دیزنی لندهای دنیا

با 7 دیزنی لند دنیا آشنا شوید

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

شهرهای توریستی دنیا میزبان امکانات تفریحی فوق العاده و هیجان انگیزی هستند که از جمله آن ها می توان به پارک ها و شهر بازی های مهیج و سرگرم کننده ای اشاره کرد که لحظاتی به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهند زد. دیزنی لندهای دنیا یکی از جذاب ترین این پارک های تفریحی در سراسر دنیاست که نه تنها برای کودکان بلکه در هر سن و سالی که باشید رفتن به آن خاطره ای هیجان انگیز خواهد بود و تا همیشه در ذهنتان ثبت می شود.

دیزنی لند جایی است که شما را از واقعیت جدا کرده و به دنیایی کارتونی و جذاب خواهد برد. در دنیا 7 شهر میزبان این پارک های تفریحی فوق العاده هستند که در این مطلب قرار است به این شهرها رفته و گشت و گذاری فراموش نشدنی را در این دیزنی لندهای دنیا و به یادماندنی سپری کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

دیزنی لند کالیفرنیا Disneyland Park

دیزنی لند کالیفرنیا اولین دیزنی لند دنیاست که در ژوئیه 1955 بازگشایی شده و میلیون ها نفر تاکنون از این پارک تفریحی مهیج و فوق العاده بازدید کرده اند. پارکی که با رفتن به آن تمام دغدغه های زندگی روزمره را کنار گذاشته و در هر سنی که باشید تنها به گذراندن لحظاتی شگفت انگیز در دنیای شخصیت های کارتونی محبوب کودکیتان فکر خواهید کرد. مالک این پارک تفریحی هیجان انگیز و محبوب شرکت والت دیزنی است و هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این پارک به کالیفرنیا سفر می کنند. از جمله بخش های محبوب و پرطرفدار این دیزنی لند می توان به میکیز تون, ادونچرلند, فنتسی لند و … اشاره کرد.

دیزنی لند کالیفرنیا Disneyland Park

دیزنی لند پاریس Disneyland Paris

پاریس یکی از زیباترین شهرهای دنیاست و بازدید از آن رویای هر گردشگری در جهان محسوب می شود. شهری با حال و هوایی جذاب و رویایی که بازدید از آن تا همیشه در ذهن گردشگران تور اقساطی فرانسه ثبت خواهد شد. پاریس علاوه بر تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده اش میزبان یکی دیگر از پارک های تفریحی محبوب و هیجان انگیز دیزنی لند هم هست.

پارکی که بر جذابیت این شهر در میان گردشگران اضافه می کند و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود. این پارک تفریحی جذاب و فوق العاده در سال 1992 در پاریس افتتاح شد و از همان زمان میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا بوده است. وسعت این مجموعه فوق العاده 19 هزار متر مربع است و شامل دو بخش پارک دیزنی لند و پارک استودیو والت دیزنی می شود.

با رفتن به این پارک تفریحی فوق العاده که یکی از دیزنی لندهای دنیا است، می توانید در دنیای انیمیشن های پرطرفداری چون زیبای خفته, موش سرآشپز, سیندرلا, در جستجوی نمو و … قدم گذاشته و لحظاتی به یادماندنی را در شهر رویایی پاریس سپری کنید. دیزنی لند پاریس در 51 کیلومتری این شهر قرار گرفته و در این مجموعه می توانید 7 هتل, زمین تنیس, مرکز خرید و رستوران ها و کافه های متعد را هم ببینید.

برای رزرو بهترین هتل های پاریس می توانید به بخش هتل پیله های عصر پرواز رفته و اقامتی فوق العاده را در این شهر رویایی و شگفت انگیز قاره اروپا سپری کنید.

دیزنی لند پاریس

دیزنی لند فلوریدا Walt Disney World

اورلاندوی فلوریدا میزبان یکی دیگر از دیزنی لندهای هیجان انگیز دنیاست. نام اصلی این پارک تفریحی در فلوریدا دنیای والت دیزنی است و هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این پارک فوق العاده راهی این ایالت می شوند. این دیزنی لند در اکتبر سال 1971 افتتاح شده است. دنیای والت دیزنی فلوریدا از بخش های مختلفی تشکیل شده که از جمله محبوب ترین و معروفترین آنها می توان به بخش قلمرو حیوانات, قصر سیندرلا, جنگ ستارگان و دو پارک آبی تیفون لاگون و بلیزرد بیچ اشاره کرد.

یزنی لند فلوریدا

دیزنی لند توکیو Tokyo Disneyland

شهر زیبای توکیو مقصد بعدی ما برای بازدید از یکی دیگر از دیزنی لندهای دنیاست. یکی از جذاب ترین دیزنی لندهای دنیا در این شهر قرار گرفته که از مهمترین جاذبه های شهر زیبا و توریستی توکیو در میان گردشگران هم به شمار می رود. این پارک تفریحی فوق العاده در سال 1983 افتتاح شده و اولین دیزنی لندی به شمار می رود که در خارج از آمریکا ساخته شده است. مساحت این پارک تفریحی محبوب و پرطرفدار 465 هزار متر مربع است و هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا از آن بازدید می کنند.

این پارک به 7 بخش موضوعی تقسیم شده که شامل بازار جهانی, تومارولند, شهر کارتونی, فنتسی لند, کشور حیوانات, سرزمین ماجراجویی و سرزمین غربی می شود. این پارک هر ساله میزبان جشن های بسیاری هم هست که دیدن آنها لحظاتی فراموش نشدنی را برای مسافران شهر زیبای توکیو رقم خواهد زد. اگر با تور اقساطی ژاپن همراه شده و به شهر زیبا و دیدنی توکیو سفر کردید بازدید از این پارک تفریحی فوق العاده و محبوب را هم فراموش نکنید.

دیزنی لند توکیو

دیزنی لند هنگ کنگ Hong Kong Disneyland

کوچکترین دیزنی لند جهان که در سال 2005 افتتاح شده دیزنی لند هنگ کنگ است. این پارک نیز دارای هفت سرزمین بسیار جذاب و دیدنی است که مین استریت, فنتسی لند, توی استوری, میستیک پوینت, گریزلی گالش, ادونچرلند و تومارولند نامیده می شوند. نکته جالب در مورد این پارک این که دیزنی لند هنگ کنگ براساس اصول فنگ شویی طراحی و ساخته شده است.

آشنایی با زیباترین آبشارهای دنیا که چشمان را خیره می‌کنند!

دیزنی لند شانگهای Shanghai Disneyland Park

شهر زیبا و دیدنی شانگهای میزبان یکی دیگر از دیزنی لندهای جذاب و پرطرفدار دنیاست. این مجموعه در سال 2016 افتتاح شده و از همان زمان مورد توجه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا قرار گرفته است. دیزنی لند چین میزبان بلندترین قلعه پریان جهان است که نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. از جمله بخش های مهم و جذاب این پارک تفریحی فوق العاده می توان به میکی اونیو, پناهگاه گنج, باغ تخیلات, جزیره ماجراجویی و … اشاره کرد. اگر با تور چین همراه شده و به شهر زیبا و پرجنب و جوش شانگهای سفر کردید بازدید از این دیزنی لند جذاب و هیجان انگیز را هم فراموش نکنید.

دیزنی لند شانگهای

دیزنی لند هاوایی Aulani, A Disney Resort & Spa

هاوایی میزبان یکی از متفاوت ترین دیزنی لندهای دنیاست. در واقع این مجموعه از هتل های زیادی تشکیل شده که مکانی مناسب برای استراحت و استفاده از تفریحات ساحلی به شمار می رود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *