جزیره های تایلند

زیباترین جزیره های تایلند

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

یکی از مکان هایی که سال ها است با استقبال خوبی از سوی گردشگران مواجه شده و توریست های زیادی را به خود جذب می کند، تایلند است. تایلند با جزایر زیاد و زیبایی که دارد، همواره در صنعت جذب توریست با تور اقساطی تایلند، موفق بوده و این جزایر هزاران هزار توریست را سالانه روانه تایلند می کند. ما در این مقاله تعدادی از زیباترین جزیره های تایلند را معرفی خواهیم کرد.

زیباترین جزیره های تایلند

جزیره فی فی

بی شک تصور قدم گذاشتن بر روی جزیره ای مزین به سنگ های آهکی، جنگل های انبوه و سرسبز با درخشش ماسه های طلایی شبیه یک رویا است. چشم انداز فوق العاده زیبا و جادویی جزیره فی فی تایلند، برای هر بازدیدکننده ای می توان مسحور کننده و شگفت انگیز باشد. این جزیره که بین جزیره های تایلند پوکت و رشته کوه های مالاکا واقع شده، فرصت خوبی را برای صخره نوردی در اختیار علاقمندان به این ورزش قرار می دهد.

اگرچه مسکونی بودن این جزیره و ساخت و سازهای صورت گرفته در آن، از بکر بودن فی فی کاسته اما همچنان جزو یکی از جذاب ترین جزایر و مقاصد گردشگری به شمار می رود. غواصی کردن در میان آب های این جزیره آرام یکی از تفریحات محبوب مسافران جزیره فی فی است.

اگرچه طبق آنچه در جزیره های تایلند ذکر کردیم، ساخت و سازها از دنج و بکر بودن فی فی کاسته، اما در عین حال ساختن و وجود کافه ها، مغازه ها و رستوران ها، به امکانات رفاهی این جزیره افزوده است. جریان زندگی در شب های فی فی و وجود تفریحاتی مانند مهمانی های ماه کامل، لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم می زند. چنانچه یکی از مسافران فی فی در میان جزیره های تایلند هستید، حتما سری هم به جزیره مایا بزنید و میمون های وحشی و دوست داشتنی را از نزدیک ببینید.

جزیره فی فی

جزیره چانگ

جزیره چانگ یکی از بزرگ ترین و در عین حال چالش برانگیزترین جزیره های تایلند است. طبیعت زیبا و تقریبا ً دست نخورده و همچنین فضای آرام جزیره چانگ، گردشگران را ترغیب می کند به این جزیره زیبا سفر کنند. کوهستانی بودن چانگ، آن را نسبت به جزیره های دیگر تایلند ناهموارتر کرده و همین موضوع باعث می شود تا گشت و گذار و پرسه زدن در چانگ هیجان انگیزتر شود.

طبیعت گردی در میان کوهستان و جنگل های جزیره چانگ می تواند تجربه ای شگرف از ماجراجویی در یک جزیره باشد. علاوه براین، استراحت در سواحل آفتابی و پرداختن به تفریحات ساحلی هنگام سفر به جزیره چانگ که از زیباترین جزیره های تایلند می باشد، برای گردشگران فرصتی مناسب جهت لذت بردن از طبیعت ناب، آرامش بخش و شگفت انگیز چانگ به حساب می آید. در سفر به جزیره چانگ تایلند، بازدید از معابد قدیمی و جذاب و آبشارهای زیبای این جزیره را فراموش نکنید.

با رزرو تور اقساطی پوکت الان برو سفر، 10 ماه بعد پرداخت کن!

جزیره های تایلند، پوکت

اگر به دنبال تعطیلات همه جانبه و کامل هستید ما سفر به جزیره پوکت را به شما توصیه می کنیم. پوکت بزرگ ترین و در عین حال پربازدیدترین جزیره تایلند است. اگرچه این جزیره به نسبت سایر جزیره های تایلند گران تر است اما کمتر گردشگری وجود دارد که حین سفرش در تایلند، به پوکت نرود.

امکانات تفریحی و استراحتگاه های مجلل این جزیره در کنار طبیعت زیبای آن باعث جذب و راضی نگه داشتن افراد مختلف با علاقمندی ها و سلیقه های متفاوت شده است. امکان پرداختن به تفریحاتی مانند جت اسکی، موج سواری، قایق سواری و شنا در آب های مطبوع این جزیره وسوسه انگیز و جذاب به نظر می-رسد. شما می توانید در طول روز به سواحل پوکت رفته و از دراز کشیدن زیر آفتاب درخشان جزیره لذت ببرید.

پرسه زدن شبانه میان مراکز خرید و بازار جزیره پوکت از محبوب ترین جزیره های تایلند، تجربه خوردن غذاهای دریایی و متنوع، وجود مناطق دست نخورده و خاص، جذابیت های این سفر را چند برابر خواهد کرد. چنانچه به این جزیره سفر کردید، حتماً از شهر قدیم پوکت که دارای بناها و ساختمان های تاریخی زیبا است نیز بازدید نمایید.

جزیره پوکت

جزیره سامویی

جزیره سامویی جزو لوکس ترین جزیره های تایلند محسوب می شود که حتی دارای مراکز خرید نسبتاً بزرگ است. زمانیکه به این جزیره زیبا قدم بگذارید احتمالاً در بین اقامتگاه های محلی و متوسط، از دیدن هتل های لاکچری ۵ ستاره در این جزیره شگفت زده خواهید شد. اگرچه این جزیره نسبت به جزیره های دیگر تایلند لوکس است اما طبیعت زیبای سامویی جذاب ترین موضوع برای جذب گردشگران و توریست ها به این جزیره است.

کوه هایی که به دلیل پوشش گیاهی انبوه گویی لباسی سراسر سبز رنگ به تن کرده اند، سواحلی با زیبایی بی نظیر و درختانی با میوه های استوایی مثل نارگیل و موز، جزیره سامویی را به یک سرزمین رویایی تبدیل کرده اند. مردم محلی سامویی که همچون نمادی از سنت و فرهنگ این جزیره به حساب می آیند، برای گردشگران تصویری جالب و تداعی کننده گذشته های دور آسیای شرق است.

در راهنمای سفر به تایلند اطلاعاتی نظیر هتل، رستوران های مقرون به صرفه، جاذبه های گردشگری و … را مطالعه کنید.

جزیره سیمیلان

اصولاً اولین تصوری که در ذهن افراد از نام جزیره نقش می بندد، مکانی دنج ، بکر و خلوت است. می توان گفت رفتن به جزیره سیمیلان یکی از جزیره های تایلند، تا حدود زیادی این ذهنیت را به واقعیت نزدیک می کند. اگر شما نیز به دنبال رفتن به جزیره ای زیبا هستید و می خواهید با قدم زدن در سواحل خلوت آن خود را در طبیعتی دست نخورده رها کنید، ما سفر به مجموعه جزیره های سیمیلان را به شدت توصیه می کنیم. اقامت در کلبه هایی با چوب بامبو شبیه زندگی کردن در جهانی پیش از جهان امروز است و می تواند تجربه ای متفاوت و لذت بخش باشد.

ممنوعیت ماهیگیری تجاری و ساخت و ساز در سیمیلان، بزرگ ترین دلیل خلوت و دنج ماندن این جزیره است. می توان گفت بیشترین فعالیتی که در آب های سیمیلان انجام می شود، غواصی است. درواقع از این جزیره مانند یک پارک ملی حفاظت می شود تا از تخریب طبیعت ناب آن جلوگیری شود.

جزیره سیمیلان

جزیره تائو

اگر دوست دارید تعطیلات تان را در سواحلی که محیطی دوستانه دارد به خوشگدرانی سپری کنید، حتماً سفر به جزیره تائو را در فهرست سفرهای تان قرار دهید. جزیره تائو تایلند که به دلیل شکل ظاهری اش به جزیره لاک پشت نیز شناخته می شود، دارای صخره های مرجانی فوق العاده زیبایی می باشد. آب های این جزیره موجودات رنگارنگ دریایی شگفت انگیزی را در خود جای داده است. ساحل شنی سفید تائو، درخشندگی آب های جزیره و تلالو فانوس های رستوران های ساحلی در شب، چشم و روح هر بیننده ای را نوازش می دهد.

یکی از بزرگ ترین دلایلی که گردشگران جزیره های تایلند را برای سفر انتخاب می کنند این است که، جزیره تائو یکی از بهترین مناطق برای غواصی کردن و یادگیری آن است. وجود مربیان حرفه ای و لوازم و تجهیزات غواصی با قیمت مناسب در این جزیره فرصتی خوب در اختیار کسانی قرار می دهد که به این فعالیت علاقه مند هستند.

جزیره تائو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.