رستوران‌ های دبی

بهترین رستوران‌ های دبی

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

در کشور امارات و شهر دبی جاذبه‌های مدرن و فوق‌العاده‌ی زیادی وجود دارد که همین جذابیت‌ها باعث می‌شود که سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر سفر کنند و شهر دوبی با توجه به‌تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، یک مقصد جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود. دبی توانسته پیشرفت خیلی خوبی در این گردشگری کسب کند.

در شهر دبی علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ های عالی و بین‌المللی هم برای افرادی که عاشق غذا هستند، وجود دارد و در این شهر شعبه‌های بهترین رستوران‌ های جهان وجود دارد و شما می‌توانید غذاهایی از تمام دنیا را میل کنید پس اگر اهل غذا خوردن در رستوران‌ های لوکس و شیک هستید، دبی مقصد بی‌نظیری برای شما است، حالا می‌خواهیم تعدادی از بهترین رستوران‌ های دبی را به شما معرفی کنیم.

رستوران Tom & Serg

یکی از پیشنهادهای ما به شما برای تجربه کردن بهترین‌ها رفتن به رستوران Tom & Serg است که اگر برای صرف شام این مکان را انتخاب کنید خیلی بهتر است، وقتی می‌خواهید وارد این رستوران شوید با یک‌تخته سیاه مواجه می‌شوید که شعار رستوران را بر روی آن نوشته‌اند؛ (تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند).

همین باعث می‌شود که وقتی شما وارد رستوران می‌شوید احساس می‌کنید که این محیط صمیمی و دوستانه است و بااینکه این رستوران ازلحاظ کیفیت بسیار عالی است، ممکن است نتوانید آن را به‌راحتی پیدا کنید زیرا در یک جای دنج و در منطقه‌ی شلوغ Al Quoz در نزدیکی انبارهای صنعتی قرار دارد.

رستوران‌ های دبی

رستوران La Petite Maison

همان‌طور که گفتیم شهر دبی رستوران‌ هایی با تمام ملیت‌ها را در خود جای‌داده است و رستوران La Petite Maison یک رستوران فرانسوی لوکس و مجلل است و یکی از بهترین رستوران‌ های دبی به شمار می‌رود؛ این رستوران از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی برای درست کردن غذاهای خود استفاده می‌کند و همین دلیل هم باعث شده که کیفیت غذاهای این رستوران فوق‌العاده باشد، این رستوران با بقیه‌ی رستوران‌ های اروپایی دبی، تفاوت بسیار زیادی دارد. رستوران la petite maison بااینکه فرانسوی است ولی غذاهایی که در منوی آن هستند، با الهام گرفتن از آشپزی‌های ایتالیایی تهیه می‌شوند.

رستوران TOMO

رستوران TOMO یکی از بهترین رستوران‌ های دبی محسوب می‌شود و رستورانی ژاپنی است که در طبقه‌ی هفدهم یک ساختمان بلند قرارگرفته و شما می‌توانید در زمان غذا خوردن، زیباترین و شگفت‌ انگیزترین چشم‌اندازها را در این رستوران ببینید، اگر اهل امتحان کردن طعم‌ها و غذاهای جدید هستید، می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید چون همه‌چیز با بهترین کیفیت تهیه می‌شود و دیزاین غذاهای این رستوران بسیار زیبا و جذاب است.

بهترین رستوران‌ های دبی

رستوران ایرانی شایان Shayan Restaurant

یکی از رستوران‌ های ایرانی در دبی رستوران شایان است، این رستوران بسیار آرام و شیک است و غذاهایی خوشمزه و باکیفیت به مشتریان خود تحویل می‌دهد؛ شما در رستوران ایرانی شایان این امکان رادارید که از امکاناتی مثل رزرو میز، بیرون بر، سالن نهارخوری خصوصی و پارکینگ استفاده کنید، همچنین محیط این رستوران برای جلسات اداری بزرگ بسیار مناسب است و غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی این رستوران را مشهور کرده است.

رستوران Teatro

رستوران Teatro یکی از محبوب ترین رستوران‌ های دبی برای مردم دبی است و دلیل این رستوران، الهام گرفته از تئاتر است و از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده، منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و انواع سوشی، غذاهای ایتالیایی، کاری‌های پر ادویه و حتی پوره سیب‌زمینی را در خود جای‌داده است. از غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توانیم میگوی واسابی را نام ببریم.

معروف ترین رستوران‌ های دبی

رستوران Mythos Kouzina & Grill

رستوران Mythos Kouzina & Grill یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی است که از افتتاح آن زمان زیادی نمی‌گذرد، بااینکه فضای این رستوران کوچک و دنج است، ولی چون دیوارهایی بارنگ سفید دارد و فضای آن شبیه غار است، افراد را مشتاق می‌کند که به این رستوران بروند و اینکه منوی این رستوران وسیع تلفیقی است و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب است.

رستوران Loca

رستوران Loca یکی دیگر از معروف ترین رستوران‌ های دبی محسوب می‌شود و محیطی آرام و دوستانه دارد، این رستوران یک شعبه‌ی دیگر در مرکز خرید سوق ‌البحار دارد و جزو رستوران‌ هایی است که غذاهای مکزیکی را با بهترین کیفیت درست می‌کند و اگر به دنبال طعم‌های جدید و متفاوت هستید، حتما وقتی به دبی سفر کردید به این رستوران سر بزنید.

پرطرفدارترین رستوران‌ های دبی

رستوران SALT

رستوران SALT در ابتدای فعالیت خود با یک کامیون کار خود را شروع کرد و حالا به یک برند معروف در دبی تبدیل‌شده و شعبه‌های زیادی هم دارد، در این رستوران غذاهای فست فود و برگر سرو می‌شود و این رستوران گواهینامه‌ی حلال دارد و مسلمان‌ها با خیال راحت می‌توانند غذاهای گوشتی را میل کنند.

رستوران Tashas

Tashas از زیباترین رستوران‌ های دبی است و سبک دیزاین آن از فرهنگ آفریقای جنوبی الهام گرفته‌شده است، منوی این رستوران بسیار وسیع بوده و انواع غذاهای خوشمزه از انواع برگر و پاستا را در خود جای‌داده است؛ لا بستر پنیری این رستوران طرفداران خاص خودش را دارد.

معروف ترین رستوران‌ های دبی

رستوران Pierchic

اگر بخواهیم یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌ های دبی را نام ببریم باید اسم رستوران Pierchic را بیاوریم که یکی از دلایل آن، روی آب قرار گرفتن این رستوران است و در حین شام خوردن چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد، منوی آن بهترین و گران‌ترین غذاهای دریایی را شامل می‌شود، پس اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، حتما به این رستوران بروید.

رستوران Zuma

رستوران Zuma یک رستوران انگلیسی است که در شهر لندن قرار دارد و در دبی هم یک شعبه دارد و این رستوران منویی بسیار مفصل و غذاهای با تنوع خیلی زیاد از تمام دنیا را شامل می‌شود، شما در این رستوران می‌توانید بهترین سوشی در شهر دبی را نوش جان کنید.

محبوب ترین رستوران‌ های دبی

رستوران Wild & The Moon

رستوران Wild & The Moon یکی از رستوران‌ هایی است که فضای بسیار دل‌نشینی دارد و همین باعث محبوبیت آن در اینستاگرام شده است؛ محیط این رستوران با گلدان‌های آویزی بسیار زیبا تزیین‌شده است و ساختمان این رستوران دوطبقه است.

رستوران Fish Beach Taverna

رستوران Fish Beach Taverna کنار دریا قرار دارد و این رستوران روباز است، قسمت ورودی آن سنگ‌فرش شده و اگر می‌خواهید لذت واقعی را تجربه کنید، یکی از میزهایی که در ساحل است را برای غذا خوردن انتخاب کنید و درحالی‌که پاهای خود را در شن‌های نرم ساحل فرومی‌برید، چشم‌اندازهای زیبایی را تماشا کنید و از خوردن یک غذای خوشمزه و باکیفیت در محیطی جذاب لذت ببرید.

رزرو آنلاین تور اقساطی دبی بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.