فستیوال های دبی

معرفی فستیوال های دبی

۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

در سال های اخیر علاوه بر امکانات توریستی دبی که زبان زد عام و خاص است، فستیوال های بسیار متنوعی نیز برگزار می شود که هر سلیقه و قشری را تشویق به دیدن آن ها می کند و این موضوع یکی از نکات مثبت این کلان شهر است. فستیوال های دبی به شدت میان گردشگران در سراسر جهان محبوب است و در سال های اخیر ایرانیان زیادی با تور اقساطی دبی برای تفریح و خرید به این کشور سفر می کنند.

جشنواره های جذاب و فستیوال های دبی

دبی در کنار همه سرگرمی ها و تفریحات بی نظیری که دارد، هر ساله فستیوال ها و جشنواره های جذابی برای گردشگران خود برگزار می کند که اکثر آن ها در فصل های شلوغ سال و بین ماه های نوامبر تا مارچ و زمانی که هوای این شهر بسیار مطلوب است، اجرا می شود.

از جمله فستیوال های دبی، مسابقه گلف Desert Classic که هرسال در ماه فوریه به مدت 6 روز برگزار می شود، مسابقات اسب دوانی که در ماه مارچ برگزار می شود و از سراسر دنیا در این مسابقه شرکت و تلاش می کنند تا صاحب جایزه ی 6 میلیون دلاری بشوند و فستیوال نمایش عروس که در ماه آوریل برگزار می شود و مختص نمایش عروسی های عجیب است را نام برد که هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد. راستی اگه به کنسرت های فضای باز، نمایش های مختلف و تخفیفات فوق العاده علاقه مند هستید، در ماه جون به این شهر سفر کنید و از این فستیوال 10 هفته ای نهایت لذت را ببرید.

بهترین فستیوال های دبی

فستیوال خرید دبی

از لذت بخش ترین تفریحاتی که میشود در این شهر تجربه کرد، قدم زدن در مراکز خرید لوکس و مدرن آن است. یکی از محبوب ترین جشنواره های خرید دنیا هم به صورت سالانه در دبی برگزار می شود و معمولا درماه های دسامبر و ژانویه اتفاق می افتد. در کنار این فستیوال های دبی، تفریحات و سرگرمی های دیگری هم در خیابان ها راه اندازی می شود و همه شهر پر از کنسرت های زنده، فشن شو ها و آتش بازی های جالب و هیجان انگیز است و یکی از بهترین خاطرات را برای توریست ها و ساکنین دبی فراهم می کند.

این فستیوال در چند سال اخیر آن قدر مورد توجه بوده که در حال حاضر میلیون ها نفر از سراسر جهان، از این برنامه و فستیوال فوق العاده بازدید می کنند و می توان ادعا کرد، این جشنواره از بهترین جشنواره های دبی در تمام سال می باشد که برای تمام اعضای خانواده جذاب است.

رزرو و خرید آنلاین تور اقساطی امارات با شرایط استثنایی

فستیوال اسب دوانی

یکی از فستیوال های محبوب و پر طرفدار گردشگران در دبی، اسب دوانی است که سالی یک بار و در ماه مارچ برگزار می گردد. افراد زیادی از سراسر جهان برای تماشای این رویداد ورزشی بزرگ و هیجان انگیز به شهر زیبای دبی می آیند. این جشنواره یکی از معروف ترین و بزرگترین فستیوال های دبی و مسابقات ورزشی در دنیا، با جایزه شگفت انگیز شش میلیون دلار است که هر شرکت کننده ای را وسوسه می کند تا در آن شرکت کند.

فستیوال اسب دوانی

فستیوال حیوانات خانگی دبی

یک فستیوال رایگان و دوست داشتنی، برای تمام افرادی که به حیوانات خانگی و نمایش آن‌ ها علاقه دارند؛ در این فستیوال حیوان خانگی شما می تواند در این مسابقات شرکت کند و برنده شود یا می توانید با مربیان حیوانات صحبت کنید و آشنایی بیشتری با حیوانات پیدا کنید. این فستیوال از اواسط دسامبر آغاز می شود و معمولا از صبح تا شب هم طول می کشد و ورودی آن هم برای همه کسانی که در این مسابقه ها شرکت می کنند یا برای تماشای آن می آیند کاملا رایگان است.

بهترین شرایط رزرو تور اقساطی آسیا بدون ضامن و از دم قسط

جشنواره کویر گردی دبی

کشور امارات صحراهای درجه یکی دارد. تماشای طلوع آفتاب در صحراهای این شهر و در دل شن ها را فراموش نکنید. همچنین حس جذاب قدم گذاشتن روی شن ها را حتما امتحان کنید و پس از آن به شتر سواری بروید. هر ساله جشنواره های کویر گردی و فستیوال های دبی در زمان های مختلف در این شهر برگزار می شود و دوست داران آن می توانند تفریحاتی مانند موتور سواری، شتر سواری، اسکی روی شن را تجربه کنند.

جشنواره کویر گردی دبی

فستیوال موسیقی

اگر اهل هنر و موسیقی هستید، فستیوال موسیقی می تواند یکی از جذاب ترین فستیوال های دبی برای شما باشد. این فستیوال محبوب و معروف برای علاقه مندان به موسیقی هر ساله به مدت ده روز به طور مداوم، در ماه ژوئن در فضای باز و نیمه باز و برنامه های متنوع دیگر همچون نمایش ها و تئاترهای مختلف و تخفیفات خرید فوق العاده در مراکز تجاری و پاساژ های این شهر برگزار می شود.

فستیوال بین المللی فیلم دبی

جشنواره فیلم دبی که هر سال در ماه های نوامبر تا دسامبر برگزار می شود شهرت زیادی دارد؛ این جشنواره با دعوت از بازیگران مطرح سینمای دنیا، افراد را برای شرکت در این جشنواره سالانه تشویق می کند. در فستیوال فیلم های کوتاه، بلند و مستند های جالبی به نفع سینما و فرهنگ دبی و همچنین سینمای جهان در ۱۰ سینمای شهرک رسانه دبی به نمایش گذاشته می شود.

فیلمساز های زیادی از جمله عرب، آسیایی و افریقایی در این فستیوال های دبی شرکت می کنند و در صورت برنده شدن جایزه می گیرند. جشنواره فیلم دبی بخش های مختلفی دارد و در هر کدام از این بخش ها به سینمای دنیای عرب، هند، آسیا و دنیا پرداخته می شود.

نحوه دریافت کارت گردشگری دبی و مزایای آن 

جشن روز ملی

از جشن های مهم و بزرگ امارات، جشن روز ملی است. این جشن در دوم دسامبر هر سال برگزار می شود و در این روز مردم امارات متحده عربی، مستقل شدن خود را جشن می گیرند و به شادی می پردازند. همزمان با این جشن، برنامه های متنوعی هم برگزار می شود و پایکوبی و رقص در خیابان ها به همراه موسیقی، جوایز و مسابقه های بی نظیر، یک روز به یاد ماندنی را برای مسافرین به وجود می آورد.

جشن روز ملی دبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط رزرو تور قسطی دبی و امکانات و خدمات این تور با کارشناسان ما در پیله های عصر پرواز تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.