بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

تایلند نام کشوری در جنوب شرقی آسیا است که برای بسیاری از مردم جهان، جذابیت خاصی دارد. این کشور برای سنین مختلف جاذبه های گوناگونی را در نظر گرفته است؛ برای مثال افراد مسن از دیدن جنگل و طبیعت این کشور لذت می برند و در سمت مخالف، جوانان به دنبال تفریحات شبانه و مراسم های خاص هستند. از آن جایی که تایلند، شهرهای متفاوتی دارد، تعداد جاذبه های گردشگری بیشتری نیز خواهد داشت و به همین دلیل، این کشور به یکی از قطب های اصلی گردشگری تبدیل شده است. در ادامه به معرفی بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی می پردازیم.

همیشه سفرهای دسته جمعی و خانوادگی، نمی توانند به اندازه کافی جذاب باشند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که بعضی از سفرها را به صورت مجردی و تنها بروند که تایلند یکی از آن مقصدهایی است بسیاری از افراد ترجیح می دهند، تنها و مجردی به آنجا سفر کنند. در این مقاله به معرفی بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی می پردازیم و برای بعضی از آن ها، مواردی را ذکر می کنیم تا شما بتوانید یک تصمیم درست بگیرید. البته لازم به ذکر است که اگر شما سفر مجردی را در برنامه های خود دارید، باید یکی از دو شهر پاتایا یا پوکت را انتخاب کنید.

بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

شهر بانکوک

بانکوک یکی از بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی می باشد. بانکوک که نام پایتخت تایلند است، جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر دارد. بانکوک نامی است که ما و دیگر گردشگران می دانیم اما در حقیقت، نزد خود مردم بومی، این شهر با نام (کرونگ تِپ) شناخته می شود که همین اسم نیز مخفف شده ی یک اسم 169 حرفی است که معنی شهر فرشتگان را می دهد. بانکوک معابد بسیاری دارد که حتی شکل بعضی از آن ها بر روی سکه های این کشور حک شده است که این موضوع نشان دهنده ی اهمیت این موضوع است.

شما در هنگام سفر به بانکوک می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید؛ برای مثال شما می توانید به باغ وحش سافاری ورلد که نزدیک بانکوک است، رفته و از حیوانات اهلی و وحشی دیدن کنید و حتی با کمک راهنمایان باغ وحش، به آن ها غذا بدهید.

شهر پاتایا

این شهر تایلند که در ساحل شرقی این کشور قرار دارد، یکی از جذاب ترین شهر ها برای استراحت و تفریح و از بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی است که هرساله جمعیت زیادی را جذب می کند؛ آماری که از بازدید گردشگران این شهر در دسترس است، حدودا پنج میلیون خارجی در سال است. این شهر از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است به طوری که اگر قصد بازدید از تمام این نقاط را دارید باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. اکنون به بررسی برخی از این جاذبه ها در پاتایا می پردازیم که شما بتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

معبد پناهگاه حقیقت

این معبد که یک بنای چوبی عظیم است، در شمال شهر پاتایا، کنار دریا واقع شده است و ارتفاعی 105 متری دارد؛ داخل این معبد از مجسمه های چوبی پر شده و نما و ظاهر آن بسیار خاص است که به شما توصیه می شود حتما از آن دیدن کنید. البته این معبد در زبان تایلندی، پراسات ساتچتم گفته می شود که در لغت پراسات به معنی قصر و ساتچتم به معنای فلسفه است.

بازار شناور

در این بازار، قایق هایی بر روی آب قرار دارند که به فروش اجناسی چون میوه، سبزی و محصولات محلی خود مشغول‌اند. این بازار در 4 فصل به کار خود ادامه می دهد و ساعت کاری این 114 قایقی که روی آب مشغول فروش هستند، ده صبح تا یازده شب است.

نکته ای کلی راجع به پاتایا وجود دارد که لازم است بدانید؛ سواحل سنترال رود در این شهر که در اکثر اوقات شلوغ است، بیشتر برای زمان هایی مناسب است که سفر مجردی به تایلند کرده باشید و اگر به همراه خانواده هستید باید به شمال این شهر بروید تا بتوانید با خانواده ی خود از این مناطق دیدن کنید.

با تور اقساطی تایلند الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

شهر پوکت

جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند واقع شده است و به واسطه ی جزیره های متفاوت و گوناگونی که دارد، شناخته می شود و گردشگران زیادی هرساله از نقاط مختلف جهان به این منطقه سفر می کنند تا از این ویژگی ها بازدید کنند.
انواع مختلفی از سواحل در این شهر جزیره ای وجود دارد؛ مانند پاتونگ، کامالا، بانگتائو و کارون که می تواند برای بسیاری از افراد، تفریحات گوناگونی را به همراه داشته باشد برای مثال شما در این ساحل ها می توانید به آفتاب گرفتن بپردازید یا در آب های اطراف شنا کنید.

تا به اینجا، درباره ی سه تا از شهر های مهم تایلند که از جنبه ی گردشگری قوی برخوردارند و از بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی هستند، صحبت کردیم. اکنون می خواهیم به صورت کلی در این مقاله به بررسی تمامی تفریحاتی که در سفر مجردی به تایلند می توان داشت، بپردازیم.

بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

تفریحات تایلند

تفریحات ساحلی

یکی از جذابیت های گردشگری در سفر مجردی به تایلند، رفتن به سواحل تایلند است. در این کشور دو ساحل کارون و کاتا از شلوغ ترین مکان های گردشگری به حساب می آید که در آن به بازی هایی چون والیبال و فوتبال ساحلی می پردازند، همچنین در هنگام شب مردم به رقص و پایکوبی مشغول می شوند و از طرفی امکاناتی چون جت اسکی را برای این ساحل درنظر گرفته اند تا مردم بتوانند بهترین استفاده از این محیط را ببرند.

ماساژ تایلندی

قطعا همه ی ما یک بار نام ماساژ تایلندی را شنیده ایم؛ تایلند یکی از مهدهای ماساژ دنیا شناخته می شود و اگر شما درد عضلانی و استخوانی دارید و به تایلند سفر کرده اید، بهتر است به پیش ماساژور های تایلندی بروید، این ماساژ علاوه بر تاثیراتی که روی عضلات و استخوان دارد، باعث آرامش اعصاب نیز می شود.

قبل از سفر با واحد پول تایلند آشنا شوید !

خرید از بازار

یکی از مزیت های سفر مجردی به تایلند، خرید رفتن به تنهایی است؛ اگر شما همراه با خانواده خود بودید نمی توانستید به راحتی در مغازه ها بگردید و آن چیزی را که دوست دارید پیدا کنید اما وقتی تنها هستید و زمان کافی را دارید، می توانید با خیالت راحت کالای موردنظرتان را پیدا کنید.

شب زنده داری در تایلند

تایلند کشوری است که در آن، شب معنی ندارد و بسیاری از جوانان در سفر مجردی به تایلند از ابتدای غروب تا طلوع خورشید، مشغول به رقص و پایکوبی هستند. این افراد گاهی اوقات به دلیل امنیت خود، محل هایی که مختص به این سبک از شادمانی ها است را انتخاب می کنند و وقت خود را در آنجا می گذرانند.

بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.