اقامتگاه های ساحلی پاتایا

اقامتگاه های ساحلی پاتایا

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

پاتایا، شهر ساحلی کوچک واقع در ساحل شرقی بندر تایلند است. این شهر، جزوه هفتمین شهر پربازدید هرساله از طرف مردم سراسر جهان به حساب می آید. هر ساله حدود 5 میلیون نفر به عنوان توریست و گردشگر از این شهر بازدید می کنند. از مهم ترین مکان های تفریحی شبانه، می توان به خیابان واکینگ استریت که مورد توجه و علاقه جوانان است، اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با اقامتگاه های ساحلی پاتایا آشنا کنیم؛ اما برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما، اول توضیحاتی درباره خود شهر دادیم تا کمی با آن آشنا شوید.

درباره شهر پاتایا

مساحت این شهر، ۲۲.۲ کیلومترمربع و جمعیتی نزدیک به یک میلیون و 500 هزار نفر دارد. یکی از مهم ترین دلایل شهرت این شهر را می توان تفریحات شبانه و نورپردازی های فوق العاده دانست؛ شما می توانید به همراه تورهای مختلف، چند روزی را در این شهر سپری کنید و از تفریحات این شهر شامل آفتاب گیری، قایق سواری، پیاده روی در مناطق خوش آب وهوا، مهمانی های شبانه و حضور در هتل و رستوران های خوب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی برای خود رقم بزنید. اکنون قصد داریم شما عزیزان را با بهترین و معروف ترین هتل های ساحلی پاتایا آشنا سازیم، با ما همراه باشید.

تور اقساطی پاتایا با بهترین شرایط اقساطی و قیمت برگزار می گردد.

معرفی هتل های ساحلی پاتایا

هتل ساحلی مای ساموی

اطراف هتل هارا امکانات طبیعی فراوان در برگرفته است و باعث شده افرادی که ماجراجویی در شهرهای ساحلی را دوست دارند به این شهر مراجعه کنند، بنابراین هتل ها باید در یک ساختار خوب برای گردشگران فراهم شود تا آن ها به راحتی چند روزی را در این شهر به سکونت برگزینند.

این هتل که پنج ستاره را از آن خودکرده دارای 97 واحد به همراه رستوران های شیک و سنتی، باشگاه های بدن سازی و استخرهای روباز است و بهترین امکانات را دارد که می تواند راحت ترین سفر ممکن را برای شما رقم بزند. هر اتاق این هتل 52 متر مساحت دارد که به آن ها، اتاق های دو لوکس گفته می شود. لذت امتحان کردن انواع غذاهای سنتی، چینی، بومی، بین المللی و دریایی در رستوران های لوکس این هتل، تجربه ای خوشمزه برای شما رقم خواهد زد.

هتل های ساحلی پاتایا
هتل ساحلی مای ساموی

هتل پانو پوکت

این هتل ۵ ستاره، دارای بهترین موقعیت ظاهری برای لذت بردن بیشتر مسافرین است. ساحلی که در مقابل این هتل قرار دارد، خصوصی است که منحصر برای این هتل محسوب می شود. یکی از امتیازهای مثبت این هتل را می توان صبحانه ی رایگان در این هتل در نظر گرفت. هتل پانو پوکت در سال 2006 ساخته شده و دارای 3 طبقه است که کارکنان این هتل، به دلیل گوناگون بودن ملیت های مردم، به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی مسلط هستند. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، یوگا و اسپا، باغ های زیبا و مراسم های شبانه می شود.

بهترین زمان سفر به پاتایا چه فصلی است؟

هتل پولمان پاتایا

این اقامتگاه که 354 اتاق در 12 طبقه دارد، یک هتل 5 ستاره محسوب می شود. استخرهای مخصوص کودکان و بزرگ سالان، مرکز بازی کودک، باشگاه و اسپا از مکان های تفریحی این منطقه به حساب می آیند که مورد توجه گردشگران واقع شده اند. این هتل، فاصله بسیار کمی تا معبد حقیقت دارد، بنابراین برای افراد مذهبی یک انتخاب مناسب است؛ چراکه به راحتی می توانند به این مکان دسترسی داشته باشند.

هتل سنترا گرند میراگ

این اقامتگاه را به عنوان بهترین هتل ساحلی این شهر می توان معرفی کرد که دارای دو ساختمان است که از طریق یک پل به هم وصل و مرتبط می شوند. غذاها و نوشیدنی های خنک، کافه های دنج و زیبا از جذاب ترین ویژگی های این هتل به حساب می آید که می توانند برای شما خاطره ی به یادماندنی را رقم زند.

هتل ساحلی هیلتون

این منطقه در نزدیکی یکی از بیمارستان های معروف و مرکزهای فستیوال شهر قرار گرفته شده که دارای ۳ رستوران، ۲ بار که مخصوص بزرگ سالان برای تفریحات شبانه محسوب می شود؛ سالن های ورزش که به صورت شبانه روز برای سانس های مختلف باز هستند، ویژگی های جذاب این هتل به حساب می آید که برای بسیاری از مسافران این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

اقامتگاه های ساحلی پاتایا
هتل ساحلی هیلتون

هتل کیپ دارا

این هتل جدید که ساحلی است، در سال ۲۰۱۲ بنا شده و دارای ۲۴۶ اتاق، سه رستوران، یک مرکز بازی و تفریح و دو بار است. محلی مخصوص برای بازی کودکان قرار دارد که سرگرمی آن ها را از هم تفکیک می کنند و به بزرگ ترها این اجازه را می دهد که کودکان خود را با خیال راحت به این مکان بازی برده و خودشان به انجام فعالیت های دلخواه دیگر برسند؛ بنابراین اگر شما تصمیم دارید با کودک خود به این شهر سفر کنید، هتل کیپ دارا می تواند یک انتخاب مناسب به حساب آید.

با کلیک بر روی این مقاله با معروفترین مراکز خرید پاتایا آشنا شوید.

هتل بانیان تری سامویی

این هتل که در امتداد یکی از بهترین سواحل رویایی منطقه لامای به حساب می آید، دارای ۵ ستاره است. از امکانات این هتل می توان به بالکن های خصوصی لوکس، دید کامل داشتن به دریا، صفحه تلویزیون های بزرگ برای راحتی تماشا و موارد دیگر اشاره کرد. اقامتگاه بانیان، فاصله بسیار کمی با فرودگاه اصلی دارد، بنابراین انتخابی بسیار مطمئن برای شما به منظور رفت وآمد راحت محسوب می شود.

در بخش رستوران، انواع غذاهای بین المللی، فرنگی، محلی، دریایی و چینی یافت شده که برای افرادی که علاقه به تنوع خوردوخوراک دارند می تواند یک انتخاب مناسب باشد. ساحلی که به این هتل اختصاص دارد، یکی از پاکیزه ترین ساحل های این ناحیه است و شما می توانید با گذراندن وقت خود، لحظات به یادماندنی را ثبت کنید.

هتل پارسا ریزورت

هتل پارسا ریزورت، هتلی ۵ ستاره ی لوکس که تجربه لذت بخش ترین سفر را بدون شک برای شما به ارمغان خواهد آورد. امکانات ضروری این هتل شامل سالن های رقص و ورزش، اتاق های VIP برای ریلکسیشن، آرایشگاه های مردانه و زنانه، کتابخانه، پذیرش شبانه روزی و سرویس نگه داری کودکان است. ساحل مقابل این هتل، مکانی رویایی برای تفریح و به خصوص آب تنی به حساب می آید.

اقامتگاه ساحلی دویست تأنی پاتایا

وجود یک ساختمان آرام که در کنار ساحلی دل چسب قرار دارد، بسیار لذت بخش و مورد علاقه ما است. اطراف هتل امکانات جالبی مانند دهکده های فیل و بازار شناور وجود دارد که این تنوع باعث متنوع بودن تفریح شما می شود. مرکز اسپا و ماساژ که در طبقه همکف هتل وجود دارد، می تواند شما را از دغدغه های فکری دور کرده و لحظات آرام که سرشار از حس خوب است را برای شما به وجود بیاورد.

هتل های ساحلی پاتایا
اقامتگاه ساحلی دویست تأنی پاتایا

هتل اینتر کونتیننتال

این هتل ساحلی که در جنوب شهر تاسیس شده، از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های این منطقه محسوب می شود. ویژگی های شبانه روزی این هتل شما را جذب خود می کند؛ زیرا تفریحاتی متفاوت در روز و انواع مهمانی ها را در شب شامل می شود. همچنین استخر روباز و مسیری خوش منظر که برای این هتل است، زیبایی و ویژگی های مثبت این ساحل هتل را چند برابر می کند.

بهترین رستوران های پاتایا را بشناسید.

اقامتگاه ساحلی راویندرا

هتل ساحلی که چهار ستاره دارد و دارای ۲۷۷ اتاق است، امکانات جذب کننده ای مانند استخرهای عمومی و خصوصی و استخرهای برای کودکان رستوران و کافه های لوکس که هزینه های ارزانی دارد، همچنین این هتل پذیرش شبانه روزی و دائمی دارد.

در این مقاله برای شما انواع مختلف هتل ها را بررسی کردیم که شما بتوانید یک انتخاب مناسب در زمان سفر به این شهر داشته باشید و بتوانید از سفر خود لذت کامل را ببرید.

اقامتگاه های ساحلی پاتایا
اقامتگاه ساحلی راویندرا
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.