مراکز خرید ایروان

بهترین مراکز خرید ایروان

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

ایروان دارای خیابان‌های بسیار آرام و مدرن بوده که با تعداد زیادی فروشگاه و بازارهای گوناگون با برندهای خوب شناخته‌شده، خودنمایی می‌کند. به خاطر لذت خرید کردن در سفر بسیاری از گردشگران حتی حاضر هستند تور زمینی برای سفر به ارمنستان را تهیه کنند تا هزینه‌ها را کمتر کرده و بودجه بیشتری برای خریدن سوغاتی اختصاص دهند.
مراکز خرید ایروان در آخر هرسال تخفیف‌های بسیار خوبی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند، اما اگر نزدیک عید به آنجا سفر نکردید اصلا نگران نباشید زیرا می‌توانید با خیالی آسوده از فروشگاه‌ها و بازارهای محلی این شهر، خرید دلخواه خود را انجام می‌دهید.

مرکز خرید دالما گاردن

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید ارمنستان دالما گاردن نام دارد که در 2 طبقه در سال 2012 احداث شد. این فروشگاه به‌جز مغازه‌های پوشاک که از برندهای معروف است امکاناتی مانند رستوران، فست فود ها، سینما و سالن بولینگ نیز برخوردار است. در این مرکز خرید برندهای معروفی مانند زارا، پول اند بیر، مارکس اند اسپنسر و برندهای مطرح دنیا شعبه دارند و در این مجتمع مغازه‌های گوناگونی ازجمله لباس زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و بسیاری از محصولات دیگر را مشاهده می‌کنید.

مراکز خرید ایروان

مرکز خرید ایروان مال

اگر به ارمنستان سفر کردید خرید از مجتمع ایروان مال را از دست ندهید زیرا این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های بسیار زیاد و شیکی که دارد، دارای تفریحات هیجان‌انگیز، رستوران‌های عالی و کافی‌شاپ‌های زیبا و مدرن است. مرکز خرید ایروان مال برندهای روز دنیا ازجمله زارا، برشکا، بنتون، پولو و منگو را باقیمتی مناسب در خود جای‌داده است.

مرکز خرید مترو نوم

یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید ایروان مرکز خرید مترو نوم است. مرکز خرید مترونوم یکی از مراکز موردعلاقه مردم و گردشگران به دلیل دسترسی راحت آن به مترو به‌حساب می‌آید. در این مرکز می‌توانید قیمت‌های مناسبی برای کالاهای که برای سوغاتی خریده‌اید و تفریحاتی مانند سینما، فود کورت ها و کافه‌تریاها پرداخت کنید.

همچنین این مرکز خرید امکانات خوبی ازجمله محلی برای بازی کودکان، محلی برای اجرای موسیقی زنده و پارکینگ برخوردار است و برندهایی مانند آدیداس، نایک، پوما، ریبوک در این مرکز شعبه دارند که محصولاتی باکیفیت عالی را به فروش می‌رسانند. این مرکز خرید از دو قسمت A و B تشکیل‌شده که از طریق پله‌برقی به یکدیگر متصل می‌شوند. مترونوم در تقاطع دو خیابان آبوویان و ایساهاکیان قرار داشته و ساعت کاری فروشگاه از 10 صبح تا 10 شب است.

با تور اقساطی ایروان الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

تشیر استریت شاپینگ گالری

تشیر استریت یکی از گران‌قیمت ترین و برترین مراکز خرید ایروان است که توانسته در بین مردم ارمنی و توریست‌ها محبوبیت زیادی را کسب کند. در تاشیر ایروان فروشگاه‌های بسیاری با اجناس و کالاهای مارک وجود دارد که شما می‌توانید طلا و جواهرات زیبا و لوکس را از طبقه اول آن خریداری کرده و کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌خانگی و آرایشی هم در طبقات دیگر آن به فروش می‌رسند و همچنین این مرکز خرید با کافه‌ها، رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی که دارد شمارا در انتخاب برای خرید بهتر بسیار کمک می‌کند. این مرکز خرید در خیابان شمالی دوم ارمنستان واقع‌شده و از 10 صبح تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مراکز خرید ایروان

خیابان نورس اونیو

برای خرید انواع پوشاک، عطر، لوازم‌آرایشی، جواهرات، وسایل الکترونیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خیابان نورس اونیو است. این خیابان پاتوق بسیاری از مردم ایروان و بسیاری از گردشگران بوده و معروف‌ترین خیابان برای قدم زدن به شمار می‌رود. تشیر استریت چند درب دارد که همه آن‌ها به سمت خیابان نورس اونیو باز می‌شود.

روسیا مال ارمنستان

یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید ایروان را می‌توان روسیا مال دانست که در 7 طبقه ساخته‌شده و بافاصله 300 متری تا میدان جمهوری ایروان جز شلوغ‌ترین مراکز خرید به‌حساب می‌آید و امکاناتی مانند زمین‌بازی، رستوران، فود کورت، کافی‌شاپ، در آن وجود دارد. این مرکز خرید در خیابان بهرام پاپازیان قرار دارد و بازدیدکنندگان از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانند ازآنجا دیدن کنند.

قبل از سفر با واحد پول ارمنستان آشنا شوید !

بازار گوم شوکا

بازار گوم شوکا یکی از محبوب‌ترین بازارهای محلی که همیشه پر از جمعیت خریدارانی است که مشتاقانه به خرید کردن کالاهای موردنظر خود می‌پردازند، به‌حساب می‌آید؛ محصولات و اجناس مختص کشور ارمنستان در این بازار به فروش می‌رسند، مثلا انواع گوشت، سبزیجات، ادویه و میوه‌های تازه، میوه‌های خشک، آجیل و انواع شیرینی‌های خوشمزه و سایر اجناس و اقلام محلی در این بازار باقیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسند. بیشتر فروشندگان صنایع‌دستی و کشاورزان محلی در بازار گوم ایروان به کار مشغول بوده و محصولاتی باکیفیت و تازه را عرضه می‌کنند.

مراکز خرید ایروان

بازار ورنیساژ

این بازار محلی رنگارنگ، دست‌فروش‌های بسیاری را در خود جای‌داده و بسیار در ایروان معروف است و به‌صورت خیابانی این بازار روباز برپا می‌شود. ورنیساژ در روزهای شنبه و یکشنبه برگزارشده و انواع یادگاری‌ها، ظروف و بشقاب‌های طرح دار، صنایع‌دستی و کارت‌پستال‌ها را باقیمت‌های مناسب می‌توان در آنجا پیدا کرد. اگر هنوز سوغاتی برای عزیزان خود نخریده و به پایان سفر خود نزدیک شده‌اید مطمئن باشید از این بازار دست‌خالی بیرون نمی‌روید.

مرکز خرید اسکادا

این بازار مربوط به شرکت اسکادا بوده که تولیدکننده انواع لباس مردانه و زنانه در ارمنستان است. شرکت اسکادا تولید کیف و کفش را نیز به خط تولید خود اضافه کرده و در این مرکز خرید به فروش می‌رساند، در این مرکز خرید انواع لباس‌های ورزشی، مردانه، زنانه، بچگانه باکیفیت عالی و جنس خوب در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

رزرو تور اقساطی ارمنستان بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

ریو مال ارمنستان

ریو مال یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید ایروان می باشد. این مرکز خرید مدرن و شیک که ریو مال یا آر آی او نامیده می‌شود، یکی دیگر از مراکزی است که بیشتر درزمینه پوشاک بانوان و آقایان فعالیت می‌کند. این فروشگاه مانند دالما گاردن و ایروان مال دارای برندهای معتبر بوده و همچنین در بالاترین طبقه آن فود کورتی مجلل و سینمایی بزرگ ساخته‌شده که به‌جز خرید می‌توانید از دو مورد ذکرشده نیز بهره‌مند شوید.

مراکز خرید ایروان

سخن پایانی

بدون شک زمانی که صحبت از سفر به ارمنستان و ایروان مطرح شود، همه‌ی ما به یاد اماکن دیدنی و گردشگری آن‌ها می‌افتیم؛ همچنین این شهر و کشور هرساله موردتوجه گردشگرانی از سراسر جهان قرار می‌گیرند و آن‌ها را برای بازدید جذب می‌کنند.

مراکز خرید ایروان همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد از اجناس ایرانی و چینی گرفته تا برندهای لوکس، صنایع‌دستی، لوازم‌خانگی و پوشاک برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند تا شما عزیزان با سفر به ایروان و خرید از این مراکز تجربه‌ای لذت‌بخش و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. امیدواریم با معرفی مراکز خرید در ایروان توانسته باشیم شمارا در تصمیم‌گیری برای بهترین انتخاب درخریدتان کمک کرده باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.