راهنمای مراکز خرید در دبی

راهنمای خرید در دبی

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

شهر دبی از محبوب ‌ترین مقصد های گردشگری جهان است و هر ساله میلیون‌ ها نفر به این شهر عربی مسافرت می‌کنند زیرا این شهر امکانات منحصر به ‌فردی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و به همین دلیل در بهترین شرایط جذب توریست قرارگرفته است، گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند، برای رفتن به خرید نیاز به راهنمای خرید در دبی دارند تا بتوانند بهترین خرید را انجام دهند.

شهر دوبی مراکز خرید بسیار زیادی دارد و هر کدام از این مراکز خرید، کالا هایی را دارند که قیمت‌های آن ‌ها با همدیگر فرق می‌کند به همین دلیل اگر افرادی که به این شهر سفر می کنند بودجه ‌ی کمی برای خرید همراه خود دارند، باید حتما به‌صورت کامل شهر دبی را بشناسند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و افرادی که از طریق تور به دبی می‌روند به‌خوبی می‌توانند از طرف فرد لیدر تور اطلاعات خوبی دریافت کنند.

معمولا لیدر تور آشنایی بیشتری با مراکز خرید این شهر دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه‌های خرید در این شهر کمی بالا است. با این‌ حال می‌توان گفت شهر دبی پایتخت خرید خاورمیانه محسوب می شود و این شهر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا و بازارهای زیاد توانسته همه‌ی آن چیزی که افراد برای خرید به آن نیاز دارند را به آن‌ها ارائه کند.

مراکز خرید در دبی
راهنمای خرید در دبی

نکات ضروری برای خرید در دبی

فروشگاه‌ها و مراکز خرید دبی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند و بین آن‌ها فقط بازار ادویه دبی است که تا ساعت ۱۲ شب به فعالیت خود ادامه می دهد؛ بعضی از مراکز خرید دبی در روزهای جمعه از ساعت ۲ بعدازظهر باز می‌شوند و روزهای جمعه روز تعطیلی مسلمانان است و همه در نماز جماعت شرکت می‌کنند.

خرید در دبی برای گردشگرانی که فرزند کوچک دارند، یک تفریح هم می‌تواند باشد چون در بیشتر مراکز خرید دبی مجموعه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده وجود دارد. اگر قصد خرید کردن دارید و می‌خواهید به مراکز خرید در دبی بروید سعی کنید که حتما غروب را انتخاب کنید، چون شهر دوبی بسیار گرم و شرجی است و تا غروب از گرمای هوا کم شده و شما فشار کمتری را متحمل می‌شوید.

تور اقساطی دبی را با بهترین شرایط و قیمت خرید نمایید.

فصل خرید در دبی

فصل خرید در دبی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید، شما در برخی از ماه‌ها می‌توانید از تخفیف‌های بسیار خوبی برخوردار شوید و همچنین در این زمان‌هایی که تخفیف گذاشته می‌شود، جوایز و قرعه‌کشی‌هایی هم در نظر گرفته می‌شود که همین باعث می‌شود که گردشگران زیادی برای خرید به دبی بروند.

آشنایی با مراکز خرید در دبی برای خرید برندهای معروف

دبی مال

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر، دبی مال است که در سراسر دنیا به آن عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید شناخته شده است. به‌جز دبی مال فروشگاه‌ها و پاساژهای بسیار زیاد دیگری در دبی هستند که انتخاب کردن از میان آن‌ها کار بسیار دشواری است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید در دبی و آشنایی با مراکز خرید آن می تواند کمک خوبی به شما همراهان عزیز کند.

مراکز خرید در دبی
راهنمای خرید در دبی

امارات مال

از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی، امارات مال است. این مرکز خرید به دلیل داشتن پیست اسکی درون خود در تابستان هم طرفداران خاص خودش را دارد. مرکز خرید امارات مال از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی به حساب می آید.

معروف ترین مراکز خرید دبی

مرکز خرید مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو می‌تواند برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، انتخاب بسیار خوب و مناسبی برای خرید در دبی باشد. قسمتی به نام فان سیتی در مرکز خرید مرکاتو برای سرگرمی بچه‌ها وجود دارد و قیمت‌ها در مجتمع تجاری مرکاتو نسبتا متعادل است. این مرکز خرید حدود ۱۲۰ مغازه و فروشگاه، یک مجتمع سینمایی، مرکز تفریحات و سرگرمی‌های خانوادگی و مکان‌هایی مناسب برای صرف غذا و نوشیدنی وجود دارد.

مرکز خرید مرکاتو
راهنمای خرید در دبی

مرکز خرید ابن‌بطوطه

از دیگر مراکز خرید دبی است که از ۶ بخش تشکیل‌شده و هرکدام از آن‌ها از ۶ کشور (چین، شبه‌قاره‌ی هند، ایران، مصر، تونس و اندلس) الهام گرفته است که جهانگرد معروف، ابن‌بطوطه به آنجا سفرکرده است. حتما با رفتن به این مرکز خرید احساس خیلی خوبی را تجربه می‌کنید.

مرکز خرید ابن‌بطوطه دبی
مرکز خرید ابن‌بطوطه دبی

گلوبال ویلیج

این مرکز خرید سالانه نزدیک به ۵ میلیون بازدیدکننده دارد و مرکز خرید گلوبال ویلیج در دبی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تفریحی این شهر است و این مرکز خرید، فقط جایی برای خرید کردن نیست و به‌عنوان یکی از گزینه‌های تفریحی در شهر دبی می‌توان به آن اشاره کرد. گلوبال ویلیج فقط از ماه نوامبر تا آوریل و از ساعت ۴ بعدازظهر تا نیمه‌شب باز است.

مرکز خرید گلوبال ویلیج
مرکز خرید گلوبال ویلیج

سیتی سنتر دیره

سیتی سنتره دیره از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی که قبل از مراکزی مثل ابن‌بطوطه، امارات مال و دبی مال برقرار بوده است. مرکز خرید دیره در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و ۳۷۰ فروشگاه، ۱۱ سینما، رستوران، سالن بولینگ، شهربازی، یک هتل ۵ ستاره با ظرفیت ۳۱۸ اتاق و ۱۱۲ آپارتمان را دارد و در سال بیش از 20 میلیون نفر بازید کننده دارد و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این مرکز خرید بروید.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره
سیتی سنتر دیره

آشنایی با مراکز خرید اقتصادی شهر دبی

بازار مدینه جمیرا

اگر در شهر دبی به دنبال قیمت‌های مناسبی هستید، بازار مدینه جمیرا را حتما انتخاب کنید بازار مدینه جمیرا به سبک بازارهای قدیمی و با گذرگاه‌های چوبی و حیاط‌های بزرگ ساخته‌شده و در این بازار وسیله‌های سنتی بسیار متفاوتی را می‌فروشند. میانگین قیمت‌ها در این بازار در مقایسه با دیگر بازارهای سنتی دبی، بیشتر است و شما در این بازار نمی‌توانید خیلی چانه‌بزنید، ولی تمام تلاش خود را برای کم کردن قیمت‌ها انجام دهید.

همه آنچه که باید درباره تور اقساطی امارات بدانید.

بازار طلای دیره دبی

این بازار به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار طلای جهان به شمار می‌رود و به همین علت، دبی به شهر طلا معروف است.

بازار طلای دیره دبی
بازار بزرگ طلای دیره دبی

بازار پارچه در شهر دبی

از بازارهای دیگر شهر دبی می‌توانیم بازار پارچه را نام ببریم که در این بازار می‌توانید انواع لباس و پارچه را در رنگ‌بندی‌های زیبا بخرید. یکی از نکات قابل‌توجه این بازار این است که اگر شما پارچه‌ای را پسندیدید، می‌توانید همان‌جا بگویید که برایتان بدوزند و به آدرس هتل ارسال کنند.

بازار ادویه‌جات دبی

بازار ادویه دبی بسیار معروف است و در مجاورت خلیج‌فارس قرار دارد. به دلیل بوی زیاد و خوب ادویه و رنگ‌های جذابی که دارند، به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند. در این بازار ادویه‌های متنوع بسیاری وجود دارد، از پونه‌های کوهی ایرانی تا پودرهای کاری هندی و چینی را می‌توان در این بازار پیدا کرد. این بازار قهوه‌ها و تنباکوهای بسیار معروفی دارد.

راهنمای خرید در دبی
بازار ادویه‌جات دبی

راهنمای سفر به دبی با تمام جزئیات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.