رمانتیک ترین شهر های دنیا

رمانتیک ترین شهر های دنیا

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

در دنیا جاذبه های شگفت انگیز زیادی وجود دارند که هر بیننده ای را مسحور زیبایی خیره کننده خود می کنند, اما مکانهایی هم در دنیا هستند که انگار برای خلق لحظات عاشقانه آفریده شده اند. جاذبه هایی با حال و هوای رمانتیک و رویایی که میزبان خاطرات دوست داشتنی زیادی بوده اند. در این مطلب قرار است به سراغ این جاذبه ها رفته و رمانتیک ترین شهر های دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

پاریس, فرانسه

پاریس شهر عاشقان است, شهری با حال و هوایی رمانتیک که با اماکن رویایی چون برج ایفل, محله مون مارتر, ایل سن لویی و پارک د موت شومون نظر عشاق را به خود جلب می کند. وصف پل هنر پاریس را هم احتمالا شنیده باشید. پل هنر یا پل قفل عشاق جایی است که عاشقان زیادی را به پاریس می کشاند تا پیوند شان را با افزودن یک قفل به این پل ابدی کنند. دیوار عشق در محله مون ماتر نشانه دیگری است که نشان می دهد چرا پاریس شهر عشاق است. بر روی این دیوار کلمه دوستت دارم به 250 زبان زنده دنیا نوشته شده است.

رمانتیک ترین شهر های دنیا

جزایر کشور مالدیو

کشور زیبای مالدیو و جزایر رویایی آن دیگر مقصدی است که می تواند میزبانی فوق العاده برای لحظات عاشقانه و خاطره انگیز گردشگران باشد. 26 جزیره زیبا و شگفت انگیز این کشور در حاشیه اقیانوس هند با سواحل شنی زیبا, درختان استوایی فوق العاده, آبی بی نظیر اقیانوس و آرامشی بی نهایت بهترین مکان برای خاطرات عاشقانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا به شمار می روند.

سفری عاشقانه و به یادماندنی همراه با تور اقساطی مالدیو !

ونیز, ایتالیا

ونیز یکی دیگر از رمانتیک ترین شهر های دنیا است. حتی تصاویری که از ونیز می بینید هم حال و هوایی رمانتیک و رویایی دارند. شهر روی آب ایتالیا که با قایق ها, پل ها و کانال های زیر آب خود انگار برای خلق لحظات عاشقانه آفریده شده است. پل افسوس ها یکی از رمانتیک ترین مکان های ونیز است که عاشقانه های زیادی را روایت می کند. قایق سواری در آبراه های ونیز یکی دیگر از جاذبه های این شهر برای عاشقان است.

کاپادوکیه, ترکیه

شهر زیبا و دیدنی کاپادوکیه در کشور ترکیه یکی دیگر از رمانتیک ترین شهر های دنیا محسوب می شود. بالن های رنگارنگ و زیبایی که در آسمان این شهر پرواز می کنند, نقش زیادی را در این حال و هوای رمانتیک و عاشقانه ایفا می کنند. طلوع و غروب رویایی و شگفت انگیز خورشید در کاپادوکیه هم از دیگر عواملی است که این شهر زیبای کشور ترکیه را به مقصدی رویایی برای عشاق تبدیل می کند.

رمانتیک ترین شهر های دنیا

کیوتو, ژاپن

شهر زیبای کیوتو با باغ های شگفت انگیزش یکی از رمانتیک ترین شهر های دنیا می باشد. باغ های رنگارنگ و زیبای این شهر میزبانی فوق العاده برای لحظات عاشقانه و به یادماندنی گردشگرانی هستند که کیوتو را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. شکوفه های آلبالو زیبایی منحصر به فرد و رویاگونه ای به این شهر زیبای کشور ژاپن بخشیده اند و کیوتو را به یکی از رمانتیک ترین مقاصد گردشگران در دنیا تبدیل کرده اند. بامبوهای بسیار زیبای کیوتو را هم به دیگر جذابیت های این شهر برای عشاق اضافه کنید. گویی کیوتو برای میزبانی خاطرات عاشقانه عشاق جهان خلق شده است.

رزرو تور اقساطی ژاپن بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز!

استانبول, ترکیه

همسایگی با تنگه زیبای بسفر و دریای مرمره, طبیعت رویایی و امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده استانبول زیبا و دیدنی را هم به یکی از عاشقانه ترین شهر های دنیا تبدیل کرده اند. کشتی های کروز تنگه بسفر, رستوران ها و کافه های بی نظیر استانبول, جزایر دیدنی پرنس و چشم انداز بسیار زیبا و تاریخی شهر استانبول از عواملی هستند که به این شهر حال و هوایی عاشقانه می بخشند.

ضمن اینکه با صرف هزینه هایی کمتر می توان سفری رویایی و عاشقانه را به این مقصد توریستی جذاب تجربه کرد. اگر به دنبال گذراندن لحظاتی عاشقانه در شهری با حال و هوای رمانتیک هستید, با تور اقساطی استانبول همراه شده و لحظاتی به یادماندنی را در این شهر زیبای کشور ترکیه سپری کنید.

کرالا, هند

کرالای هند با چشم اندازهایی زیبا و خیره کننده یکی از عاشقانه ترین شهر های دنیا است. مکانی با مزارع سرسبز و رویایی و سواحل شگفت انگیز که رنگ و بوی فیلم های عاشقانه هندی را می توان در آن حس کرد.

مرداب های جادویی کوماراکوم, پارک ملی آراویکولام, مزارع ادویه و درختان قهوه و خانه های درختی کرالا همه و همه این ایالت زیبای هندوستان را به یکی از مقاصد رویایی و عاشقانه دنیا تبدیل کرده اند.

عاشقانه ترین شهر های دنیا

کائوآئی, هاوایی

جزیره بکر و زیبای کائوائی یکی دیگر از زیباترین نقاط دنیا برای گذراندن لحظاتی عاشقانه و رمانتیک محسوب می شود. این جزیره رویایی با آرامشی فوق العاده و طبیعتی بکر و شگفت انگیز مقصد مورد علاقه بسیاری از عشاق دنیا محسوب می شود.

کبک سیتی, کانادا

کبک سیتی یکی دیگر از نقاط عاشقانه دنیاست که به ویژه در فصل زمستان با کوچه ها و خیابان های برفی و رویایی نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. شهر کبک در استان فرانسوی زبان کبک قرار گرفته و همسایگی با رودخانه سن لوران چهره عاشقانه این شهر را زیباتر هم می کند.

جزیره سانتورینی, یونان

تصاویر زیبا و شگفت انگیز جزیره رویایی سانتورینی را احتمالا بارها دیده باشید. جزیره ای با خانه های سفید و آبی رنگ زیبا و چشم اندازی بی نظیر به دریای مدیترانه که با حال و هوای عاشقانه, بهشت عشاق از سراسر دنیا محسوب می شود. در سانتورینی امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای هم وجود دارند که سفر عاشقانه گردشگران به این جزیره را رویایی تر هم می کنند. از جمله این امکانات می توان به هتل های فوق العاده این جزیره اشاره کرد.

رمانتیک ترین شهر های دنیا

فلورانس, ایتالیا

شهر رویایی و زیبای فلورانس, با حال و هوای هنری و تاریخی شگفت انگیزش یکی از رمانتیک ترین شهر های دنیا برای گذراندن لحظاتی عاشقانه و رویایی محسوب می شود. رود زیبای آرنو با چشم انداز فوق العاده اش چهره ای بی نظیر به این شهر بخشیده و یکی از مهمترین عوامل در تبدیل فلورانس به یکی از عاشقانه ترین شهر های دنیا به شمار می رود. فلورانس خاطرات زیبای زیادی را از عاشقانه های دنیا در خود جای داده است, خاطراتی که آن را به یکی از زیباترین شهر های دنیا تبدیل کرده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.