تفریحات تایلند

تفریحات تایلند؛ یکی از برترین کشورها برای سرگرمی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

با نام کشور تایلند اکثر ما یاد جنگل های انبوه، پارک‌های آبی، آب و هوای مطلوب، معابد شگفت‌انگیز و بازارهای رنگارنگ می افتیم. جایی که با وجود توریست پذیر بودن، از آرامش و جذابیت زیادی برخوردار است و شیفته آن می‌شوید. تایلند که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است، پر است از جذابیت‌هایی که در نوع خود منحصر به فرد است و شما را غافلگیر می‌کند. اگر کنجکاوید که مهم ترین تفریحات تایلند چیست و چه جاذبه‌های نابی را در خود جای داده است، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و اطلاعات جالبی کسب کنید.

کافه‌های شبانه؛ از اصلی‌ترین تفریحات تایلند

اولین جایی که برای تفریح به ذهن گردشگران تور اقساطی تایلند می آید، کافه‌های شبانه است که به عنوان یکی از مهم‌ترین تفریحات تایلند طرفداران زیادی دارد و شور و هیجان را تقدیم‌شان می‌کند. موسیقی زنده، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پوشش رنگارنگ و عجیب و غریب افراد و فضای شاد آنجا چیزی است که محبوب همگان به شمار می‌آید و می‌تواند خستگی را از تنشان به در کند.

همچنین با سفارش انواع غذاها و نوشیدنی‌ها این امکان وجود دارد تا طعم خوراکی‌های متنوع بسیاری را بچشید و از بودن در این فضای دلنشین لذت ببرید. توصیه ما به شما این است که قبل از راهی شدن به تایلند، از زمان برگزاری فستیوال‌های این کشور هم مطلع شوید و با حضور در آن‌ها یک تجربه هیجان‌انگیز را در گنجینه خاطراتتان به ثبت برسانید.

کافه‌های شبانه؛ از اصلی‌ترین تفریحات تایلند

بازی با فیل‌ها در مزرعه پاتارا

اگر دوست دارید تا در کنار فیل‌ها، این حیوانات عظیم‌الثه مهربان عکس یادگاری بگیرید، بازدید از مزرعه پاتارا که به عنوان یکی از مهم‌ترین تفریحات تایلند شمرده می‌شود را به هیچ وجه از دست ندهید. این دهکده که توسط زن و شوهری خوش ذوق احداث شده است، هدف آن چیزی جز محافظت از این موجودات دوست‌داشتنی نیست و تجربه‌ای جالب را برای گردشگران خلق می‌کند. در مزرعه پاتارا می‌توانید فیل‌ها را به حمام ببرید، به آن‌ها غذا بدهید و سوارشان بشوید. در نهایت با گرفتن عکس یادگاری در کنارشان، خاطره‌ای به‌یادماندنی را در کنار این موجودات خوش قلب رقم بزنید.

با رزرو تور قسطی بانکوک همنشینی با حیوانات در باغ وحش سافاری ورلد را از دست ندهید.

همنشینی با حیوانات در سافاری ورلد بانکوک

یکی دیگر از مهم ‌ترین تفریحات تایلند رفتن به باغ وحش سافاری ورلد است. جایی که حیوانات زیادی را در خود جای داده و حسابی شما را غافلگیر می‌کند. زرافه، کرگدن، شیر و غیره از جمله بزرگ‌ترین موجوداتی است که در این باغ وحش رویایی نگهداری می‌شوند و از فاصله کم می‌توانید آن‌ها را ببینید.

حتی تصور اینکه در فضایی با درختان زیاد، نزدیک به حیوانات جنگل وقت بگذرانید و عکس یادگاری بگیرید هم می‌تواند لذت‌بخش باشد و شما را سر ذوق آورد. ناگفته نماند که در باغ وحش سافاری ورلد انواع حیوانات اهلی، آبزیان و پرندگان هم نگهداری می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را ببینید و از تماشایشان لذت ببرید.

همنشینی با حیوانات در سافاری ورلد بانکوک

لحظاتی مهیج در آب‌های پوکت

برای افرادی که عاشق هیجان و انرژی زیادند، صخره نوردی و شیرجه در آب یکی از مهم ترین تفریحات تایلند برایشان به حساب می‌آید. جزیره‌های حوالی پوکت از جمله جاهای مخصوص این کار به شمار می‌آیند که با داشتن صخره‌های بزرگ و کوچک و رودخانه پرآب، جان می‌دهند برای شیرجه و ماجراجویی! در آنجا به راحتی می‌توانید از صخره‌های بزرگ بالا بروید و با شور و هیجان بسیار، خود را به درون آب بیاندازید.

اگر هم به ماهی‌گیری علاقه دارید، این منطقه محلی مناسب شناخته می‌شود و حسابی از هیاهوی شهر دورتان کرده و آرامش را تقدیمتان می‌کند. رفتینگ نیز از دیگر تفریحات در تایلند به شمار می‌آید که شما را به دل کوهستان‌های این کشور می‌برد و سوار بر امواج خروشان، یک تجربه فراموش‌نشدنی را برایتان خلق می‌کند.

لحظاتی مهیج در آب‌های پوکت

بازارهای شناور؛ طعم خریدی جذاب در تایلند

از دیگر مهم‌ ترین تفریحات تایلند می‌توان گشت و گذار در بازارهای شناور را نام برد که پر از شور و هیجان‌اند. مغازه‌های این نوع از بازارها در واقع قایق‌های شناوری هستند که محصولات محلی را عرضه می‌کنند و فروشندگان آن‌ها با خوشرویی دست‌سازه‌های خود را به شما می‌فروشند.

عروسک‌ها و آویزهای بزرگ و کوچک، زیورآلات محلی و غیره از جمله ابزاری به شمار می‌آیند که توسط مردم محلی ساخته می‌شوند و با طرح و نقش دل‌انگیزی که دارند، حس خوبی را به شما القا می‌کنند. ت.وصیه ما به شما این است که حتما خرید سوغات از بازاهای شناور را فراموش نکنید و با دستانی پر از هدایای رنگارنگ به خانه برگردید.

با خرید تور قسطی پاتایا بصورت قسطی و بدون نیاز به ضامن سفر کنید.

ماجراجویی در عمق غارهای تایلند

اکنون می‌رسیم به یکی دیگر از جالب‌ترین و مهم ترین تفریحات تایلند که ماجراجویان زیادی شیفته آن هستند؛ غارنوردی! تایلند که غارهای زیادی را در خود جای داده است، جان می‌دهد برای کنجکاوی و رفتن به نقاط تاریک و کمتر شناخته شده! غارهای این کشور با داشتن مسیر گردشگری مناسب و امین هر ساله توریست‌های زیادی را جذب خود کرده و شگفت‌زده‌شان می‌کنند. یکی از زیباترین غارهای این سرزمین، پنگ مافا نام دارد که با شهرت و جذابیت زیادش، همه را شیفته خود می‌کند. در بازدید از غارهای تایلند فراموش نکنید که دوربین عکاسیتان را نیز همراه خود ببرید و خارق‌العاده‌ترین تصاویر را در آلبوم خاطراتتان به ثبت برسانید.

ماجراجویی در عمق غارهای تایلند

در تایلند به مهمانی ماهی‌ها بروید!

مگر می‌شود که در سفر به تایلند از یکی از مهم ترین تفریحات تایلند یعنی غواصی گذشت؟ این تفریح که طرفداران بسیاری هم دارد، تجربه‌ای را برایتان خلق می‌کند که شاید در کمتر جایی کسب کرده باشید. شما با پوشیدن لباس مخصوص و آموزش‌های لازم به عمق آب‌های شفاف این دیار می‌روید و از بودن در کنار ماهی‌های رنگارنگ لذت می‌برید. حس ناب آرامش و آبی بیکران و آبزیان رنگارنگ چیزی است که شاید تا سال‌ها در ذهنتان بماند و خاطره‌ساز شود. به خاطر بسپارید که به عکاسی کردن هم مشغول شوید و تصاویری منحصر به فرد بگیرید.

سفری لذت بخش به سرزمین آب های فیروزه ای با تور قسطی پوکت

سوار بر موج‌های پارک آبی رامایانا

این پارک آبی مهیج که حدود 184000 متر مربع مساحت دارد، به عنوان یکی از مهم ترین تفریحات تایلند شناخته می‌شود که در نیمه اول سال و مخصوصا در تابستان انتخابی عالی برای تفریح است. اکثر بخش‌های آن سرپوشیده طراحی شده است تا اشعه آفتاب باعث اذیت شدن گردشگران نشود. تونل‌های متنوع و سرسره‌های خارق‌العاده آن حسابی شما را سر ذوق می‌آورند و شور و هیجان را به شما هدیه می‌دهند. خوب است بدانید که فضای پارک آبی رامایانا خانوادگی است و می‌توانید با کودک دلبندتان به آنجا رفته و بدون هیچ نگرانی تفریح کنید.

سوار بر موج‌های پارک آبی رامایانا

جمع بندی

تفریحات تایلند کم نیستند و در اینجا ما تنها به تعدادی از پرطرفدارترین آن‌ها اشاره کردیم. آبشارنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان، دلفیناریوم، دهکده‌های توریستی و غیره همگی از جمله تفریحات کشور تایلند محسوب می‌شوند که باعث شده‌اند تا مسافران زیادی از راه دور و نزدیک به این سرزمین رنگارنگ سفر کنند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر به تایلند را دارید، بازدید از موارد ذکر شده در مقاله “تفریحات تایلند” پیله های عصر پرواز را فراموش نکنید و یک سفر تکرار نشدنی را در کنار دوستانتان رقم بزنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.