برای اقامت در دبی چه هتلی را انتخاب کنیم؟

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات محسوب می شود که در جنوب کشور ایران، در پیرامون خلیج فارس و شبه جزیره عربستان قرار دارد. این شهر به دلیل داشتن برج های بلند و اعجاب انگیز، مرکز خریدهای لوکس، مناطق گردشگری و بهترین هتل های دبی، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا جذب می کند.

از مهم‌ترین دغدغه های گردشگران، می توان به انتخاب محل اقامت و هتل اشاره کرد که اگر همین موضوع را در شرایط خاص مانند ماه عسل بخواهیم بررسی کنیم، موضوع سخت و پیچیده تر خواهد شد، بخصوص اگر تازه عروس و داماد باشید برای گذراندن ماه عسل به این شهر زیبا سفر کرده اید و دوست دارید یک هتل با بهترین امکانات را رزرو کنید اما شناختی درباره بهترین هتل های دبی ندارید، با ما همراه باشید تا هتل های معروف و شیک دبی را به شما معرفی نماییم.

آشنایی با اقامتگاه های دبی
بهترین هتل های دبی

بهترین گزینه برای کسانی که هزینه سفر به دبی را ندارند، اما دوست دارند به این شهر  زیبا و دیدنی سفر کنند، رزرو تور اقساطی دبی پیله های عصر پرواز می باشد.

لیستی بهترین هتل های دبی 

دلیل افراد برای رفتن به ماه عسل، از بین بردن فشارهای عصبی ایجاد شده در هنگام عروسی است، پس یک انتخاب خوب می تواند در روند آرامش شما تاثیر بگذارد. اگر شما برای ماه عسل خود، قصد سفر به دبی را دارید بهتر است هتل هایی با سواحل عاشقانه، دریاچه های دیدنی، رستوران های لوکس انتخاب کنید. پیش از سفر به دبی و انتخاب هتل، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید، زیرا قصد داریم در اینجا لیستی از هتل های مناسب این موضوع را که شما می توانید برای ماه عسل خود انتخاب کنید با توضیحات کامل در اختیارتان قرار دهیم.

هتل فور سیزن ریزورت (Four Seasons Resort Hotel)

این هتل پنج ستاره که یکی از هتل های لوکس منطقه ی جمیرا به حساب می آید، در سال 2014 ساخته شد. این هتل به دلیل امکانات ویژه ای که دارد از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار است. از امکانات اتاق های این هتل می توان به مواردی چون مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی خصوصی، میزکار، بالکن اختصاصی، لوازم خانه و دیگر موارد اشاره کرد؛ همچنین در خارج از محل سکونت برای شما تفریحات و جاذبه های سرگرم کننده ای فراهم کرده اند.

اگر شما این هتل را برای ماه عسلتان انتخاب کرده اید، دیگر برای رفتن به ساحل نیازی به خروج از هتل ندارید، در این محیط برای شما یک ساحل اختصاصی در نظر گرفته شده است که در همه ی زمان ها قادر به استفاده از آن و پیاده روی در کنار ساحل هستید. ویژگی های دیگری چون استخر روباز، باشگاه تناسب اندام، صندلی ماساژ، کلاس های یوگا، خدمات زیبایی پوست و مو، موسیقی زنده، مسابقه های زنده، ورزش های آبی، تنیس، قایقرانی، ماهیگیری در این هتل برای مسافران تدارک دیده شده است.

بهترین هتل های دبی
هتل فور سیزن ریزورت دبی

کارگران و کادری که در این هتل ها مشغول به کار می شوند، باید به چند زبان مسلط باشند، پس اگر از هرجایی قصد سفر به دبی را دارید مطمئن باشید برایتان مشکل خاصی درباره ی زبان به وجود نمی آید.
علاوه بر موضوعاتی که بالا ذکر شد، این هتل به بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر مانند مرکز خرید سیتی واک و دبی مال، نزدیک است؛ این تدبیر در جذب مشتریانی که چندین سال از این دو مرکز، خرید می کنند موثر واقع می شود، چراکه ممکن است بسیاری از افراد محل سکونت خود را نزدیک به جایی که اکثر اوقات به خرید می روند انتخاب کنند.

راهنمای سفر به دبی و نکات دانستنی درباره دبی

هتل آتلانتیس پالم (Atlantis palm Hotel)

این هتل که یکی از هتل های پنج ستاره دبی محسوب می شود در جزیره ی نخل جمیرا واقع شده است. آتلانتیس در مجموع 1539 اتاق دارد که در دکوراسیون و طراحی داخلی آن، از الگوهای عربی و اقیانوسی استفاده شده است. در اطراف این هتل، رستوران و غذاخوری های متعددی وجود دارد که هرکدام از آن ها غذای مختلف بومی و بین المللی را صرف می کنند.

در ساحل اختصاص یافته این هتل، زمین های بازی، مثل بازی تنیس وجود دارد که گردشگران می توانند بدون خروج از هتل و تنها با حضور در ساحل اختصاصی خود، بازی موردعلاقه ی خود را انجام دهند. مورد دیگری که باعث جذابیت این هتل می شود، وجود یک آکواریوم است که از آنجا می توانند به تماشای دلفین ها بپردازند.

زیباترین هتل های دبی
هتل آتالانتیس یکی از بهترین هتل های دبی

هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach Hotel)

هتل جمیرا بیچ که از هتل های پنج ستاره محسوب می شود، به دلیل ساحلی که دارد، بسیار معروف و شناخته شده است. این هتل با 26 طبقه ی با آسانسور و 618 اتاق برای پذیرش مسافران آماده است. جمیرا بیچ برای مسافران خود امتیاز ویژه ای چون شرکت نامحدود در پارک آبی Wild Wadi را در نظر گرفته است. این مورد می تواند یکی از بهترین انتخاب های هتل در دوران ماه عسل باشد چراکه با بودن در این محیط، آرامشی دو چندان را تجربه خواهید کرد.

برای سفر به کشور امارات، تور اقساطی امارات را با بهترین قیمت رزرو نمایید.

هتل المها دیزرت ریزورت (Al maha Desert Resort Hotel)

این هتل در سال 1999 نزدیک به مرکز دبی، بسیار مجلل و لوکس ساخته شد و اکنون در لیست هتل های پنج ستاره قرار دارد. المها دارای حدود 42 سوئیت خصوصی است که محیط بسیار راحتی را برای استراحت کردن و لذت بردن از دوران ماه عسل فراهم می کند. از دیگر ویژگی هایی که دارد، باغ وحشی است که در محیط هتل برای گردشگران فراهم کرده اند و مردم می توانند با بازدید از آن، خود را مشغول کنند.

بهترین هتل های دبی
هتل المها دیزرت ریزورت دبی

هتل جی دبلیو مریوت (Jw Marriott Hotel)

این هتل در سال 2012 در کنار ایستگاه متروی تجاری بزینس بای، تاسیس شد و اکنون جزوی از هتل های 5 ستاره محسوب می شود. از این هتل نیز شما می توانید به پارک آبی Wild Wadi برسید که برای این کار چیزی بین بیست تا سی دقیقه از شما وقت می گیرد. در این هتل فعالیت های دیگری چون تبدیل ارز و فکس انجام می شود و باید بدانید که اگر به آن ها نیاز پیدا کردید، نیازی به خروج از هتل نیست و می توانید با مراجعه به همان بخش، کار خود را انجام دهید.

لیستی از بهترین هتل های دبی

هتل فرمونت پالم (Fairmont The Palm)

این هتل با توجه به طراحی و کیفیتی که دارد، سبب شده است گردشگران زیادی در این هتل اقامت گیرند. فاصله ای که این هتل با دبی مال و زمین گلف دارد، چندان زیاد نیست و شما اگر قصد رفتن به مسیر با پای پیاده را نداشته باشید، می توانید از ماشین و تاکسی استفاده کنید و در مدت 20 دقیقه به جایی که می خواهید، برسید.

تمامی هتل های نام برده، یکسری ویژگی مشترک مانند نظافت روزانه توسط کادر هتل، Wifi رایگان، در اختیار گذاشتن پارکینگ و موارد دیگری را در لیست کار خود دارند که برای برخی از آن ها نیاز به پرداخت پول اضافه تر است.

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل
هتل فرمونت پالم

چنانچه سفرتان به دبی، شهر برج ها قطعی شد، حتما راهنمای سفر به دبی را مطالعه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.