هتل کرون پلازا مسقط

Crowne Plaza Muscat, an IHG Hotel Adjacent To Oman Convention & Exhibition Centre, Al Jamah, al Akbar Street, Muscat 128, Oman

معرفی و تصاویر

معرفی هتل کرون پلازا مسقط

مسقط پایتخت کشور همسایه ی ما عمان است. احتمالا این روزها عمان را به عنوان مقصد سفر تفریحی یا کاری بسیاری از افراد شنیده اید. عمان به یکی از شرکای تجاری خوب ما تبدیل شده است و به همین دلیل سالانه افراد زیادی به آن جا سفر می کنند. علاوه بر این، گردشگری نیز در عمان رونق دارد. تماشای ساحل خلیج و تفریحات آبی، جشنواره ها و تفریحات مسقط افراد زیادی را سالانه به این کشور می کشاند.

زمانی که قصد سفر به مسقط را دارید، راحتی محل اقامت شما حرف اول را می زند. این موضوع هم باعث می شود در سفرهای کاری با ذهن بازتری به ملاقات ها بروید و مشکلات محل اقامت ذهنتان را درگیر نکرده باشد و هم در سفرهای تفریحی باعث بیشتر خوش گذشتن می شود. هتل کرون پلازا مسقط از بهترین هتل های این کشور برای اقامت است.

هتل 4 ستاره کرون پلازا مسقط یکی از بهترین هتل های مسقط به شمار می رود.

ویژگی های هتل کرون پلازا مسقط

شهر مسقط هتل های چهار ستاره فراوانی ندارد، با این وجود هتل کرون پلازا مسقط در این شهر مانند یک مروارید درخشان می درخشد. هتل کراون پلازا مسقط ساحل اختصاصی دارد که همین موضوع، ویو و تفریحات جذابی را نوید می دهد. اگر قصد دارید از تفریحاتی که در خود هتل هستند استفاده کنید؛ زمین تنیس، زمین بازی اسکواش، سالن بدنسازی، آفتاب ساحلی، بیلیارد، والیبال، دو استخر رو باز، سالن ماساژ، سونا و رستوران در اختیار شما است. صبحانه در این هتل رایگان است و 4 رستوران برای انواع غذاهای بین المللی، ایتالیایی و عربی در دسترس هستند.

در این هتل برای کودکان نیز زمین بازی در نظر گرفته شده است. علاوه بر زمین بازی، امکانات نگهداری از کودک نیز در هتل وجود دارد. در واقع می توانید با خیال راحت کودک خود را به هتل سپرده و به تفریح بروید. مراکز خدمات درمانی، خشک شویی و آرایشگاه نیز در هتل موجود می باشد.

هتل کراون پلازا مسقط در کل 200 اتاق دارد که در دوازده نوع متفاوت طبقه بندی می شوند. برای مثال اتاق استاندارد کینگ بد، دارای ظرفیت 3 بزرگسال و دو کودک است و امکاناتی نظیر قهوه ساز، تلویزیون و نشیمن دارد. اتاق 1 King Bed 1 Bedroom Suite Living Dining Area یک سوئیت از این هتل است که دارای بالکن، مایکرویو، تلویزیون تخت و … است و در مجموع 7 نفر ظرفیت دارد. اتاق ها دارای مینی بار و لوازم حمام نیز هستند.

از هتل کرون پلازا مسقط تا مراکز مهم مسقط راه زیادی در پیش ندارید. برای مثال برای رفتن به پارک ملی قروم باید حدود 2 کیلومتر مسافت بپیمایید. تا مرکز تجاری قروم نیز همین میزان فاصله است. ممتاز محل و جنگل در فاصله یک کیلومتری قرار دارند و یک شعبه استارباکس نیز در فاصله دو کیلومتری از این هتل واقع شده است.

جمع بندی

هتل کرون پلازا مسقط یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مسقط است. برای سفرهای کاری یا خانوادگی می توانید به راحتی به این هتل اعتماد کنید. در این مکان هم برای شما و هم برای فرزندانتان امکانات رفاهی و تفریحی کامل فراهم شده است.

چنانچه قصد سفر به شهر مسقط را دارید، بهترین گزینه برای شما رزرو آنلاین تور اقساطی مسقط آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز می باشد.

مشخصات

  • تعداد طبقات: ۱۲
  • تعداد اتاق: ۲۰۰

فاصله تا ...

  • پارک ملی قروم ۲کیلومتر
  • ممتاز محل و جنگل ۱کیلومتر
  • شعبه استارباکس ۲کیلومتر

مشخصات تماس

Adjacent To Oman Convention & Exhibition Centre, Al Jamah, al Akbar Street, Muscat 128, Oman

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
پارکینگ
تالارهای چند منظوره
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سالن کنفرانس
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
مترجم برای مهمانان خارجی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
پارک کودک
استخر روباز
اسکواش
بولینگ
بیلیارد
تنیس روی میز
جکوزی
رفتینگ
زمین تنیس
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
خدمات خانه‌داری