معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۷ دقیقه

شهر دبی در امارات متحده عربی قرار دارد و طی سرمایه‌گذاری‌های فراوانی که انجام داده‌اند، مکانی بیابانی را به یکی از پرطرفدارترین مقصدهای توریستی جهان تبدیل کرده‌اند؛ این شهر برای ایرانی‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها جهت سفر محسوب می‌شود و این موضوع نه‌تنها برای ایرانی‌ها بلکه برای تمام مردم از گوشه‌کنار جهان، سفری لوکس و لاکچری به‌حساب می‌آید و مراکز اقامتی و هتل‌ های دبی، از بهترین‌های دنیا هستند، ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین و معروف‌ ترین هتل‌ های دبی را به شما معرفی کنیم.

هتل جمیرا امارات تاورز | Jumeirah Emirates Towers

هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel) از بهترین هتل‌هایی است که ایرانیان می‌توانند از آن استفاده کنند و هتل جمیرا امارات تاورز در جاده‌ی شیخ زاید واقع‌شده است، هتلی بسیار لوکس و ۵ ستاره که دارای ۴۰۰ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و مبلمان راحتی است و میهمانان این هتل می‌توانند از سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به مرکز خرید بین‌المللی دبی، مرکز شهر دبی، هتل جمیرا بیچ، مدینه جمیرا، برج خلیفه و پارک آبی Wild Wadi استفاده کنند؛ هتل جمیرا رستوران‌هایی با انواع غذاهای لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژاپنی را برای گردشگران با بهترین کیفیت سرو می‌کند.

معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

هتل تاج دبی | Taj Dubai

هتل تاج یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و معروف‌ ترین هتل‌ های دبی است که در مرکز دیره قرار دارد و به ایستگاه مترو هم خیلی نزدیک است که همین موضوع باعث دسترسی آسان به مرکز شهر می‌شود، سبک معماری اتاق‌های این هتل کلاسیک است، هتل تاج ۶ رستوران دارد و غذاهای هندی، آسیایی و عربی در آن‌ها سرو می‌شوند؛ روی بام این هتل استخر روباز وجود دارد که این استخر دارای تراس آفتاب و محوطه‌ای جدا برای کودکان است.

هتل شانگری لا | Shangri-La Dubai

یکی دیگر از معروف‌ ترین هتل‌ های دبی شانگری لا است که در خیابان معروف شیخ زاید دبی قرارگرفته است، این هتل 8 رستوران با منوهای فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از این رستوران‌ها به نام شانگ پالاس در این هتل غذاهای سنتی برای میهمانان سرو می‌کند و اگر کسی علاقه‌مند به خوردن غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای داشته باشد می‌تواند به رستوران دن آلفونسو برود و از غذاهای متنوع آنجا لذت ببرد.

با تور اقساطی دبی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید!

هتل رافلز | Raffles Dubai

هتل رافلز (Raffles Hotel) یک هتل پنج ستاره‌ی بسیار لوکس در شهر دبی است که ۲۵۲ اتاق دارد، مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل قرار دارد و دسترسی به شهر از این هتل بسیار راحت است و تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد، جالب است بدانید که طراحی هتل رافلز از اهرام مصر ایده گرفته‌شده و این هتل یکی از آسمان‌خراش‌های معروف شهر دبی به شمار می‌رود.

معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

هتل مینا السلام | Jumeirah Mina A Salam

یکی از مجلل‌ترین و معروف‌ ترین هتل‌ های دبی، هتل مینا السلام است. این هتل امکانات و چشم‌اندازهای کم‌نظیری را در اختیار میهمان‌های خود قرار می‌دهد، اتاق‌های این هتل دارای چشم‌اندازی از خلیج‌فارس، رودخانه‌های جمیرا و باغ‌های سرسبز اطراف است و دیدن این‌همه زیبایی از آب و سرسبزی در کشوری خشک و کویری، تضادی دل‌نشین برای گردشگران به وجود می‌آورد؛ همه‌ی اتاق‌های هتل با بالکن خصوصی، حمام اختصاصی و مبلمان بسیار زیبا دیزاین شده‌اند.

هتل پولمن دیره | Pullman Dubai

هتل پولمن دیره یک هتل 5 ستاره‌ی بسیار زیبا و مجهز در منطقه دیره است. از این هتل دسترسی بسیار راحتی به مترو و تاکسی وجود دارد و فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی با ماشین چند دقیقه است، در این هتل رستوران‌های زیادی وجود دارد و هتل پولمن دیره بیش از 900 مترمربع فضا برای برگزاری جلسات و ملاقات کاری را در اختیار دارد.

قبل از سفر با واحد پول امارات آشنا شوید !

هتل برج العرب جمیرا | Burj Al Arab Jumeirah

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel)، هتلی بسیار لوکس در دبی است و تنها هتل 7 ستاره‌ی دنیا است که جزو هتل‌های گران هم به‌حساب می‌آید، این هتل فقط ۲۰۲ اتاق و ۹ رستوران دارد که انواع غذاها را سرو می‌کنند و همچنین این سوئیت‌ها دید پانوراما به خلیج‌فارس را دارند.

معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای | Jumeirah Zabeel Saray

هتل جمیرا زعبیل سرای هتلی 5 ستاره است و یکی دیگر از لوکس ترین و معروف‌ ترین هتل‌ های دبی به شمار می‌رود و در قسمت غربی منطقه جمیرا پالم قرار دارد و گردشگران از اتاق‌های این هتل می‌توانند نمایی زیبا از خلیج‌فارس را ببینند، اتاق‌های این هتل مجلل بالکن اختصاصی دارند و به سبک عثمانی طراحی‌شده‌اند؛ این هتل 10 رستوران دارد و انواع غذاهای ترکی، استانبولی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود.

هتل تاورز روتانا | Towers Rotana

تاورز روتانا هتلی چهار ستاره در خیابان شیخ زاید دبی است، این هتل روبروی برج خلیفه قرارگرفته است، هتل تاورز روتانا استخر روباز با تراس برای حمام آفتاب و سالن‌های بدن‌سازی مدرنی را دارد و اتاق‌های این هتل با آثار هنری مدرن دیزاین شده است، شما در رستوران‌های این هتل با منوی بسیار وسیعی از انواع غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی و بین‌المللی روبرو می‌شوید و این هتل یک رستوران خیلی معروف روباز به نام Flavours on Two دارد که صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت بوفه برای میهمانان سرو می‌کند.

رزرو تور اقساطی بالی تنها با یک چک صیادی در پیله های عصر پرواز !

هتل آتلانتیس | Atlantis The Palm

هتل آتلانتیس دارای ۱۵۳۹ اتاق است که اتاق‌های هتل طراحی و دکور عربی دارد و جزیره نخل جمیرا قرار دارد. هتل آتلانتیس ساحل شنی اختصاصی دارد و میهمانان این هتل می‌توانند خلیج‌فارس زیبا را از چشم‌انداز این هتل ببینند، این هتل لوکس و زیبا آکواریوم زیرآب دارد و همچنین این امکان را به گردشگران می‌دهد که با دلفین‌ها شنا کنند.

معروف‌ ترین هتل‌ های دبی

هتل نووتل ال بشیر | Novotel Al Barsha

هتل چهار ستاره نووتل ال بشیر در مرکز شهر دبی قرار دارد و 456 اتاق و سوئیت‌های متنوع، 6 رستوران دارد و این هتل 41 طبقه‌ی مشرف بر خیابان شیخ زاید است، هتل نووتل ال بشیر دسترسی آسانی به مراکز مهم تجاری و جاذبه‌های تفریحی دبی دارد.

هتل آرمانی دبی | Armani Dubai

هتل آرمانی دبی (Armani Dubai Hotel) از هتل‌های ۵ ستاره و معروف‌ ترین هتل‌ های دبی است، این هتل ۱۶۰ اتاق دارد و دارای سالن ماساژ و اسپای لوکس است. هتل آرمانی ۵ دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد، فرودگاه بین‌المللی دبی، ۲۰ دقیقه با این هتل فاصله دارد و این دسترسی آسان به مرکز خرید برای مسافران حائز اهمیت است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.