معروف ترین آسمان خراش های دنیا

معروف ترین آسمان خراش های دنیا

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی در دنیا وجود دارد که هر یک به نوعی در تلاشند تا نظر گردشگران را به خود جلب کرده و لحظاتی لذت بخش و به یادماندنی را پیش روی آنها قرار دهند. آسمان خراش های مرتفع و جذاب شهرهای مختلف دنیا هم می‌توانند بخشی از این جاذبه ها باشند. ساختمان هایی با چشم اندازهای رویایی و بی نظیر که امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را هم به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند. در این مطلب قصد داریم به سراغ این آسمان خراش های فوق العاده رفته و معروف ترین و محبوب ترین آسمان خراش های دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

برج دوقلوی پتروناس، مالزی (Petronas Twin Towers)

برج های دو قلوی پتروناس در شهر زیبای کوالالامپور از معروف ترین و زیباترین آسمان خراش های دنیا هستند که در میان مسافران به این شهر زیبا و دیدنی کشور مالزی هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. 452 متر ارتفاع این برج های زیبا و دیدنی است که تا سال 2004 بلندترین اسمان خراش دنیا محسوب می شدند. برج های پتروناس اکنون در رتبه 13 بلندترین سازه های دنیا قرار گرفته اند. این برج های زیبا و دیدنی، نماد شهر کوالالامپور هم محسوب می شوند و مسافران به این شهر حتما از برج های پتروناس دیدن می کنند. در واقع بازدید از کوالالامپور بدون رفتن به برج های زیبای پتروناس کامل نخواهد بود.

سزار پلی، معمار معروف آرژانتینی کار طراحی و ساخت این برج را انجام داده است. هر یک از برج های پتروناس دارای 88 طبقه هستند و به وسیله پلی 56 متری که در ارتفاع 175 متری سطح زمین قرار گرفته به هم متصل می شوند. با رفتن به این برج زیبا و دیدنی کشور مالزی، می توانید لحظاتی فوق العاده را سپری کرده و از دیدن چشم انداز شهر زیبای کوالالامپور از بالای این برج لذت ببرید.

معروف ترین آسمان خراش های دنیا

برج خلیفه، امارات متحده (Burj Khalifa)

یکی دیگر از معروف ترین و شناخته شده ترین آسمان خراش های دنیا که در میان گردشگران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است، برج دیدنی و شگفت انگیز خلیفه در شهر مدرن و زیبای دبی است. این برج زیبا و دیدنی که در سال 2010 افتتاح شد، 828 متر ارتفاع دارد و یکی از جذاب ترین سازه هایی است که می توانید در زندگیتان ببینید. این برج که با معماری فوق العاده نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، 163 طبقه دارد که شامل واحدهای مسکونی، تجاری، هتل، رستوران، استخر و … می شوند.

طبقه 76 این برج میزبان دومین استخر مرتفع جهان است. برای طراحی برج خلیفه از گل صحرایی Hymenocallis الهام گرفته شده است و این برج یکی از شاهکارهای معماری دنیا به شمار می رود. ساخت برج خلیفه 5 سال طول کشیده است. با رفتن به طبقه 124 این ساره جذاب و دیدنی، می توانید چشم اندازی رویایی و شگفت انگیز از شهر زیبای دبی را تماشا کنید. آب نمای معروف و بسیار زیبای شهر دبی هم به عنوان بزرگترین آب نمای موزیکال جهان، در دریاچه مصنوعی برج خلیفه ساخته شده و بازدید از آن یکی از لذت بخش ترین تجربیات شما از سفر به شهر زیبای دبی خواهد بود.

اگر با تور اقساطی دبی همراه شده و به این شهر زیبا و رویایی کشور امارات سفر کردیدف بازدید از برج شگفت انگیز الخلیفه را در اولویت کارهایی که باید در این شهر انجام داد، فراموش نکنید.

رزرو تور اقساطی امارات بدون نیاز به ضامن و تنها با یک چک صیادی!

برج مرکز تجارت جهانی شانگهای چین (Shanghai World Financial Center)

یکی دیگر از جذاب ترین و زیباترین آسمان خراش های دنیا، در کشور زیبای چین و شهر مدرن و تماشایی شانگهای قرار گرفته و هر ساله گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از آن بازدید می کنند. برج مرکز تجارت جهانی شانگهای که با معماری فوق العاده دیدنی خود از بلندترین آسمان خراش های دنیا به شمار می رود. 429 متر ارتفاع این برج بوده و دارای 101 طبقه است که شامل واحدهای اداری، هتل، مراکز خرید و …. می شود. از این برج می توانید چشم اندازی رویایی از شهر زیبای شانگهای را ببینید و سفر به این شهر زیبا و دیدنی کشور چین را به تجربه ای به یادماندنی تر تبدیل کنید.

آسمان خراش های دنیا

ساختمان امپایر استیت نیویورک (Empire State Building)

آسمان خراش 102 طبقه ای امپایر استیت یکی دیگر از برج های معروف و دیدنی دنیاست که در شهر نیویورک واقع شده و هر ساله گردشگران زیادی از این آسمان خراش زیبا و دیدنی بازدید می کنند. این ساختمان معروف و شناخته شده در مرکز محله منهتن قرار گرفته و در ماه می سال 1931 افتتاح شده است. امپایر استیت یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر نیویورک به شمار می رود و نماد شهر زیبای نیویورک هم محسوب می شود.

ارتفاع این برج 448 متر است و از این ساختمان می توان چشم اندازی رویایی از شهر نیویورک را مشاهده کرد. امپایر استیت طی مدت زمانی بسیار کوتاه و در مدت 14 ماه ساخته شد که از نکات جالب توجه در خصوص این ساختمان شناخته شده شهر نیویورک است.

خرید تور اقساطی خارجی در پیله های عصر پرواز!

برج تجاری بیتکس‌کو ، ویتنام (Bitexco Financial Tower)

شهر هوشی مینه در کشور زیبای ویتنام میزبان یکی دیگر از زیبا ترین و مرتفع ترین آسمان خراش های دنیا است. برج تجاری بیتکس‌کو که 262 متر ارتفاع دارد و در سال 2011 افتتاح شده است. در طراحی این برج که با استفاده از شیشه و فولاد احداث شده است، از گل ملی ویتنام یعنی لوتوس الهام گرفته شده است. از سکوی بازدید برج تجاری بیتکس‌کو، می توانید چشم اندازی فوق العاده از شهر زیبای هوشی مینه را تماشا کرده و سفر به این شهر زیبای کشور ویتنام را به تجربه ای به یادماندنی تر تبدیل کنید.

معروف ترین آسمان خراش های دنیا

برج تایپه 101، تایوان (Taipei 101)

آسمان خراش 501 متری، تایپه101 در کشور تایوان قرار گرفته و یکی از بلندترین و جذاب ترین ساختمان های دنیا به شمار می رود. این برج زیبا و دیدنی از سال 2004 تا سال 2010 بلندترین ساختمان دنیا محسوب می شد و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است که به کشور تایوان سفر می کنند. در طراحی این برج از فرهنگ و سنت های کشور تایوان الهام گرفته شده است. تایپه 101، همانگونه که از نامش هم پیداست 101 طبقه دارد که شامل دفاتر اداری، چندین رستوران، مرکز خرید و … می شوند. عرشه رصد این برج چشم اندازی فوق العاده را پیش روی بازدید کنندگان تایپه 101 قرار می دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.