تورهای آفرود ارمنستان

تورهای آفرود ارمنستان

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

یکی از تفریحاتی که باید در سفر با تور اقساطی ارمنستان زیبا و دیدنی تجربه کنید تا با مفهوم واقعی ترشح آدرنالین آشنا شوید، تورهای آفرود ارمنستان است. ارمنستان کشوری است با طبیعتی زیبا و فوق العاده و معماری ‎های جالب و سنتی که نظر گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جلب می کند. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تفریحات هیجان انگیز و به یادماندنی هستند ارمنستان جاذبه شگفت انگیز دیگری هم دارد.

آفرود، تجربه ای هیجان انگیز و فوق العاده در سفر به ارمنستان

تورهای آفرود ارمنستان تجربه ای است فوق العاده در این کشور که برای کسانی که رانندگی در جاده ‎های صاف و آسفالت برایشان کسل کننده است، لحظاتی باورنکردنی را در ارمنستان زیبا و دیدنی رقم خواهد زد.

رانندگی در جاده ‎های کوهستانی و صعب ‎العبور برای شما اوقات فراغتی متفاوت خواهد ساخت. از یک سو طبیعت زیبای این کشور شما مسحور می‌کند و از سویی دیگر از نبردی که بین شما و جاده ‎های کوهستانی وجود دارد، لذت خواهید بود. چنان در زمان و مکان گم خواهید شد که گویی به آخر دنیا رسیده ‎اید.

تورهای آفرود ارمنستان توسط رانندگان حرفه ‎ایی به گردشگران ارائه خواهد شد. این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید شخصا تجربه تورهای آفرود ارمنستان را داشته باشید. برای این منظور تحت نظر مربیان حرفه ای آموزش خواهید دید و در کنار آنها لذت یک تفریح جذاب را تجربه خواهید کرد.

این تورهای ورزشی و تفریحی به صورت چند روزه برگزار می شود. همچنین محدودیت جنسیتی نداشته و بانوان نیز می ‎توانند توانایی خود را در این زمینه محک بزنند. کلیه مسیرهای رانندگی از قبل توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته تا خطرات احتمالی کشف و برطرف شود. به همین دلیل جاده‎ ها و البته خودروها از ایمنی بالایی برخوردارند.

تورهای آفرود ارمنستان

مکان دقیق برگزاری تورهای آفرود ارمنستان

برای شرکت در تورهای آفرود ارمنستان، از ایروان به سمت روستایی به نام ینوکاران حرکت خواهید کرد. این روستا در استانی به نام تاووش قرار دارد. دسترسی به این روستا از طریق وسیله نقلیه کار چندان سختی نیست. با دو ساعت رانندگی می‎توانید به این منطقه برسید.

اگر می‎ خواهید بدانید بهترین فصل سفر به ارمنستان و ایروان چه زمانی است، باید بدانید که این کشور در همسایگی کوه ‎ها قرار دارد. به همین دلیل باید منتظر آب و هوای سرد باشید. این کشور در بهار آب و هوایی معتدل دارد، در تابستان گرم و خشک است، در پاییز معتدل و سرد بوده و زمستانی سرد و کوتاه دارد.

نمی‎توان به گردشگران گفت که در چه فصلی به این کشور باید سفر کنند، این امر به انتخاب شما بستگی خوهد داشت، اما اگر به دنبال گذراندن اوقات فراغت خود در آب و هوایی مطبوع و دلپذیر هستید، پیشنهاد می ‎شود در اواخر بهار و اوایل فصل پاییز به ارمنستان سفر کنید. طبیعت زیبای این کشور در هر فصل جذابیت‎ و طرفداران خاص خود را دارد.

رزرو تور اقساطی ایروان تنها با یک چک صیادی و امکانات ویژه

ماشین های موجود در آفرود ارمنستان

وقتی صحبت از آفرود می‎ شود، یعنی قرار است در جاده ‎های بیراهه در طبیعت رانندگی کنید. بنابراین با هر اتومبیلی نمی‎توان اقدام به این کار کرد. تورهای آفرود ارمنستان با خودروهایی نظیر جیپ انجام می ‎شود. به طور کلی خودروهایی برای آفرود انتخاب می ‎شوند که دارای دو مشخصه اصلی باشند:

در مرحله اول، آنها باید دارای سیستمی به نام چهار چرخ متحرک باشند که از آن به عنوان فر فول درایور یاد می‎شود. ویژگی دوم این خودروها این است که به طور کاملا مستقل بر روی شاسی قرار می‎ گیرند.

ماشین های موجود در آفرود ارمنستان

قیمت و هزینه تورهای آفرود ارمنستان

از ارمنستان و تورهای مسافرتی آن به عنوان یکی از ارزان‎ترین تورهای گردشگری یاد می‎شود. برای سفر به این این کشور توصیه می ‎شود پول خود را به درام تبدیل کنید، چراکه ممکن است با تبدیل آن به دلار در این کشور به مشکل برخورد نمایید. همچنین باید بدانید که بنزین از قیمت بالایی برخوردار است، بنابراین انتظار نداشته باشید که در تفریحاتی مانند تورهای آفرود ارمنستان با قیمت‌های بسیار پایین مواجه شوید.

تورهای رانندگی آفرود در ارمنستان

ممکن است تورهای افرود ارمنستان را با نام تورهای جیپ‎ سواری نیز بشنویید. این تورها به صورت یک و یا چند روزه برگزار خواهد شد. در طی آن به 30 تا 40 توریست خدمت‎رسانی خواهد شد. در کنار گردشگران چندین راهنما و راننده حرفه ‎ای حاضر خواهند بود.

با رزرو تور اقساطی امارات امروز سفر کن و هزینه اش را 10 ماه بعد پرداخت کن.

دیگر سرگرمی‌های نزدیک منطقه آفرود ارمنستان

باید بدانید که تورهای آفرود ارمنستان در روستای ینوکاران، تنها سرگرمی مهیج و ورزشی این منطقه نیست. در این ناحیه، پارکی به نام یل اکستریم وجود دارد که رفتن به آن برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. چنانچه علاقمند به تفریحاتی مانند پاراگلایدر، پینت بال، دوچرخه سواری و زیپ لاین هستید، می‎توانید آنها را در این ناحیه تجربه کنید. سفر به ایروان ارمنستان این فرصت را به شما می‌دهد تا برای مدتی هر چند کوتاه، تفریحات ورزشی را به ‎گونه‌ایی جذاب‎تر تجربه کنید.

از زیپ لاین هم به عنوان یکی از سرگرمی ‎های اکستریم یاد می‎ شود. منظور از اکستریم، اشاره به فرا ورزشی بودن فعالیت مورد نظر دارد. اگر تا به حال زیپ لاین را امتحان نکرده اید باید بگوییم این تفریح مهیج و فوق العاده به این صورت است که دو نقطه خاص در طبیعت به وسیله سیم بکسل، تسمه و طناب‎ های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. این دو نقطه معمولا در بخش های بکر، صعب العبور و مرتفع قرار دارند.

گردشگران جلیقه‎ های مخصوصی پوشیده و با استفاده از قرقره ‎های ویژه، مسافت بین این دو ناحیه را به صورت معلق طی خواهند کرد. کافی است یکبار این فعالیت فرا ورزشی را تجربه کرده و طعم متفاوتی از هیجان را درک کنید، مطمئن باشید در آینده نیز، دوباره به سراغ این تفریح لذت‎بخش خواهید رفت.

زیپ لاین در ارمنستان

 

در کنار آفرود در ارمنستان؛ پرواز را هم تجربه کنید

پاراگلایدر از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید در کنار تورهای آفرود ارمنستان انجام دهید. اگر به پرواز علاقمند هستید، اما هرگز فرصتی برای خلبان شدن در زندگی خود را نداشته ‎اید، می‎توانید پاراگلایدر را امتحان کنید. این وسیله به راحتی به شما کمک می‌کند تا طعم شیرین پرواز در آسمان را حس کرده و به آرزوی خود برسید. در پاراگلایدر خبری از موتور برای پرواز نیست.

شروع پرواز، کنترل پرواز و فرود با استفاده از حرکت پاها انجام خواهد شد. همچنین قرار نیست در کابینی مانند کابین خلبان در هواپیما قرار بگیرید. اگر یکبار آن را امتحان کنید، پس از پایان برای تجربه بعدی برنامه ‎ریزی خواهید کرد. پرواز با پاراگلایدر همه آن چیزی که از آدرنالین و هیجان می ‎خواهید در اختیار شما قرار خواهد داد.

فکرش را بکنید، قرار است به مکانی سفر کنید که مجموعه ‎ای از فعالیت ‎های فرا اکستریم در اختیار شما قرار گیرد. حتما سفری فراموش‌نشدنی خواهد بود. دوچرخه سواری و پینت بال نیز تجربه ای لذت بخش تر را پیش روی مسافران این منطقه در ارمنستان زیبا و دیدنی قرار می دهند. شما می توانید در مطلب “راهنمای سفر به ارمنستان” نکات ضروری سفربه این کشور را بخوانید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.