معروف ترین سواحل تایلند

معروف ترین سواحل تایلند

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

تایلند به دلیل آنکه در جوار دریای آندمان قرار گرفته و 1200 جزیره ی مختلف دارد، همانند بهشتی دیده می شود که برای همه ی افراد، بسیار مهیج و جذاب است. می توان گفت بهترین و زیباترین جزیره های جهان در تایلند واقع شده است و همین موضوع انتخاب یکی را برای بازدید، سخت می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از معروف ترین سواحل تایلند بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت تری را داشته باشید.

ساحل پاتونگ پوکت

شهر جزیره ای پوکت، یکی از زیباترین و خیره کننده ترین شهرهای تایلند است که از بخش شمالی تا جنوبی کشیده شده است. طبیعت این منطقه هر فردی را شیفته ی خود می کند اما سواحل پاتونگ پوکت توانسته به تنهایی تاثیرگذارترین عامل جذب گردشگر شمرده شود. در 150 کیلومتری این ساحل، جنگل های انبوه و سرسبزی قرار دارد که باعث این جذابیت خیره کننده شده است و همچنین قرارگیری این جنگل ها، سبب طولانی تر شدن این ساحل شده است، به طوری که امروزه آن را یک ساحل طولانی می دانند.

ساحل پوکت در 15 کیلومتری این شهر قرار دارد و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای گردشگران فراهم کرده است؛ شما می توانید در این ساحل امکاناتی چون تخت های ویژه برای حمام آفتاب، صندلی، دوش، رستوران و کافه را ببینید و از آن ها استفاده کنید؛ همچنین امکانات تفریحی چون جت اسکی، قایق سواری، پاراسل، کارتینگ و پاراگلایدر در این منطقه وجود دارد.

در اطراف این ساحل، منطقه های گردشگری دیگری مثل سالن های ماساژ، خیابان تاویونگیا مرکز خرید پوکت قرار دارد که می توانید از سمت این ساحل به این مناطق بروید.

معروف ترین سواحل تایلند

ساحل رایلی در کرابی

ساحل رایلی یکی دیگر از معروف ترین سواحل تایلند است. این ساحل که در شهر کرابی واقع شده است، تنها از طریق قایق قابل دسترسی است. آبی که دور تا دور این جزیره را در بر گرفته، بسیار زلال و شفاف است، به طوری که می توان در آن شنا کرد؛ همچنین در این ساحل صخره های بلندی وجود دارد که می تواند برای افرادی که به کوهنوردی و صخره نوردی علاقه دارند، جالب باشد از طرفی به دلیل جزر و مد هایی که در این منطقه وجود دارد، غارهای عمیق و ترسناکی در دل کوه های آهکی به جود آمده است.

ساحل لانگ بیچ

این ساحل، یکی از بزرگترین و معروف ترین سواحل تایلند شناخته می شود که در کوه لانتا قرار دارد و شما می توانید ساعت ها در ساحل زیبای آن، پیاده روی کنید و پس از آن که خسته شدید در رستوران ها و کافه هایی که آن جا قرار دارد به استراحت بپردازید. شما می توانید به همراه خانواده از این ساحل دیدن کنید، در هنگام شب، خانواده های زیادی را می بینید که به این مقصد می آیند و با یکدیگر به معاشرت می پردازند.

با تور اقساطی تایلند الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

ساحل هوآهین

این شهر ساحلی در شمال شبه جزیره مالایی و در 200 کیلومتری جنوب بانکوک قرار دارد که 911 کیلومتر مساحت و حدود 84 هزار نفر، جمعیت دارد. این شهر ساحلی زمانی که برخی از مناطق کشاورزی به خاطر خشکسالی آسیب دیدند در معرض توجه واقع شد و بسیاری از کشاورزان به دهکده ی کوچک (هوآهین)، نقل مکان کردند و این شهر که در ابتدا فقط یک جزیره ماهیگیری محسوب می شده است، به مرور دچار پیشرفت شد و در آن، انواع مختلفی از رستوران، کافه و هتل ساخته شد و اکنون به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شده است.

این ساحل امکانات دیگری چون زمین گلف یا محلی برای اسب سواری را تدارک دیده است که شما می توانید به همراه خانواده خود از این بخش ها دیدن کنید.

معروف ترین سواحل تایلند

ساحل کتا در پوکت

این ساحل به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین و معروف ترین سواحل تایلند، محسوب می شود که با توجه به گردشگران زیادی که می پذیرد، توانسته است از بناهای تاریخی خود، به خوبی محافظت کند. شما در این ساحل می تواند درختان دم اسبی زیادی را که در نقطه به نقطه ی ساحل قرار دارد را ببینید و متوجه زیبایی که به این ساحل بخشیدند، بشوید.

در ضلع جنوبی این ساحل، رستوران و کافه های متفاوتی قرار دارد که غذاهای دریایی و تایلندی ویژه ای را برای بازدیدکنندگان آماده می کنند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در این رستوران ها سپری کنید، همچنین در این ساحل فعالیت های گوناگون تفریحی و گردشگری بسیاری مانند موج سواری، پاراسلینگ و یا غواصی را نیز می توانید تجربه کنید.

ساحل لامی در کوه سامویی

سامویی در تایلند، از مناطقی است که سواحل زیادی دارد؛ اما ساحل لامی از معروف ترین آن ها به شمار می رود که جزر و مد های آرامی دارد و شما می توانید به راحتی در آب های اطراف این جزیره شنا کنید. شن های این ساحل به رنگ زرد دیده می شود که با صدف و مرجان ها ترکیب شده است. اگر شما قصد دارید یک روز را در این ساحل سپری کنید، می توانید چترهایی را کرایه کنید و در زیر سایه آن از منطقه لذت ببرید.

رزرو تور اقساطی پوکت تنها با یک چک صیادی در پیله های عصر پرواز !

ساحل جیمز باند

یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل تایلند ساحل جمیز باند است. این جزیره ی زیبا در شهر پوکت واقع شده است که تفاوت اصلی با بقیه جزیره های این منطقه دارد و آن کوه های آهکی است که به طور عمودی سر از دریای زمردین این ساحل بیرون آورده اند. این جزیره برای اولین بار در سال 1974 در فیلم جیمز باند نشان داده شد و پس از آن، گردشگران زیادی قصد کردند از آن دیدن کنند. این جزیره تحت حفاظت پارک ملی است و هر قایقی نمی تواند وارد این منطقه شود و از آن دیدن کند ولی شما می توانید با قایق های کوچکی که توسط خود این منطقه فراهم شده است، از این مکان دیدن کنید.

معروف ترین سواحل تایلند

در این مقاله به بررسی معروف ترین سواحل تایلند پرداختیم تا در سفر خود با تور تایلند از آن ها بازدید نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور و رزرو آن با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.