شهرهای توریستی دنیا

توریستی ترین شهرهای دنیا

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

صنعت گردشگری با سرعت فزاینده ای در حال رشد و گسترش بوده و سفر برای بسیاری از افراد به بخش جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده است. رفتن به شهرهای مختلف دنیا و دیدن جاذبه های طبیعی وتاریخی منحصر به فرد و شگفت انگیز هر منطقه لحظاتی فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم می زند و امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای هم در توریستی ترین شهرهای دنیا برای این گردشگران در نظر گرفته شده است.

اما در این میان هستند شهرهایی که بیش از سایر مناطق دنیا مورد توجه گردشگران قرار می گیرند و به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر دنیا هستند. در این مطلب قصد داریم به سراغ این شهرها رفته و شما را برترین مقاصد گردشگران در جهان آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر دارید و در انتخاب مقصدتان مردد هستید، این مطلب را از دست نداده و با توریستی ترین شهرهای دنیا آشنا شوید.

آشنایی با معروف ترین آسمان خراش های دنیا

بانکوک Bangkok

پایتخت زیبای کشور تایلند، شهر تماشایی بانکوک از برترین مقاصد گردشگران در دنیا محسوب می شود و هر ساله میلیون ها مسافر از سراسر جهان به این شهر رویایی و شگفت انگیز سفر می کنند. شهری با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت که در جنوب تایلند قرار گرفته و پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز به شمار می رود. بانکوک شهریست مدرن و پرجنب و جوش که لحظاتی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را به میهمانانش هدیه می کند. آب و هوای این شهر در مجموع گرم و مرطوب بوده و با تغییرات فصلی خیلی زیادی هم رو به رو نیست.

بنابراین گردشگران بیشتر بین ماه های نوامبر تا فوریه را برای رفتن به این شهر زیبا و رویایی انتخاب می کنند. آنچه به بانکوک زیبایی منحصر به فرد و فوق العاده ای می بخشد، عبور رودخانه چائوفرایا از میان این شهر مدرن و تماشایی کشور تایلند است.

توریستی ترین شهرهای دنیا
شهرهای توریستی دنیا

با رفتن به شهر بانکوک می توانید روی این رودخانه بسیار زیبا قایق سواری کرده و به تماشای پایتخت مدرن و شگفت انگیز تایلند از زاویه ای متفاوت و جذاب بنشینید. همانگونه که گفتیم بانکوک میزبان جاذبه های تاریخی و طبیعی فوق العاده ای است که از مهمترین آنها می توان به کاخ بزرگ، وات آرون، بازار چاتوچاک، عمارت ویمانمک و بازارهای شناور این شهر اشاره کرد.

ضمن اینکه بانکوک امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای را هم در خود جای داده است که در جلب نظر گردشگران به این شهر زیبا و دیدنی بسیار موثرند. یکی دیگر از عوامل توجه گردشگران به بانکوک، غذاهای بسیار خوش طعم و لذیذ تایلندی هستند.

غذاهایی چون پدتای، تام یام گونگ، سام تام، پد خائو و گائنگ دائنگ که سفر به این شهر تماشایی را به تجربه ای لذت بخش تر برای گردشگران تبدیل می کنند. اگر با تور اقساطی بانکوک همراه شده و به شهر رویایی بانکوک سفر کردید، امتحان این غذاهای فوق العاده با طعم متفاوتشان را هم فراموش نکنید.

پاریس Paris

نمی شود از توریستی ترین شهرهای دنیا حرف زد و نامی از پاریس نبرد. شهری شگفت انگیز و رویایی که هر آنچه گردشگران از یک سفر عالی و به یادماندنی می خواهند را در خود جای داده و یکی از برترین مقاصد توریستی دنیا به شمار می رود. این شهر هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست و با جاذبه های تاریخی و طبیعی فوق العاده و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب توانسته میزبانی بی نظیر برای مسافرانی باشد که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

 خرید تور فرانسه قسطی با شرایط دریافت چک صیادی و بدون ضامن

جمعیت پاریس 2.148 میلیون نفر است و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران حال و هوای رمانتیک و دوست داشتنی این شهر است. برج زیبای ایفل، موزه معروف لوور، طاق پیروزی، کلیسای نوتردام، میدان تاریخی باستیل، معبد پانتئون، کاخ ورسای و خیابان شانزه لیزه از معروف ترین و پرطرفدارترین جاذبه های این شهر زیبا و دیدنی در میان گردشگران به شمار می روند.

زیباترین شهرهای دنیا
توریستی ترین شهرهای دنیا

لندن London

شهر زیبای لندن یکی دیگر از شهرهایی‌ست که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. شهری مدرن و تماشایی با حال و هوایی فوق العاده و منحصر به فرد که جاذبه های بسیاری مانند چشم لندن، کاخ باکینگهام، موزه بریتانیا، برج لندن و ساعت بیگ بن را در خود جای داده است. حدود 9 میلیون نفر در این شهر تماشایی کشور انگلستان زندگی می کنند و قرار گرفتن آن در کنار رودخانه زیبای تایمز به لندن زیبایی خیره کننده ای بخشیده است. قایق سواری بر روی این رودخانه یکی از بی نظیرترین تجربیات مسافران این شهر زیبا و دیدنی خواهد بود.

شهرهای توریستی نیا
زیباتریت شهرهای توریستی دنیا

دبی Dubai

شهر مدرن و شگفت انگیز دبی یکی دیگر از برترین شهرهای توریستی دنیا است. شهری با جاذبه های گردشگری فوق العاده که بازدید از آن تا همیشه در ذهن مسافران این شهر باقی خواهد ماند. این شهر با سازه های مشهور و دیدنی، امکانات تفریحی فوق العاده، مراکز خرید بسیار خوب و جاذبه های منحصر به فرد و جذاب خود توانسته نظر میلیون ها گردشگر را از سراسر دنیا جلب کرده و به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران در جهان تبدیل شود.

شرایط خرید تور اقساطی دبی با بهترین مزایا و خدمات

از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دیدنی می توان به برج خلیفه، آب نمای دبی، برج العرب، پالم جمیرا و … اشاره کرد. دبی تفریحات هیجان انگیز مختلفی را هم در خود جای داده است که در جلب نظر گردشگران به این شهر زیبا و رویایی بسیار موثرند.

توریستی ترین شهرهای دنیا
زیباترین شهرهای توریستی دنیا

سنگاپور Downtown Core

یکی دیگر از شهرهای مورد علاقه گردشگران در دنیا، شهر دیدنی و شگفت انگیز سنگاپور است. شهری بسیار زیبا که امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را در خود جای داده و با جاذبه های منحصر به فرد و و فوق العاده، رویای هر گردشگری در دنیا محسوب می شود.

سنگاپور یکی از زیباترین شهرهای دنیاست و یکی از مدرن ترین و لوکس ترین شهرهای دنیا خواهد بود که می توانید در زندگی تان از آن دیدن کنید. از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر دیدنی می توان به باغ های خلیج، مارینا بی سندز، سنگاپور فلایر، جزیره سنتوزا و باغ های گیاه شناسی سنگاپور اشاره کرد.  

توریستی ترین شهرهای دنیا
شهرهای توریستی دنیا

کوالالامپور Kuala Lumpur

کشور زیبا و دیدنی مالزی یکی از مقاصد محبوب گردشگران در دنیاست. به ویژه پایتخت رویایی و شگفت انگیز این کشور، شهر دیدنی کوالالامپور که با جاذبه های مدرن و تاریخی فوق العاده توانسته نظر گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب کرده و نام خود را در میان توریستی ترین شهرهای دنیا مطرح کند. نزدیک به 2 میلیون نفر در این شهر رویایی کشور مالزی زنگی می کنند و کوالالامپور میزبان جاذبه های فوق العاده ای چون برج های زیبای پتروناس، غارهای باتو، باغ گیاهشناسی پردانا، موزه ملی مالزی، برج کی ال و بسیاری جاذبه های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز دیگر است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت شهرهای مختلف کشور مالزی از جمله کوالالامپور در میان گردشگران طعم فوق العاده و شگفت انگیز غذاهای محلی و سنتی این کشور است. غذاهایی مانند  ناسی لماک، روتی کانای، چار کوی تو، هوکین می، باکوته و … که اگر با تور مالزی همراه شده و به این کشور زیبا و رویایی سفر کردید، نباید چشیدن طعم متفاوت و فوق العاده شان را از دست دهید.

بهترین شهرهای توریستی دنیا
توریستی ترین شهرهای دنیا

سوالات متداول توریستی ترین شهرهای دنیا

اگر قصد یک مسافرت خارجی را داشته باشید، ، کدام شهر را برای مقصد انتخاب می کنید،

شهرهایی که بیش از سایر مناطق دنیا مورد توجه گردشگران قرار می گیرند و به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر دنیا هستند.

چرا شهر پاریس را برای مقصد انتخاب کنیم؟

شهری شگفت انگیز و رویایی که هر آنچه گردشگران از یک سفر عالی و به یادماندنی می خواهند را در خود جای داده و یکی از برترین مقاصد توریستی دنیا به شمار می رود.

چرا شهر دبی اینقدر در دنیا معروف است؟

این شهر با سازه های مشهور و دیدنی، امکانات تفریحی فوق العاده، مراکز خرید بسیار خوب و جاذبه های منحصر به فرد و جذاب خود توانسته نظر میلیون ها گردشگر را از سراسر دنیا جلب کرده و به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران در جهان تبدیل شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.