هتل های شناور تایلند

رویایی ترین هتل های شناور تایلند

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

تایلند یکی از پرطرفدار ترین و توریستی ‌ترین کشورهای دنیا است. جذابیت های فوق العاده ی این کشور گردشگران زیادی را با تور اقساطی تایلند، از سراسر دنیا به‌سوی خود می‌ کشاند؛ از سواحلی با شن‌ های سفید، در جنوب تایلند گرفته که صخره ‌های مرجانی زیادی را می‌ توان مشاهده کرد تا مراکز شلوغ شهری مثل بانکوک و یا بخش شمال کوهستان که کشاورزان، جنگل ‌ها و قبیله ‌های نواحی کوهستانی و هتل های شناور تایلند را در خود جای ‌داده است.

تجربه سفری بی نظیر به تایلند

هزاران معبد که وات نامیده می‌شود در سراسر تایلند در کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاها وجود دارد که می‌توانید این معبدها را از نزدیک مشاهده کنید. تایلند مقصد مناسبی برای مسافران مختلف است، از کوهنوردان و ورزشکاران معمولی با وضع مالی متوسط گرفته تا میلیونرهای اعیان‌نشین، قطعا تمامی گردشگران با دیدن این کشور زیبا هیجان زده خواهند شد.

مسافرانی که برای اولین بار این کشور را برای سفر خود انتخاب می‌کنند بسیار شگفت‌ زده شده و می‌فهمند که دیگر نیازی به نگرانی و برنامه ‌ریزی مداوم نخواهند داشت و سفری دلپذیر و راحتی را تجربه می کنند. باید بگوییم تعداد بسیاری از اهالی تایلند به زبان انگلیسی مسلط هستند، به همین دلیل گردشگران در این سرزمین دردسر زیادی برای رفت‌وآمد به اطراف شهر ندارند.

هتل های شناور در تایلند

هتل‌های تایلند نیز با توجه به وضعیت مالی هر گردشگر متفاوت هستند، از هتل ‌های ارزان و اقتصادی مناسب کوهنورد ها و ورزشکاران گرفته تا هتل‌های پنج ستاره تا لوکس اعیانی که می توان از مدت اقامت در هتل ها هم لذت ببرد زیرا خدمات بسیار با کیفیت و کاملی را به مسافران خود ارائه می کنند.
از دیدنی ‌ترین هتل‌ها و اماکنی که با شنیدن اسم آن‌ها یا دیدن عکس‌های هرکدام، چشمان شما خیره خواهد شد، هتل ‌های شناور تایلند است. نظریه ساخت هتل های شناور در تایلند بر روی آب ایده خلاقانه و جذابی بود که این ایده در تایلند به خوبی اجرا شده است.

همان طور که از نام هتل های شناور تایلند مشخص است، این هتل‌ها روی آب قرار می‌گیرند و نه روی زمین؛ به همین منظور زیرسازی‌های لازم برای ساخت هتل های شناور تایلند باید فراهم شود و در نواحی ساحلی کاملا مرسوم هستند. به همین دلیل همه‌ی هتل‌ها با توجه به رقابت شدیدی که در ساخت هتل های شناور تایلند دارند در تلاش هستند تا در زمینه های مختلفی اعم از معماری، چشم‌انداز و خدمات گوناگون بهتر از دیگر رقیب‌های خود عمل کنند.

هتل های شناور در تایلند

هتل های شناور بسیاری در سراسر دنیا ساخته‌شده‌اند که برخی به دلیل معماری فوق ‌العاده و چشمگیری که دارند و برخی دیگر نیز به خاطر سادگی و چشم‌اندازهای بی ‌مانند خود، جذاب و قابل ‌توجه هستند. در ادامه مطلب “هتل های شناور تایلند” با پیله های عصر پرواز همراه باشید.

خانه‌های شناور رودخانه کوای

از محبوب‌ترین هتل‌های شناور دنیا، دهکده‌ای جذاب بر روی رودخانه ‌ای معروف ساخته‌شده است. از نظر امکانات مثال یک هتل پنج ستاره در دل طبیعت است و درون هر کدام از این ویلا ها، به ‌جز مجموعه ‌ای چشم‌نواز و منحصر به ‌فرد و سکوتی بی‌مانند تمامی امکانات رفاهی، تلویزیون ماهواره ‌ای، اینترنت بی ‌سیم رایگان، چای و قهوه ساز و هر آنچه را که می‌خواهید در این هتل در اختیار خواهید داشت و برای اینکه در آب ‌های این منطقه به گردش بروید، قایق ای قدیمی بامبو و کایاکای یک‌ نفره برای شما فراهم خواهد شد.

با رزرو تور قسطی بانکوک می توانید با کمترین بودجه موجود به مسافرت دلخواه خود بروید.

Rai Floating Resort 500

این هتل بدون شک با اختلاف زیاد از بین چند هتل شناوری که در دریاچه چئولان در پارک ملی سورات تانی کائو سوک ساخته ‌شده، بهتر و با کیفیت تر است. محیط بسیار آرامی در اتاق ‌های این هتل برای مسافران وجود دارد و تنها یک اتصال کوچک آن ‌ها را به ساحل مربوط کرده است. برای تعداد نفرات مختلف اتاق‌ ها و ویلا های مختلفی است و هر کدام از آن‌ها دارای چند کایاک برای گردش در آب ‌های آن است؛ مکمل این امکانات اتاق ماساژ، اسپا و رستوران بسیار عالی این مجموعه است.

Rai Floating Resort 500

Blue Skv Resort

Blue Skv Resort یکی از هتل های شناور تایلند بوده که در جزیره پایام واقع شده است، مکانی که به سواحل زیبا و جنگل ‌های بارانی ‌اش مشهور است؛ ویلا های این هتل در آب ‌های آرام و به دور از سرو صدا و شلوغی ساخته‌شده و با اشکال قدیمی ولی درونی مدرن و زیبا، مکانی ایده آل برای یک سفر تفریحی خانوادگی محسوب می‌شود. امکانات کاملی نظیر تلویزیون ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، کایاک و دوچرخه برای گردش آبی و محیط اطراف و همچنین یک رستوران عالی، استخر شنا جدا از محیط آبی، اسپا و سالن ورزشی نیز در این مجموعه وجود دارد.

خانه‌های قایقی Eakachai

این خانه ‌های قایقی شناور در پارک ملی سری لانا در استان چیانگ مای، یک پارک آبی بسیار جذاب در همان محدوده اختصاصی خود دارد که ساعات شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان می‌آورد. امکانات این هتل برای یک محیط خانوادگی عالی است و برای تمام اعضای خانواده مناسب است. شما می‌توانید برای صرف غذا در قایق ‌هایی که کنار ساحل می ‌آیند به خوردن غذا مشغول شوید، ولی این هتل نسبت به دیگر هتل های شناور تایلند که نام بردیم قیمت نسبتا پایین‌ تری دارد.

خانه‌های قایقی Eakachai

Mom Chailai River Retreat

این هتل بسیار زیبا با ساختار قایق‌های قدیمی یکی دیگر از هتل های شناور تایلند است که به‌وسیله پلی به خشکی وصل می‌شوند ساخته‌ شده است. نام رودخانه‌ای که این هتل در آنجا واقع‌شده است ناکون پاتوم است که بافاصله‌ای کم از پایتخت تایلند به‌راحتی در دسترس است.

این قایق‌ها از بیرون کمی قدیمی به نظر می‌رسند، اما داخل آن‌ها از اینترنت تا تلویزیون کابی، سرویس بهداشتی بسیار خوب، تخت‌های راحت، یخچال و… وجود دارد و همچنین اسپا، رستوران، استخر و بسیاری سالن‌های دیگر را می‌توانید در آن پیدا کنید. شما می‌توانید برای گشت‌ و گذار ثبت‌نام کرده و به دیدن باغ‌های زیبای اطراف این محل، جنگل و باقی زیبایی ‌های این منطقه بروید.

رزرو تور اقساطی پاتایا باعث می‌شود بتوانید در زمان دلخواه سفر کنید و 10ماه بعد هزینه سفرتان را پرداخت کنید.

Ruknam Resort

این اقامتگاه یکی دیگر از هتل های شناور تایلند بوده که در کنار آب‌های یک برکه بزرگ واقع‌شده و با توجه به هتل‌هایی که قبلا نام بردیم تعداد بیشتری اتاق و ویلا در آن وجود دارد و از تنوع بیشتری نیز برخوردار است. کولر، تلویزیون، مینی بار و تمامی امکانات در اتاق‌ ها وجود دارد و نمای بسیار زیبایی از برکه و تپه‌های اطراف آن به چشم می‌خورد. با توجه به اینکه این مجموعه یک محیط آرام و دلپذیر دارد بهترین گزینه برای سفر به همراه اعضای خانواده است. از امکانات این هتل می‌توانیم به پارک آبی، قایق‌های بزرگ و کایاک، استخر و سالن ورزشی اشاره‌کنیم.

Ruknam Resort

خانه‌های قایقی Kaenjkrachan

این هتل شناور در کائنگ کارچان، بزرگ ‌ترین پارک ملی تایلند واقع‌شده است و از تنوع خوبی در شکل ویلا ها برخوردار است که می‌توان نسبت به سلیقه خود یکی را انتخاب نمود. رستوران، استخر روباز، چندین باغ، سالن ورزشی، محل مخصوص پیک ‌نیک، به همراه کایاکای درون مجموعه و همچنین دوچرخه‌ هایی که مجانی در اختیار شما قرار داده می‌شود ازجمله امکاناتی است که در این هتل های شناور تایلند می‌توانید در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید به تفریح در آب و جنگل بپردازید و از سفر دل‌انگیز خود بسیار لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.