معروف ترین شهربازی های دبی

معروف ترین شهربازی های دبی

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

تفریح و بازی یکی از اصلی ترین اهداف در سفرهای توریستی است. در سفر به شهر دبی، این هدف پر رنگ تر هم می شود؛ چرا که چندین شهر بازی بسیار بزرگ در این شهر واقع شده اند که می توانند یک روز کامل شما را سرگرم کنند. در این مطلب ما به معرفی شهربازی های دبی می پردازیم و بهترین جاهایی که می توانید برای تفریح به آن سر بزنید را معرفی می کنیم.

معرفی شهر دبی

شهر دبی از هر نظر کامل است؛ اگر قصد خرید داشته باشید، می توانید در مراکز خرید دبی که بسیار متعدد و گوناگون هستند اجناس و کالاهای مورد نظر خود را بیابید. اگر به دنبال آرامش در ساحال ها یا تفریحات آبی هستید، دبی این امکانات را به بهترین شکل در اختیار شما قرار داده است. اگر هم می خواهید در طول سفر خود با پیشرفته ترین تجهیزات بازی و سرگرمی دنیا سرگرم شوید، معروف ترین شهربازی های دبی در دسترس شما قرار گرفته اند.

در این مطلب به معرفی معروف ترین شهربازی های دبی می پردازیم. اگرچه امکانات تفریح و بازی در دبی بسیار زیاد است اما مواردی که در این مطلب معرفی می شوند، بهترین ها و محبوب ترین ها در بین توریست های تور اقساطی دبی هستند. اگر به قصد تفریح و سرگرمی به دبی می روید، حتما بازدید از مراکز تفریحی و شهر بازی هایی که در ادامه معرفی می شوند را از دست ندهید.

معرفی شهر دبی

گلوبال ویلیج یا دهکده جهانی دبی

یکی از عظیم ترین و بهترین سرمایه گذاری های شهر دبی، مجموعه دهکده جهانی است؛ مجموعه ای بسیار بزرگ، زیبا، دیدنی و پر از امکانات تفریحی و غرفه های فروش متعدد. دهکده جهانی دارای غرفه های مخصوص فروش کالاه مختلف است که قیمت های بسیار معقول و مناسبی دارند. علاوه بر این ها امکانات تفریحی این مجموعه بی نظیر هستند. بالغ بر 50 بازی و وسیله سرگرمی در دهکده جهانی دبی وجود دارد و 36 غرفه مخصوص تفریح در آن قرار گرفته اند.

یکی از جذاب ترین ویژگی های دهکده جهانی این است که شما می توانید با آثار فرهنگی و آداب و رسوم 32 کشور جهان مانند فرانسه، تایلند، ایتالیا و نیز ایران آشنا شوید. اگر به دبی سفر کرددید بازدید از گلوبال ویلیج را اصلا از دست ندهید. این مجموعه بزرگ در بین ماه های نوامبر تا آوریل فعالیت می کند و میزبان توریست هاست. قیمت ورودی آن نیز بسیار پایین است.

بهترین قیمت خرید تور اقساطی امارات با شرایط ویژه

شهر بازی IMG

تقریبا در هر لیستی از معروف ترین شهربازی های دبی می توان نام شهر بازی IMG را دید. این شهر بازی بزرگ و مجهز با داشتن ویژگی های بی نظیر خود توانسته به خوب توجه ساکنین و مسافران را به خود جلب کرده و رضایت آن ها را فراهم کند.

شهر بازی IMG که با نام دنیای ماجراجویی IMG هم شناخته می شود یک شهر بازی سرپوشیده است. بنابراین در این محدوده از گرمای هوای رایج در دبی مصون خواهید ماند. انواع بازی ها و وسایل سرگرمی برای رده های سنی مختلف در این شهر بازی پیدا می شود. حتی بزرگسالان هم با وسایل بازی این مرکز تفریحی سرگرم می شوند.

بسیاری از وسایل بازی و سرگرمی در این شهر بازی بر اساس شخصیت های محبوب سینمایی و دنیای کمیک مانند قهرمانان مارول طراحی شده اند. این بخش از وسایل بازی شهر بازی IMG برای بزرگسالان جاذبه خاصی دارد. ترن هوایی و دایناسورهای عظیم الجثه ای که در این پارک سرگرمی قرار گرفته اند جز محبوب ترین وسایل سرگرمی هستند.

قیمت بلیط شهر بازی IMG دبی برای بزرگسالان متغیر است. البته کودکان زیر سه سال می توانند به رایگان در این شهر بازی از امکانات تفریحی و سرگرمی استفاده کنند. از جمله برترین امکانات جانبی در شهر بازی IMG دبی می توان به پارکینگ رایگان و وجود صندوق امانات برای نگهداری از اشیای با ارزش اشاره کرد.

شهر بازی IMG
شهر بازی IMG دبی

واندرلند امارات

اگر می خواهید هم با تفریحات آبی سرگرم شوید و هم از بهترین تجهیزات بازی استفاده کنید، واندرلند امارات، یکی از بهترین شهربازی های دبی و هیجان انگیزترین گزینه پیش روی شماست. واندرلند امارات که یکی از معروف ترین پارک های آبی دبی و کل امارات است، ترکیبی از امکانات پارک آبی و شهر بازی را در خود جای داده است. بسیاری از توریست ها برای بازی و سرگرمی به این مکان مراجعه می کنند. علاوه بر وجود امکانات تفریحی مختلف و متنوع، یک سینمای 6 بعدی پیشرفته و هم چنین غرفه های فست فود متعددی در واندرلند امارات قرار دارند. 

جهت اطلاع از نکات ضروری و قوانین سفر به این شهر مطلب “راهنمای سفر به دبی” را از دست ندهید.

پارک بالیوود

اگر شهر بازی IMG پر از شخصیت های سینمای هالیوود است، پارک بالیوود هم به دنیای سینمایی هند اختصاص پیدا کرده است. پارک بزرگ بالیوود یکی دیگر از معروف ترین شهربازی های دبی است که توانسته به خوبی توریست ها و مسافران را به خود جذب کند. این پارک تفریحی پر است از امکانات مخصوص رقص و شادی.

رنگ بندی و نورپردازی این پارک در کنار طراحی و معماری جذاب آن، پارک بالیوود را به یکی از دیدنی ترین پارک های تفریحی در دبی تبدیل کرده است. شما می توانید با وسایل بازی تعبیه شده در شهر بازی پارک بالیوود دبی با شخصیت های سینمایی و فرهنگ کشور هند بیشتر آشنا شوید. ضمن آن که 5 رستوران هندی در این محوطه واقع شده اند که می توانید غذای خود را آن جا میل کنید. یکی از بخش های دیدنی در پارک بالیوود سالن تاج محل است.

پارک بالیوود
پارک بالیوود دبی

موشن گیت دبی

انیمیشن و دنیای زیبا و پر از شور و عاطفه آن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان همیشه جذاب بوده است. حالا اگر می خواهید در دنیای انیمیشن های زیبای دیزنی و سایر انیمیشن های خاطره انگیز زندگی کنید، موشن گیت یکی از بهترین شهربازی های دبی و انتخاب برای شماست.

موشن گیت یکی از بهترین مکان های تفریحی در امارات و جز معروف ترین شهربازی های دبی است. از ویژگی های برجسته موشن گیت دبی می توان به طراحی بسیار زیبا و خلاقانه و رنگ بندی بی نظیر این مجموعه اشاره کرد. امکانات تفریحی خاصی در این شهر بازی تعبیه شده اند که با آن ها می توانید به دل دنیای انیمیشن های جذابی مثل شرک، پاندای کونگ فو کار و میکی ماوس بروید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.