شهربازی های استانبول

شهربازی های استانبول

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و محبوب ترین مکان در این کشور برای توریست ها و گردشگران تور اقساطی استانبول است. بخش اعظم درآمد توریستی ترکیه از این شهر تامین می شود. استانبول در بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است و از این نظر موقعیتی استثنایی دارد. سرمایه گذاری های زیادی بر روی این شهر صورت گرفته است تا آن را به یک مقصد تمام عیار برای گردشگری تبدیل کند. ما در این مطلب می خواهیم به معرفی شهربازی های استانبول بپردازیم.

شهربازی های استانبول

جاذبه های تفریحی استانبول

استانبول به دلیل آن که در کنار دریا قرار گرفته است آب و هوایی عالی دارد. در این شهر جاذبه های توریستی بسیار فراوانی از تاریخ ترکیه به جای مانده است. جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد در استانبول همواره مورد توجه بازدیدکنندگان و توریست هایی بوده اند که به ترکیه سفر کرده اند. در کنار این جاذبه های تاریخی، شهربازی های متعددی هم در استانبول قرار گرفته اند که می توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند.

اگر در سفر خود به ترکیه و شهر استانبول کودک همراه خود داشته باشید یا آن که خودتان بخواهید کمی تفریح و نشاط را در سفر تجربه کنید، این شهربازی ها بهترین انتخاب برای شما هستند. به همین دلیل در این مطلب به معرفی کامل بهترین شهربازی های استانبول خواهیم پرداخت. با خواندن مطالب زیر و مقایسه ویژگی های هر یک از شهربازی های استانبول، آن جایی را که برای تفریح و خوشگذرانیتان مناسب تر است را برگزینید.

پیله های عصر پرواز مجری مستقیم تور اقساطی ترکیه از دم قسط

شهربازی ویالند استانبول

یکی از بهترین شهربازی های استانبول ترکیه، شهربازی ویالند است. شهربازی ویالند در محله ایوپ شهر استانبول واقع شده و نسبت به پل گلدن هورن نیز فاصله کمی دارد. شهربازی ویالند استانبول بزرگ ترین پارک مصنوعی در استانبول است؛ به نحوی که می توان 100 زمین فوتبال را در آن جای داد.

در شهربازی ویالند استانبول هم وسایل بازی و امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد و هم مرکز خرید و بوتیک های متعدد. شما می توانید در بخش های مختلف این شهربازی مانند دنیای هیجان، دنیای افسانه ها و دنیای بازی از وسایل تفریحی که تعبیه شده اند استفاده کنید. پس از بازی هم می توانید سری به مغازه ها و مرکز خرید این شهربازی بزنید. علاوه بر این، یک بخش مخصوص برای برگزاری جشن و فستیوال در شهربازی ویالند دیده می شود.

شهربازی ویالند استانبول
شهربازی ویالند استانبول

شهربازی ژوراسیک لند استانبول

شهربازی ژوراسیک لند یکی از معروف ترین شهربازی های استانبول محسوب می شود. اگر می خواهید دنیای زیبا و پر از رمز و راز دایناسورها را از نزدیک ببینید و با دوران ژوراسیک بیشتر آشنا شوید، این شهربازی انتخاب اول شماست.

مساحت شهربازی ژوراسیک لند استانبول حدود 10 هزار متر مربع است. در این فضای پهناور و بزرگ حدود 70 ماکت دایناسور در اندازه های بزرگ و شبیه به واقعیت وجود دارد. بخشی از شهربازی ژوراسیک لند استانبول جایی است برای نگهداری و نمایش استخوان ها و تخم های دایناسورها. این بخش اطلاعات جامع و کاملی درباره دوران ژوراسیک و انواع دایناسورها در اختیار افراد قرار می دهد.

شهربازی ژوراسیک لند مکانی تفریحی برای تمام اعضای خانواده است و شما می توانید ساعت ها در این پارک خوش بگذرانید. از مهم ترین امکانات این شهربازی بزرگ و جذاب می توان به سینماهای 4 تا 6 بعدی آن اشاره کرد. هم چنین بزرگ ترین مجموعه لیزرتگ در ترکیه در این شهربازی قرار گرفته است.

شهربازی ژوراسیک لند استانبول

فان لب

اگر می خواهید به مجموعه ای بروید که هم در آن امکانات تفریحی درجه یک یافت می شوند و هم مغازه های معتبر وجود دارند، فان لب یک انتخاب مناسب برای شماست. شهربازی فان لب استانبول یک شهربازی سر پوشیده است. دو مرکز خرید بزرگ در استانبول به نام های فروم و جواهیر مال در نزدیکی این شهربازی هستند.

امکانات تفریحی فان لب بسیار هیجان انگیز و جالب هستند. شما می توانید با رفتن به فان لب هم از حضور و بازی در یکی از بهترین شهربازی های استانبول لذت ببرید و هم انجناس و کالاهای اصل را از مراکز خرید کنار آن خریداری نمایید.

برای اطلاع از شرایط و نکات ضروری هنگام سفر به بزرگترین شهر ترکیه، خواندن مطلب “راهنمای سفر به استانبول” را فراموش نکنید.

لونا پارک بوستانسی

از دیگر پرطرفدارترین شهربازی های استانبول می توان لونا پارک بوستانسی را نام برد. لونا پارک بوستانسی یک مجموعه بزرگ و سرسبز است که از سال 2004 فعالیت خود را رسما شروع کرده است. این پارک بزرگ برای آن که در کنار اعضای خانواده خود اوقات خوشی را بگذرانید انتخاب خوبی است.

وسایل بازی در لونا پارک بوستانسی تنوع بالایی دارند. از جمله وسایل بازی هیجان انگیز در این شهربازی، ترن هوایی آن است. لونا پارک بوستانسی در خیابان مهمت سوکی پاشا قرار دارد و دسترسی به آن با استفاده از وسایل نقلیه عمومی آسان است.

لونا پارک بوستانسی

پارک بایرام پاشا

پارک شهر بایرا پاشا از جمله مناطقی است که هم بین ساکنین استانبول محبوبیت زیادی دارد و هم در بین توریست ها مشهور است. این پارک فضای بسیار بزرگ، سرسبز و آرامش بخش دارد؛ به همین دلیل مکانی عالی برای آن است که در آن کمی استراحت کرده و آرامش خود را باز یابید.

در پارک شهر بایرام پاشا امکانات مختلفی باری بازی و سرگرمی قرار گرفته اند. از زمین های ورزشی برای فوتبال و والیبال گرفته تا پیست های مخصوص اسکی و دوچرخه سواری، همگی در این پارک قرار دارند. علاوه بر این ها در پارک شهر بایرام پاشا ترن هوایی، وسایل بازی مخصوص کودکان کوچک، برج پرچم و بسیاری وسایل تفریحی دیگر تعبیه شده اند.

آمفی تئاتر، سینمای روباز و محلی برای نمایشگاه ها و فستیوال ها، دیگر امکاناتی هستند که باعث شده اند بر جذابیت مجموعه پارک بایرام پاشا افزوده شود. این پارک جز معروف ترین شهربازی های استانبول بوده و می تواند تمام خواسته های شما از یک مجموعه تفریحی را برآورده کند.

شهربازی ویا سی تما

شهربازی ویا سی تما

آخرین موردی که در فهرست بهترین شهربازی های استانبول به آن اشاره می کنیم، شهربازی ویا سی تما است. ویا سی تما یکی از برترین و مدرن ترین شهربازی های خاورمیانه محسوب می شود. در ساخت این شهربازی بالاترین استانداردهای جهانی لحاظ شده است.

وسایل بازی در شهربازی ویا سی تما تنوع زیادی دارند. این وسایل بازی در 35 بخش مختلف پراکنده شده اند. ضمن آن که ترن هوایی شهربازی ویا سی تما یکی از سریع ترین ترن های هوایی در اروپاست (با رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ظرف 2 ثانیه). از برنامه های جالبی که در این شهربازی جذاب برگزار می شود می توان به کنسرت رایگان موسیقی در شب ها اشاره کرد.

آیا می دانستید در آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز می توانید با یک چک صیادی به تاریخ ۱۰ماه بعد، بدون ضامن و بدون پرداخت اقساط، از خدمات ما استفاده کنید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط رزرو تور قسطی استانبول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.