تفریحات مهیج پارک هابی آبی دبی

معروف ترین پارک های آبی دبی

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

چنانچه قصد رفتن به دبی را دارید و یا یکی از مسافران این شهر هستید، باید بگوییم خوشحال باشید. زیرا می توانید از لحظه به لحظه این سفر لذت ببرید. مراکز خرید بزرگ و امکان تفریحی کم نظیر، این شهر را تبدیل به یکی از قطب های گردشگری جهان کرده است. پارک های آبی دبی، شگفت انگیز و مهیج است که مطمئناً برای بسیاری از افراد و در هر رده سنی می تواند یک تفریح سرگرم کننده به حساب بیاید.

این پارک های آبی شامل سرسره های مرتفع و بزرگ، استخرهای مواج و همچنین وسایل و امکاناتی است که برای کودکان نیز قابل استفاده هستند. قطعاً تفریح و انجام بازی های آبی در میان سرزمینی گرم، می تواند موضوعی لذت بخش باشد. به همین منظور در این مقاله تعدادی از پارک های آبی دبی را معرفی کرده ایم، با ما همراه شوید.

برای سفر به شهر شگفتی ها، می توانید تور قسطی دبی را انتخاب نمایید، و یک سفر هیجان انگیز را تجربه نمایید

مهیج ترین پارک های آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس در صدر لیست بهترین پارک های آبی امارات قرار دارد. پارک آبی آتلانتیس یا همان پارک آبی آکواونچر در جزیره پالم جمیرا واقع شده است. از میان سرسره و استخرهای متعدد این پارک، می توان از استخر معروف زیگورات نام برد که در مرکز آن جای گرفته است. اگر به دنبال هیجان هستید می توانید با سوار شدن بر روی سرسره های ۳۰ متری آن یک تفریح مهیج را تجربه نمایید. تصور کنید حین سر خوردن بر روی سرسره ای مواج از میان آکواریوم کوسه ها عبور کرده و با گذشتن از تونلی به زیر آب های پر از استخر ماهی برسید.

یکی دیگر از جذابیت های پارک آبی آتلانتیس، خلیج دلفین ها است. خلیجی پر از موجودات آبی و ماهی های خاص و زیبایی که منظره ای سحرانگیز را به معرض نمایش می گذارد. سایت ،TripAdvisorپارک آبی آتلانتیس را به عنوان سومین پارک آبی جهان و بهترین آبشار دبی معرفی کرده است.

بهترین پارک های آبی دبی
تفریحات هیجان انگیز در پارک های آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی دیگر از پارک های آبی معروف در امارات متحده و حتی جهان است. وایلد وادی جزو مکان های تفریحی به شدت هیجان انگیز و بی نظیر است و در عین حال به دلیل داشتن کیفیت و ایمنی بالا دارای گواهینامه ایزو نیز می باشد. این بنا در میان هتل جمیرا و هتل برج العرب در خیابان جمیرا واقع شده و از سراسر نقاط جهان همواره مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار می گیرد. وجود امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و رستوران ها در وایلد وادی باعث شده گردشگران بتوانند ساعات طولانی و خاطره انگیزی را در این مجموعه سپری کنند.

چگونه کارت گردشگری دبی را دریافت کنیم؟

آب مجموعه وایلد وادی در تمام طول سال امکان سرد و گرم شدن دارد و این نکته مهم علاوه بر وجود استخرهای موج سواری مصنوعی و سرسره های متعدد در وایلد وادی به کیفیت و خاص بودن این پارک آبی افزوده است. گذشتن از میان تونل و وجود پیچ و خم های ناگهانی و مهیج سرسره ها کافی است تا در امن ترین شرایط بتوانید ترشح حجم بالای آدرنالین را تجربه کنید. عبور از تونل مستر بلسترز، برج سورج، سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا، قایق یوها، تنتروم اَلی، استخر موج و رودخانه خروشان از فعالیت های جذابی است که می توانید در پارک آبی وایلد وادی به آن بپردازید.

سایت TripAdvisor در سال ۲۰۱۷ این پارک را برترین پارک خاورمیانه و در سال ۲۰۱۸ هفتمین پارک آبی برتر دنیا معرفی کرد.

معروف ترین پارک های آبی دبی
هزینه های ورودی به پارک های آبی دبی

پارک آبی لگولند

بیایید به یکی دیگر از پارک های آبی دبی بپردازیم. چه چیزی می تواند جذاب تر از تفریح میان سرزمینی ساخته شده از لگو باشد! این پارک جذاب دارای دو بخش شهربازی و پارک آبی است و همین موضوع باعث می شود گردشگران بدون اینکه گذر زمان را متوجه شوند بیش از نیمی از روزشان به تفریح و خوشگذرانی بپردازند.

محوطه بزرگی از مجموعه لگولند متعلق به پارک آبی آن است. سرسره های بلند و مواج پارک آبی لگولند، بخش هیجان انگیز این پارک به شمار می روند. سرسره هایی که ساختار هر کدام-شان تقریباً با دیگری متفاوت است و وسوسه سوار شدن بر روی آن ها گردشگران را به سمت این پارک آبی می کشاند. استخر موج، رودخانه خروشان، قایق های خانوادگی و محوطه بازی کودکان از دیگر تفریحات و وسایل بازی پارک آبی لگولند هستند.

مهیج ترین تفریحات آبی دبی
تفریح در پارک های آبی دبی

در شهربازی لگولند بخش هایی مانند شهر لگو، بخش کارخانه، سرزمین ماجراجویی، قلعه پادشاهی و شهر کوچک وجود دارند. انجام دادن این سرگرمی ها و بازی ها برای کودکان مانند زندگی کردن میان انیمیشن ها و قصه ها است. به عنوان مثال آن ها در شهر لگو با همکاری هم و کار گروهی، ساخت یک کشتی را تجربه می کنند. رفتن به سرزمین ماجراجویی یکی دیگر از سرگرمی هایی است که کودکان از گشت و گذار در آن لذت خواهند برد. آن ها با سوار شدن در یک زیردریایی می توانند به تماشای اعماق آب ها بنشینند و همچنین با سوار شدن در قطار ماجراجویی برای پیدا کردن گنج تلاش کنند.

شما می توانید هر کدام از این فعالیت ها را در پارک آبی تجربه کنید و در کنارش با بردن فرزندان تان به شهربازی این مجموعه یک روز شاد و خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

قبل از سفر به دبی، حتما راهنمای سفر به دبی را مطالعه نمایید.

پارک آبی لاگونا

چنانچه بخواهید به یک پارک آبی بروید و روزی مفرح و سراسر هیجان داشته باشید و در همان مکان به استراحت و ریلکس کردن هم بپردازید، رفتن به پارک آبی لاگونا دبی را به شما توصیه می کنیم. موج سواری، سقوط آزاد، استخر و سرسره های مارپیچ، مسابقه مهیج سرسره سواری از فعالیت های هیجان انگیزی است که در این پارک تجربه خواهید کرد. علاوه بر این شما هر وقت بخواهید می توانید در استراحتگاه های این مجموعه با خیال راحت استراحت کنید و یا در رودخانه آرام بر روی تیوپ هایی دراز کشیده و اوقاتی از روز را در آرامش سپری کنید.

یکی یگر از مزایای پارک آبی لاگونا، داشتن استخر و محوطه هایی متناسب با کودکان است. از اسپلش پد می توان به عنوان یکی از تفریحات جذاب و مناسب برای کودکان در این مجموعه نام برد. شما می توانید علاوه بر تفریح و استراحت، هر زمان که خواستید به مرکز خرید، کافه و رستوران های پارک آبی لاگونا رفته و یک روز کامل را برای خودتان بسازید. نزدیک بودن و داشتن دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا از دیگر مزایای این پارک آبی به شمار می رود.

سفری هیجان انگیز با پارک های آبی دبی
تفرحات آبی پارک های آبی دبی

لازم به ذکر است پارک آبی دریم لند، پارک آبی اسپلش پد و پارک آبی اسپلش اِن پارتی از دیگر پارک های آبی معروف و شاخص شهر دبی هستند. شما می توانید در حین سفرتان حداقل به یکی از این پارک های آبی رفته و لذت ببرید.

چنانچه قصد سفر به شهر دبی را دارید، می توانید بهترین ساحل های دبی را از قبل بشناسید و یک سفر رویایی و تکرارنشدنی رو برای خود رقم بزنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.