هتل مونوپول استانبول

Hotel Monopol Istanbul

معرفی و تصاویر

هتل مونوپول استانبول | محل اقامت در مسافرت یک پارامتر مهم است. البته سلیقه های گردشگران متفاوت است و معمولا گردشگران بر اساس نیاز خود محل اقامت خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال اگر شما کسی باشید که برای دیدن شهر آمده اید و قصد ماندن طولانی مدت در طول روز را در هتل ندارید احتمالا بهتر است به سمت هتل های لوکس و لاکچری نروید.

استانبول یک شهر تاریخی و تفریحی بسیار زیبا است که سالانه میلیون ها نفر با تور اقساطی استانبول از آن بازدید می کنند. در این شهر هر نوع اقامت گاهی بخواهید پیدا می شود از هتل های بزرگ و لوکس گرفته تا اقامت گاه های کوچک و ساده تر. هتل مونوپول استانبول یک هتل سه ستاره است که در نزدیکی مکان های دیدنی شهر استانبول واقع شده است. علاوه بر نزدیکی به مراکز شهر قیمت مناسب و مقرون به صرفه هتل مونوپول استانبول نیز برای گردشگران جذاب است.

ویژگی های هتل مونوپول استانبول

هتل مونوپول استانبول در سال 2013 بازسازی شده و در اختیار مهمانان قرار گرفته است. البته که شما در لابی این هتل می توانید از اتاق چمدان ، صرافی و کرایه خودرو استفاده کنید. در این هتل پذیرش مهمان به صورت 24 ساعته انجام می شود و به گفته بسیاری از مسافران اتاق ها بسیار سریع به شما تحویل داده می شود.. پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی نیستند و این موضوع برخورد خوب کارکنان هتل را تحت تاثیر قرار می دهد. ورود حیوانات به هتل مونوپول استانبول ممنوع است.

هتل مونوپول بریستول استانبول دارای 64 اتاق است که نظافت اتاق ها در این هتل به صورت روزانه انجام می گردد. امکانات اتاق ها در این هتل سطح قابل قبولی دارد. تلوزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی، سشوار و … در اتاق های این هتل موجود است.انتخاب این هتل بسیار به سلیقه و هدف شما برای سفر به شهر زیبای استانبول بستگی دارد. البته از بزرگترین مزیت این هتل نباید گذشت، هتل مونوپول استانبول در مکان بسیار جذابی در شهر استانبول قرار گرفته است.

هتل مونوپول استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک هتل برای اقامت کوتاه مدت در طول روز و با قیمت مناسب می گردید این هتل برای شما بسیار مناسب است. اگر برای سفر کاری و اداری به استانبول رفته اید باید گفت این هتل خدمات فکس و فتوکپی را نیز انجام می دهد. فاصله این هتل تا میدان تکسیم حدود 1300 متر است که به شما دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر استانبول را می دهد.

اگر اهل تفریح و گردش شبانه باشید باید گفت این هتل انتخاب بسیار مناسبی است. هنگام گشت و گذار شبانه در خیابان های اطراف این هتل احساس سرزندگی خواهید کرد. در این هتل امکانات اولیه به مهمانان نظیر اینترنت ، روم سرویس و پارکینگ رایگان ارائه می شود. در کل باید گفت این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است اما امکانات رفاهی قابل توجهی ندارد. قیمت مناسب و موقعیت مکانی بسیار عالی عوامل جذب کننده گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این هتل است.

برای رزرو تور قسطی استانبول و رزرو هتل مونوپول با همکاران ما در پیله های عصر پرواز تماس حاصل نمایید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۲۰۱۳
  • تعداد اتاق: ۶۴

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
تراس
خدمات خانه‌داری