خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

کشور امارات متحده عربی، یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس و جز محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان است. هر ساله توریست ها و گردشگران بسیاری از ایران برای تور دبی یا سایر شهرهای امارات ثبت نام می کنند. یکی از دغدغه هایی که در سفر به کشورهای خارجی مطرح می شود، نحوه ارتباط و تماس تلفنی و مسئله سیم کارت است. سفر به امارات و دبی نیز از این قاعده پیروی می کند. برای حل این مشکل، خرید سیم کارت در دبی بهترین راهکار است.

معمولا سیم کارت های ایرانی برای سفرهای خارج از کشور مناسب نیستند؛ زیرا یا کشور مقصد را پوشش نمی دهند یا این که هزینه رومینگ آن ها مخارج نجومی را در پی دارد. در دبی نیز همین وضعیت است؛ یعنی بهتر است به جای آن که سیم کارت ایرانی خود را در سفر به دبی امتحان کنید، با خرید سیم کارت در دبی از هزینه های خود بکاهید.

در این مطلب به بررسی کامل مقوله خرید سیم کارت در دبی و نحوه استفاده از آن می پردازیم. اگر در زمینه نحوه خرید سیم کارت در دبی، اپراتورهای تلفن همراه در دبی، نحوه شارژ سیم کارت در دبی و مسائلی از این دست سوال دارید، این مطلب برای شماست. تا انتها همراه ما باشید.

خرید سیم کارت در دبی

اپراتورهای تلفن همراه در دبی

پیش از آن که در مورد خرید سیم کارت در دبی توضیح دهیم لازم است با اپراتورهای برتر تلفن همراه در دبی و امارات آشنا شوید.

1. اتصالات

یکی از بهترین اپراتورهای تلفن همراه در آسیا اتصالات است. اتصالات در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پوشش بسیار خوبی دارد و یکی از رایج ترین سیم کارت ها در این منطقه محسوب می شود. این اپراتور هم از نظر پوشش مناطق مختلف و هم از نظر هزینه برتری قابل توجهی به سایر اپراتورهای تلفن همراه دارد.

اتصالات معتبرترین و بزرگ ترین اپراتور در امارات است. از ویژگی های برتر اتصالات سرویس اینترنت عالی و پرسرعت آن است. سیم کارت های اتصالات از اینترنت های 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند و از این نظر شما بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.
برای استفاده از بهترین خدمات ممکن اپراتور اتصالات، سیم کارت های «واصل» اتصالات را خریداری نمایید. قیمت این سیم کارت ها حدود 55 درهم امارات است و اعتبار لازم برای آن ها را می توانید از وبسایت های مخصوص یا فروشگاه های دبی فراهم نمایید.

با تور اقساطی دبی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

2. دو موبایل

دیگر اپراتور معتبر و معروف تلفن همراه در دبی دو موبایل است. دو موبایل مانند اتصالات سعی می کند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. این اپراتور پوشش سراسری گسترده ای دارد و به جز برخی مناطق کویری در دبی تقریبا در همه جا آنتن خوبی دارد. هم چنین سرعت اینترنت اپراتور دو موبایل رضایت بخش و بالاست.

اپراتور دوم موبایل سیم کارت های خود را در دو حالت عرضه می کند: سیم کارت های توریستی و سیم کارت های پرداخت در لحظه. همان طور که از نامشان هم پیداست سیم کارت های توریست گزینه بهتری برای افرادی هستند که برای مسافرت و گردشگری به دبی می روند.

سیم کارت های توریستی دو موبایل 75 درهم امارات قیمت دارند. این سیم کارت ها 200 مگابایت حجم اینترنت، 20 دقیقه قابلیت مکالمه بین المللی و 7 روز اعتبار دارند. برای استفاده بیشتر از این سیم کارت ها می توانید آن ها را شارژ کنید. لازم به ذکر است سیم کارت توریستی دو موبایل حداکثر 90 روز پس از ثبت فعال است. سیم کارت های پرداخت در لحظه ارزان تر بوده و 55 درهم هزینه دارند. این سیم کارت ها برای 9 ماه فعال هستند و 20 دقیقه قابلیت مکالمه بین المللی دارند.

اپراتورهای تلفن همراه در دبی

مدارک لازم برای خرید سیم کارت در دبی

برای خرید سیم کارت در دبی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  1. ارائه اصل گذرنامه به همراه کپی آن
  2. قیمت لازم برای خرید سیم کارت؛ این قیمت با توجه به نوع سیم کارت و اپراتور آن می تواند متغیر باشد

اگر می خواهید کارتان راحت تر باشد مبلغی بیشتر به فروشنده سیم کارت بدهید تا سیم کارت شما را در همان لحظه شارژ کند. هم چنین اگر لازم است به او بگویید تا سیم کارتی را که خریداری کرده اید پانچ کند.

رزرو تور اقساطی امارات بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

از کجا می توان سیم کارت برای دبی خرید؟

اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، می توانید در همان فرودگاه بین المللی امام خمینی سیم کارت دبی را بخرید. هم چنین می توانید پس از رسیدن به فرودگاه دبی یکی از سیم کارت های اتصالات و یا دو موبایل را تهیه نمایید.
هم چنین نمایندگی های اتصالات و دو موبایل در سطح شهرهای امارات از جمله دبی در دسترس هستند. علاوه بر نمایندگی ها و مراکز فروش اتصالات و دو موبایل، امکان خرید این سیم کارت ها از سوپرمارکت ها یا فروشگاه ها نیز فراهم شده است.

اپراتورهای تلفن همراه در دبی

نحوه کار کردن با سیم کارت های دبی

یک مسئله اساسی دیگر در رابطه با خرید سیم کارت در دبی این است که این سیم کارت ها را چگونه می توان شارژ کرد؛ یا این که چگونه می توان از باقیمانده اعتبار سیم کارت با خبر شد.

برای شارژ کردن سیم کارت های اتصالات کد زیر را با تلفن همراه خود شماره گیری نمایید:

#کد شارژ*120*

برای آگاهی از میزان اعتبار باقیمانده نیز این کد را شماره بگیرید:

121#*

برای اطمینان از فعال و معتبر بودن سیم کارت اتصالات خود این کد را استفاده کنید:

140#*

اما برای سیم کارت های اپراتور دو موبایل، اگر از سیم کارت توریستی استفاده می کنید، برای آگاهی از فعال بودن و میزان باقیمانده اعتبار سیم کارت خود، کد زیر را بگیرید:

135#*

اگر سیم کارت شما فعال نیست برای فعال کردن آن می توانید کد زیر را استفاده نمایید:

20#*135*

برای شارژ کردن سیم کارت دو موبایل می توانید از همان کدی که برای سیم کارت های اتصالات معرفی شد استفاده کنید.

خرید سیم کارت در دبی

نکاتی تکمیلی در رابطه با خرید سیم کارت در دبی

  • اگر چه می توان هنگام سفر به کشور امارات و شهرهای آن مانند دبی از خدمات رومینگ ایرانسل یا همراه اول نیز استفاده کرد اما هزینه این روش های بسیار بیشتر از خرید سیم کارت در دبی است.
  • برای خرید سیم کارت در دبی بهتر است در ابتدای روز به محل مورد نظر مراجعه نمایید و از فروشنده در رابطه با تنظیم و استفاده از سیم کارت خود راهنمایی بگیرید.
  • سیم کارت در بین مردم امارات با نام چیپ یا سیم شناخته می شود.

جهت اطلاع از شرایط تور اقساطی دبی و رزرو آن با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.