پارک آبی های معروف استانبول

معرفی پارک های آبی استانبول

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

شهر استانبول یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که علاوه بر جاذبه های تاریخی، جاذبه های تفریحی بسیار زیادی هم دارد، سفر کردن به این شهر در فصل تابستان می تواند برای گردشگران بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد؛ زیرا این شهر بالای 20 ساحل زیبا دارد که گردشگران در تابستان هم می توانند از این سواحل لذت ببرند و هم از پارک های آبی استانبول استفاده کنند و یک روز بسیار متفاوت و جذاب را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

ما در این مقاله به معرفی معروف ترین و بهترین پارک های آبی شهر استانبول می‌پردازیم تا شما را از هزینه بلیط ورودی به پارک های آبی، ساعات کار و دیگر امکاناتی که این مکان های تفریحی در اختیار گردشگران قرار می دهند، آگاه کنیم تا بتوانید بهترین پارک آبی را بنا به سلیقه ی خود انتخاب کنید.

 برای تجربه تفریحات آبی و هیجان انگیز پارک های آبی استانبول می توانید تور اقساطی استانبول را از قبل رزرو نمایید.

پارک های آبی استانبول
امکانات عالی پارک های آبی استانبول

پارک آبی دلفین ها

پارک آبی دلفین ها بزرگترین پارک آبی شهر استانبول محسوب می شود و شما می توانید در این پارک یکی از لذت بخش ترین تجربه های آبتنی را داشته باشید. در این پارک آبی سرسره های بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که در هیج جای دیگری نمی توانید تا این حد هیجان را تجربه کنید؛ لذت استفاده از سرسره‌های شاه کبرا، سرسره‌های کودکان، آناکوندای مشکی و آبی، سونامی و سقوط آزاد بسیار زیا است و شما دوست دارید که بارها آن را تکرار کنید. 

همان طور که از اسم این پارک آبی مشخص است، این پارک یک استخر مخصوص دلفین ها دارد و شما می توانید نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی را ببینید و لذت ببرید. از دیگر امکانات این پارک می توان به زمین والیبال ساحلی و تنیس، کافه و رستوران  اشاره کرد که تمام این موارد برای همه ی اعضای خانواده جذاب و لذت بخش است.

برای وارد شدن به پارک آبی دلفین ها باید بلیت دریافت کنید که نکته ی جالب این است که قیمت بلیت ورودی پارک آبی دلفین های استانبول برای خانم ها و آقایان متفاوت است مثلا هزینه ی بلیت آقایان 60 لیر و هزینه ی ورود خانم ها 45 لیر در نظر گرفته شده ولی در آخر هفته ها به دلیل شلوغی قیمت بلیت ورودی در این روزها افزایش می یابد. ورودی پارک برای کودکان 0 تا 4 سال رایگان است. فعالیت پارک آبی دلفین ها از ماه اردیبهشت شروع می شود و تا آخر تابستان برقرار است.

قیمت و شرایط رزرو تور قسطی ترکیه در پیله های عصر پرواز

برای رفتن به پارک آبی دلفین ها به راحتی می توانید از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید، زیرا دسترسی به این پارک از مراکز مهم شهر استانبول مثل میدان تقسیم، فاتح و غیره به صورت رایگان و در ساعت های مشخص صورت می گیرد.

مشهورترین پارک های آبی استانبول
بهترین پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارینا استانبول

یکی از بزرگترین پارک های آبی استانبول آکوامارینا نام دارد که ظرفیت این پارک 3000 نفر است، این پارک در خارج از شهر و در یکی از منطقه های لوکس استانبول قرار دارد. اگر می خواهید هیجانی بی نظیر را تجربه کنید، حتما به این پارک آبی سر بزنید، این پارک سرسره‌های هیجان انگیزی مثل چاله سیاه، کامیکازه، سرسره هیجان و سرسره‌های پیچ در پیچ دارد که واقعا هیجان شما را به بالاترین حد ممکن میرساند.

از دیگر امکانات این پارک این است که برای تمام سنین سرگرمی دارد و هر یک از اعضای خانواده ی شما می توانند به نسبت سنی که دارند، از آنجا لذت ببرند و اینکه در کنار استخرهای شنای بزرگسال‌ها، صندلی و چتری ساحلی گذاشته شده و بعد از شنا می‌توانید آفتاب بگیرید.

این پارک استخرهایی دارد که شامل استخر المپیک، استخر مخصوص بچه‌ها، استخرهای بزرگ و کوچک است و شما بعد از کلی بازی و ابتنی می توانید برای استراحت به استخرها بروید و در کنار خانواده لذت ببرید که در کنار این استخرها دی‌جی‌ موسیقی مناسب با حال‌و‌هوای آن مکان را پخش و هیجان و خوش گذرانی گردشگران را چند برابر می کنند.

مزایای خرید تور اقساطی آنتالیا

ورودی پارک آبی آکوامارینا استانبول برای کودکان 0 تا 4 سال رایگان است ولی هزینه ورود آقایان 60 لیر هزینه ورود خانم‌ها 45 لیر و ورود کودکان 5 تا 12 سال، 30 لیر در روزهای هفته است ولی این ورودی ها در آخر هفته مانند پارک آبی دلفین ها افزایش می یابد. برای رفتن به این پارک سرویس رفت رایگان درنظر گرفته شده ولی باید توجه داشته باشید که فقط سرویس رفت رایگان است و برای برگشت سرویسی ندارد و باید هزینه پرداخت کنید.

معروف ترین پارک های آبی استانبول
بهترین پارک های آبی استانبول

پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی ویالند در سال 2013 شروع به فعالیت کرده و یکی از بزرگترین شهربازی‌های استانبول، یکی از بهترین پارک‌های موضوعی ترکیه و همین طور یکی از بهترین پارک‌های آبی این کشور است که تغییر نام داده و الان به پارک استانبول معروف است. این مجموعه بسیار وسیع است و به افراد این امکان را می دهد که همه ی تفریحات هیجان انگیز را تجربه کنند که نام تعدادی از این وسیله های بازی و تفریح های هیجانی ترن نفس‌گیر، چرخش 360، رودخانه وحشی، سرسره وایکینگ، برج عدالت و ترن ماجراجو و جهانگرد کوچک است.

از دیگر امکانات این پارک می شود به مجموعه جالب دستبندهای زوم اشاره کرد، شما در این پارک آبی نمی توانید گوشی موبایل را همراه خود داشته باشید ولی با استفاده از این دستبندها میتوانید از تمام لحظات هیجان انگیزی که در هنگام سر خوردن از سرسره ها و تفریح های دیگری که در این مجموعه دارید، عکس و فیلم های یادگاری بگیرید،

چگونگی خرید تور اقساطی کوش آداسی

علاوه بر این در پارک استانبول مغازه‌هایی وجود دارند که وسیله‌های کوچک و رنگی مثل عروسک و جاسویچی می‌فروشند و شما می توانید بعد از بازی های هیجان انگیز به خرید سوغاتی برای عزیزانتان بپردازید؛ این شهر بازی به حدی بزرگ است که شما نمی توانید همه ی شهر را پیاده ببینید ولی با قطاری که در این شهربازی وجود دارد، می توانید به راحتی همه ی شهر را ببینید و لذت ببرید.

آشنایی با پارک های آبی استانبول
پارک آبی در استانبول

 این مجموعه ی تفریحی هم مثل دو پارک آبی دلفین ها و آکوامارینا استانبول برای رفت و آمد گردشگران سرویس گذاشته است و افراد می توانند در ایستگاه‌های منطقه‌هایی مثل محله سلطان احمد، شیشلی، بشیکتاش، تقسیم، کادیکوی و غیره سوار اتوبوس ها شوند و به راحتی خود را به پارک آبی استانبول برسانند.

برای سفر به ترکیه و شهر زیبای استانبول می توانید با کارشناسان پیله های عصر پرواز تماس بگیرید و از شرایط دریافت تور اقساطی استانبول آگاه شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.