا

آپریکوت (Apricot)

اگر عاشق طعم ترشی های مختلف هستید خوردن آپریکوت را در سفر به قاره دوست داشتنی آفریقا فراموش نکنید. آگریکوت را در کشورهای مختلف این قاره در کنار بسیاری از غذاها قرار می دهند و طرفداران بسیاری هم در میان گردشگران دارد. آپریکوت ترشی برگه زردآلوست که طعم فوق العاده ای داشته و در کنار بسیاری از غذاهای آفریقایی به ویژه بوبوتی سرو می شود.

غذاهای معروف آپریکوت
آپریکوت

بوکومز (Bokkoms)

بوکومز برای گردشگرانی که به طعم غذاهای دریایی علاقه داشته باشند یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانند در قاره زیبا و دیدنی آفریقا امتحان کنند. این غذای بسیار معروف و پرطرفدار با ماهی های کوچک خوش طعمی درست می شود که در آفتاب خشک شده اند و با اضافه کردن ادویه های مختلف طعم فوق العاده تری به آن می بخشند. ماهی‌های کوچکی را که در طبخ بوموکز استفاده می شوند از سواحل غربی آفریقای جنوبی صید می کنند. طعم این غذا ممکن است با ذائقه خیلی ها جور نباشد بنابراین اگر واقعا به غذاهای دریایی و انواع ماهی ها علاقه دارید این اسنک را امتحان کنید.

معروف ترین غذاهای قاره آفریقا
غذای دریایی بوکومز

پودینگ مالوا (Malva pudding)

نوبتی هم که باشد نوبت به یکی از دسرهای بسیار خوش طعم و پرطرفدار قاره آفریقا می رسد. پودینگ مالوا که دسری است با ریشه هلندی و طعمی فوق العاده که در میان مسافران این قاره زیبا و دیدنی هم طرفداران بسیاری دارد. این دسر پرطرفدار کیکی است اسفنجی و خوش طعم که با مربای زردآلود درست می شود و آن را با بستنی و کیک شکلاتی سرو می کنند.

با تورهای اقساطی پیله های پرواز بهترین و مهیج ترین سفرهای خود را تجربه کنید.

خوشمزه ترین غذاهای قاره آفریقا
پودینگ مالوا
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.