خرید از فستیوال های خرید استانبول

فستیوال های خرید استانبول

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

فصل خرید در کشور ترکیه چه زمانی است؟ فستیوال های خرید استانبول چه موقع شروع می‌شوند؟ بهتر است در چه ایامی برای خرید راهی این کشور شویم؟ این‌ها سوالاتی است که ذهن گردشگران زیادی را در طول سال به خود مشغول می‌کند. واقعیت امر این است که در بیشتر فصول سال فستیوال و حراج‌های بزرگ ترکیه برگزار می‌شوند و اگر خوش شانس باشید می‌توانید با کیفیت‌ترین اجناس را با نازل‌ترین قیمت بخرید. پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید و با فستیوال های خرید استانبول بیشتر آشنا شوید.

برای شرکت در فستوال های استانبول تور اقساطی استانبول را از دست ندهید.

زمان جشنواره های خرید استانبول

واقعیت این است که تاریخ فستیوال های خرید در استانبول و حتی کل ترکیه به طور دقیق از پیش تعیین شده نیست، ولی در بیشتر ایام سال فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ اعلام به برگزاری حراجی می‌کنند. در سال‌های اخیر به قدری تعداد این حراجی‌ها زیاد شده است که می‌توان گفت کل طول سال فصل خرید است! معمولا هروقت که اجناس جدید به بازار می‌آیند، فروشگاه‌ها اجناس قبلی خود را با چند درصد تخفیف به فروش می‌رسانند و وقت خوبی است برای خرید مایحتاج.

در این ایام که مخصوصا در اواخر زمستان و تابستان اتفاق می‌افتد، پوشاکی که مناسب فصل نیستند با قیمت ارزان‌تر فروخته می‌شوند. لذا اگر فرد آینده‌نگری هستید و دوست دارید برای زمستان و تابستان بعدی لباس مناسب داشته باشید، این گونه حراجی‌ها می‌توانند گزینه خوبی باشند.

فستیوال های خرید استانبول
جشنواره های خرید استانبول

کی در جشنواره های خرید در استانبول شرکت کنیم؟

خوب است بدانید که اواسط دی تا اوائل بهمن زمانی مناسب برای شرکت در فستیوال های خرید در استانبول است. در این موقع می‌توانید انواع پوشاک مناسب فصل و دیگر لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی عالی خریداری کنید و علاوه بر آن در جشن‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شرکت کنید. همچنین به دلیل شور و هیجان زیاد، زمانی عالی و سرگرم کننده برای کودکان شمرده می‌شود و خاطره‌ای تکرارنشدنی را برایشان رقم می‌زند.

ناگفته نماند که فستیوال های خرید استانبول تنها مختص پوشاک نیست و می‌تواند شامل تلفن همراه، لوازم خانگی و غیره باشد که با آمدن مدل‌های جدیدتر تخفیف شاملشان می‌شود. فراموش نکنید در ایام خاص مانند روز مادر، ولنتاین و سال نو نیز حراجی‌هایی برگزار می‌شود که با تخفیف‌های وسوسه کننده جالب و قابل توجه‌اند.

برای رزرو هتل های استانبول، به سایت پیله های پرواز مراجعه نمایید.

برای خرید به کجا بروید؟

مرکز خرید اویولیوم

برای شرکت در فستیوال های خرید در استانبول مرکز خرید اویولیوم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این پاساژ بزرگ که در محله زیتون بورنو قرار گرفته، جایی مناسب خرید اجناس با کیفیت و مناسب است که اکثرا از برندهای مطرح دنیا تشکیل شده‌اند. این پاساژ حدود 130 مغازه را در خود جای داده است و در آنجا می‌توانید انواع پوشاک و همچنین کت و شلوار مردانه را بیابید و با قیمت عالی خریداری کنید.

حراج فستیوال های خرید استانبول
جشنواره های خرید استانبول

ایستینه پارک

یکی دیگر از پاساژهایی که شامل جشنواره های خرید استانبول می‌شود، ایستینه پارک نام دارد. این مجتمع تجاری باشکوه حدود 300 مغازه بزرگ را در دل خود جای داده است که برترین برندهای دنیا را به مشتریان عرضه می‌کنند. در آنجا می‌توانید در زمان حراج بهترین اجناس را با قیمتی مناسب خریداری کنید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. به خاطر بسپارید که در مرکز خرید ایستینه پارک انواع رستوران، کافه، سینما، تئاتر و ورزشگاه وجود دارد و این امکان وجود دارد تا کل روز را در این پاساژ لوکس به تفریح مشغول شوید.

خرید در فستوال های خرید استانبول

استانبول مال

یکی دیگر از جاهایی که در فستیوال های خرید استانبول مورد توجه همگان قرار می‌گیرد، استانبول مال نام دارد. این مرکز خرید مجلل در محله محمود بی قرار گرفته است و با داشتن 4 طبقه حدود 30 فروشگاه بزرگ را در خود جای داده است. در استانبول مال می‌توانید انواع عینک، زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی و غیره را با قیمتی مطلوب تهیه کرده و در یکی از بزرگ‌ترین جشنوراه های خرید در استانبول شرکت کنید. این مرکز تجاری وسیع امکانات تفریحی نیز برای گردشگران در نظر گرفته است و این امکان وجود دارد تا در رستوران غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

فستیوال های خرید استانبول
جشنواره های خرید استانبول

مرکز خرید کانیون

از دیگر مراکز تجاری که در فستیوال های خرید استانبول محبوب همگان شناخته می‌شود، پاساژ کانیون نام دارد. این محتمع تجاری در سال 2006 افتتاح شده است و با داشتن 160 فروشگاه در زمان جشنوراه های خرید استانبول پر از جمعیت می‌شود. با اینکه مرکز خرید کانیون جز پاساژهای گران شهر محسوب می‌شود، ولی در زمان حراج می‌توان اجناسی با کیفیت عالی را در آنجا پیدا کرد. خوب است بدانید که این مجتمع تجاری روباز است و با معماری جذابش شما را شگفت‌زده می‌کند. پس از خرید نیز می‌توانید از دیگر امکانات آن مانند سینما و سالن ورزشی استفاده کرده و لحظاتی شاد و مفرح را در کنار دوستانتان رقم بزنید.

خرید از بهترین مراکز خرید استانبول

چند نکته طلایی برای شرکت در فستیوال های خرید استانبول

  • هنگام خرید چانه زدن را مد نظر داشته باشید، ولی هنگام فستیوال های خرید در استانبول تخفیف اضافه به مشتری داده نخواهد شد.
  • هنگام راهی شدن به استانبول چمدان بزرگ همراهتان ببرید تا مجبور به خرید چمدان با مبالغ بالاتر نشوید.
  • حتما خوراکی هرچند کوچک در کیفتان به همراه داشته باشید تا مجبور نباشید برای هر میان‌وعده به رستوران و یا کافی شاپ بروید.
  • حتما کفش مناسب بپوشید تا در پیاده‌روی‌های طولانی اذیت نشوید.
  • اگر کودک همراه خود می‌برید، خوراکی، کالسکه و وسایل مخصوص همراه خود داشته باشید.
  • خرید خود را به لحظات پایانی شب موکول نکنید.
  • چند عبارت ترکی مانند قیمت، تخفیف و غیره را از قبل بیاموزید و چانه زدن را برای خود آسان‌تر کنید.
  • از قبل برنامه‌ریزی کنید تا در بهترین زمان از مراکز خرید بازدید کنید و سردرگم نشوید.
  • از قبل لیستی از اقلام مورد نیازتان تهیه کنید تا خریدی راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

برای سفر به استانبول راهنمای سفر استانبول را حتما مطالعه نمایید.

کلام آخر
به این نکته توجه کنید که هنگام برگزاری فستیوال های خرید در استانبول، مغازه‌ها تا آخر شب باز بوده و احتیاجی به عجله کردن در خرید نیست. ولی دقت نمایید که با توجه به کاهش قیمت‌ها عموم مردم از صبح زود جلو فروشگاه‌ها جمع می‌شوند. همراه شدن با تورهای خرید که بعضی از آژانس‌های گردشگری در ایران برگزار می‌کنند نیز می‌تواند باعث شود تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و بدون دغدغه به خرید بروید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.