زیباترین جزایر دنیا

زیباترین جزایر دنیا

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

تصور بودن در ساحل و شنیدن صدای بی نظیر دریا و لذت بردن از آرامش بی نهایت آن تا همیشه لذت بخش است. در دنیا جزایر شگفت انگیز زیادی وجود دارند که این حس را در شما زنده کرده و لحظاتی فوق العاده را به مسافران خود هدیه می دهند. در این مطلب قصد داریم به سراغ زیباترین جزایر دنیا که ممکن است در عمرتان ببینید برویم و شما را با این جزایر زیبا و دیدنی بیشتر آشنا کنیم. جزایری که خاطرات بازدید از آنها، تا همیشه جایی در نزدیکی قلب شما زنده خواهند ماند. با آژانس پیله های عصر پرواز همراه شوید.

چنانچه تمایل به یک سفر رویایی بروید اما هزینه های آن را ندارید، شما را با تورهای اقساطی پیله های پرواز آشنا می کنیم.

جزیره بالی اندونزی

جزیره زیبای بالی یکی از برترین مقاصد توریستی و زیباترین جزایر دنیا محسوب می شود. این جزیره با طبیعت بکر و خیره کننده هر بیننده ای را مسحور زیبایی خود می کند و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. بالی جزیره ای کوچک اما سرشار از زیبایی های شگفت انگیزی است که این جزیره را به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در دنیا تبدیل کرده اند.

از جمله جاذبه های این جزیره بکر و سرسبز کشور اندونزی می توان به کوه زیبای باتور، معبد اولا واتو، دره سیدمن، جزیره نوسا لمبونگان و البته سواحل رویایی بالی مانند جیمباران، کوتا، نوسادوآ، سانور و سیمیناک اشاره کرد. اگر به بالی رفتید علاوه بر این جزیره سعی کنید از جزایر کوچک و فوق العاده زیبای بالی هم دیدن کنید.

جزیره بالی اندونزی
جزیره بالی

علاوه بر طبیعت بسیار زیبا، ویژگی های فرهنگی و آداب و رسوم بومیان جزیره هم از جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار است. هچنین در بالی می توانید غذاهایی بسیار خوش طعم و منحصر به فرد را هم امتحان کنید. به ویژه غذاهای دریایی این منطقه که به یکی از تجربیات بی نظیر شما از سفر به بالی تبدیل خواهد شد.

تجربه یک ماساژ فوق العاده را هم در این جزیره زیبای کشور اندونزی از دست ندهید. راهنمای سفر به بالی در سایت پیله های پرواز هم می تواند به شما برای سفری راحت تر و مبتنی بر شناخت بیشتر به این جزیره بسیار زیبا و دیدنی کمک کند.

مناسبترین قیمت تور اقساطی بالی

جزیره ماوی، هاوایی

دومین جزیره بزرگ هاوایی یکی از زیباترین جزایر دنیا است که ممکن است در زندگیتان ببینید. جزیره زیبای ماوی که مساحتی بالغ بر 727.2 کیلومتر مربع داشته و از نظر بسیاری زیباترین جزیره جهان محسوب می شود. دو آتشفشان شگفت انگیز در این جزیره وجود دارد.

ماوی را با ویژگی آب و هوایی خاص و زیبایی بی حد و اندازه اش می شناسند. با رفتن به این جزیره بسیار زیبا می توانید با افراد محلی هم معاشرت کنید که یکی از لذت بخش ترین تجربیات شما از سفر به ماوی خواهد بود.

زیباترین جزایر دنیا
جزیره هاوایی

لانزاروته، جزایر قناری

یکی از جزایر آرام و محصور مجمع الجزایر قناری، لانزاروته است. جزیره ای که می تواند لحظاتی آرام بخش و فوق العاده را به میهمانان خود هدیه دهد و با فضای رمانتیک و دوست داشتنی تا همیشه در ذهن گردشگران ثبت خواهد شد. لانزاروته بخشی از استان لاس پالماس اسپانیا محسوب می شود و چشم اندازی بی نظیر از دریا را پیش روی بازدیدکنندگان خود قرار می دهد.

آب زلال و شفاف این جزیره یکی از نکاتی است که نظر هر گردشگری را به لانزاروته جلب می کند. این جزیره آب و هوایی بسیار خوب و معتدل داشته و تقریبا در اکثر ماه های سال می توان به آن سفر کرد. یکی از جذابترین فعالیت هایی که می توان در سفر به لانزاروته انجام داد، غواصی در میان آب های شفاف این جزیره زیبای کشور اسپانیاست.

بومیان مهمان نواز و دوست داشتنی، سفر به این جزیره دیدنی و زیبا را برایتان لذت بخش تر هم خواهند کرد. شاید م دوستان زیادی در این مقصد گردشگری فوق العاده و رویایی پیدا کردید.

جزیره لانزاروته میزبان جاذبه های گردشگری بی نظیری مانند پارک آتشفشان تیمانفایا، باغ کاکتوس‌ها، ساختمان سزار مانریکو و جامئوس دل آگوا هم هست.

شرایط خرید تور اقساطی اسپانیا

در سال های اخیر تعداد کسانی که این جزیره زیبای کشور اسپانیا را به عنون مقصد سفر خود انتخاب می کنند در حال افزایش است. گردشگرانی که برای دیدن چشم انداز فوق العاده لانزاروته به این جزیره می آیند، چشم اندازی که مانندش را کمتر خواهید دید.

معروفترین جزایر دنیا

جزیره سانتورینی، یونان

یکی دیگر از زیباترین جزایر دنیا که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست، جزیره زیبا و رویایی سانتورینی است. جزیره ای در دریای اژه که با خانه های سفید رنگش در میان جزایر زیبا و متفاوت دنیا خودنمایی می کند. این جزیره چشم اندازی فوق العاده را به مسافرانش هدیه می دهد و به ویژه دیدن غروب خورشید از این منطقه، تجربه ای است که تا همیشه در خاطراتتان ثبت خواهد شد.

ترکیب نمای منحصر به فرد و زیبای خانه های سفید رنگ این جزیره با سقف آبی، چشم انداز خیره کننده دریا و آب و هوای بسیار خوب، سانتورینی را به یکی از زیباترین جزایر دنیا تبدیل کرده است.

با شرایط تور اقساطی یونان بیشتر آشنا شوید.

رویایی ترین جزایر دنیا

جزیره پوکت، تایلند

یکی از زیباترین جزایر دنیا، جزیره گرمسیری است در کشور زیبای تایلند، بهشتی به نام پوکت که هر بیننده ای را مسحور زیبایی فوق العاده خود می کند. این جزیره در جنوب غربی کشور تایلند و در سواحل غربی دریای آندامان قرار گرفته و هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست. پوکت بزرگترین جزیره کشور تایلند محسوب می شود که با طبیعت بکر و تماشایی، سواحل رویایی و جزایر کوچک و دیدنی نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.

در این جزیره علاوه بر طبیعت فوق العاده، جاذبه های تاریخی شگفت انگیز و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم وجود دارند که سفر به پوکت را به تجربه ای فراموش نشدنی برای مسافران این جزیره تبدیل می کنند. اگر با تور پوکت همراه شده و به این جزیره زیبای کشور تایلند سفر کردید، بازدید از جاذبه هایی چون خلیج فانگ نا، جزیره فی فی، پارک فانتاسی، جزایر سیمیلان، ساحل پاتونگ و بسیاری دیگر از جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر این جزیره را فراموش نکنید.

تور پوکت قسطی با بهترین امکانات در پیله های پرواز اجرا می شود.

زیباترین جزیره های دنیا

جزایر گالاپاگوس، اکوادور

گالاپاگوس مجمع الجزایری است بسیار زیبا و شگفت انگیز در کشور اکوادور که از 5 جزیره اصلی تشکیل شده است. این جزیره که در اقیانوس آرام قرار گرفته با چشم انداز فوق العاده، گونه های گیاهی و جانوری کمیاب و آب و هوایی منحصر به فرد به یکی از محبوب ترین جزایر دنیا تبدیل شده و طرفداران بسیاری در میان گردشگران دارد.

گالاپاگوس جزیره ای است که بر روی خط استوا قرار گرفته و نامش با چالز داروین گره خورده است. جزیره ای که گویی نقش مهمی در تولد نظریه تکامل داروین بازی کرده است.

زیباترین جزیره های جهان

جزیره بورا بورا، فرانسه

جزیره بورا بورا، یکی دیگر از زیباترین جزایر دنیاست. جزیره ای با طبیعت بکر و شگفت انگیز و سواحلی آرام و خیره کننده که رویای هر گردشگری محسوب می شود. اما یکی از سوالاتی که هر بیننده ای با دیدن تصویر این جزیره فوق العاده می پرسد، این است که بورا بورا کجاست؟

بورا بورا جزیره ای است در جنوب اقیانوس آرام در جزایر تاهیتی فرانسه که با فضای رمانتیک و دوست داشتنی خاطراتی فراموش نشدنی را در ذهن میهمانان خود ثبت می کند. این جزیره میزبان سواحلی بسیار زیبا و خیره کننده است که از جمله معروفترین آنها ساحل رویایی ماتیراست. ساحلی آرام و بسیار زیبا که نامش را در میان زیباترین سواحل دنیا می توان دید.

شرایط خرید تور فرانسه اقساطی با چک صیادی و بدون ضامن در آژانس پیله های عصر پرواز

شگفت انگیزترین جزایر دنیا
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.