بهترین ساحل های دبی

بهترین ساحل های دبی

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

کسی فکرش را می کرد که روزی شهر گرم و کویری در سرزمین نفت خیز امارات که زمانی مشتی خاک بیشتر نبود، در حال حاضر به این شکل در بیاید و از همه شهر های پیشرفته دنیا جلو بزند، کمی باورش سخت است، ولی امروزه دبی را با آسمان خراش های معروف، سواحل زیبایش به نقطه ای برای استراحت کردن، می شناسیم.

امروزه از جاذبه های گردشگری دبی می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد که کمک زیادی به اقتصاد امارات کرده و این کشور را از درآمد نفتی بی نیاز نموده. بهترین ساحل های دبی از لحاظ تعداد، امکانات و همچنین کیفیت خدمات، حرف اول را در آسیا و حتی جهان می زنند. شما هم اگر انتخاب سفرتان دبی است، با سواحل زیبای این شهر پیشرفته و زیبا آشنا شوید.

چنانچه قصد یک سفر هیجان انگیز را دارید، تور اقساطی دبی بهترین گزینه برای شما می باشد.

معرفی بهترین ساحل های عمومی دبی

جالب است که شما هم بدانید بیشتر سواحل دبی به هتل های ساحلی تعلق دارند، ولی سواحلی هم وجود دارند که همه مردم می توانند از آن ها استفاده کنند. بهترین ساحل های دبی می توانند هم به صورت عمومی و هم اختصاصی باشند. اکنون به معرفی چند ساحل عمومی معروف دبی می پردازیم.

ساحل جمیرا

از بهترین ساحل های دبی که کمتر کسی ممکن است نام آن را نشنیده باشد، جمیرا است. این ساحل مکانی تمیز با شن های طلایی رنگ، درختان نخل و چمن های سبز رنگ است که به همین دلیل موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر دنیا شده است. جمیرا از سواحل مسکونی دبی بوده و بیشتر معروفیت این ساحل به خاطر دو هتل برج العرب و جمیرا بیچ است. در ساحل جمیرا امکانات رفاهی زیادی مانند صندلی های مناسب، مسجد، دوش و آفتاب گیر یافت می شود؛ برای رفتن به این ساحل با وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و مترو می توان سفر کرد.

شناخت بهترین سواحل دبی
قدم زدن در بهترین سواحل دبی

ساحل روسی

از بهترین ساحل های دبی، ساحل روسی یا ساحل گسترش یافته جمیرا در دبی است که میزبان افراد روسی و آسیای شرقی است. امکانات زیادی در آن وجود ندارد و فقط دارای چند دوش و توالت است؛ جالب اینجاست بدانید که اروپایی ها از آن، به عنوان ورزشگاه استفاده می کنند و از تفریحات مهم این ساحل می توان به شنا، دوچرخه سواری، اسکیت و دوندگی اشاره کرد.

راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید.

ساحل الممزار

این ساحل به دلیل گستردگی و داشتن امکانات تفریحی زیاد، عنوان پارک ساحلی هم دارد که از 5 قسمت تشکیل شده و دارای دو استخر بزرگ طبیعی نیز هست؛ تمامی این منطقه توسط نگهبانان و گاردهای ساحلی مراقبت و نظارت می شوند. در آن انواع امکانات رفاهی مانند دوش، اجاق هایی برای پخت کباب، صندلی و چتر های آفتاب گیر وجود دارد؛ شنا در این ساحل آزاد است و می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل شنا کنید همچنین روزهای دوشنبه و چهارشنبه را برای بانوان با حجاب در نظر گرفته اند. ساده ترین راه رسیدن به این ساحل استفاده از مترو است.

زیباترین ساحل های دبی
برترین سواحل تفریحی دبی

ساحل کایت

منظره زیبای این ساحل و جلب توجه گردشگران آن برای به هوا فرستادن دهها بادبادک در روز دیدنی است. جاده المناره نزدیک ترین جاده به آنجا است و به دلیل نبود امکانات در آن، اگر بخواهید برای خرید به فروشگاه های آنجا بروید باید کلی پیاده روی کنید.

بهترین زمان سفر به دبی کی است؟

ساحل برج دبی

در امتداد جنوبی ساحل کایت، ساحل برج قرار دارد و نام آن را از برج العرب گرفته اند، چون به بهترین شکل ممکن می توان برج العرب را دید. شهرت این ساحل به دلیل غروب های زیبا و تماشای برج العرب در هنگام غروب است.

آیا ورود به ساحل های دبی آزاد است؟
چگونه به ساحل های دبی برویم؟

ساحل لامر دبی

این ساحل در سه بخش جنوبی، شمالی و لاگونا واقع شده؛ ساحل لامر در واقع بین پل جمیرا و خلیج آن قرار گرفته و شامل 85 مغازه، کافه، رستوران و فعالیت های ساحلی و تفریحی گوناگون است. ساحل لامر برای تفریح خانواده ها و بازی کودکان بسیار مناسب است.

بهترین ساحل های خصوصی دبی

ساحل Cove

یک ساحل سلطنتی و لاکچری که بهترین کافه ها و رستوران های دبی در آن دیده می شود؛ ساحلی که شیخ حمدان هم به آن سر می زند و غذای خود را در آنجا میل می کند.

آیا با بهترین پارک های آبی دبی آشنایی دارید؟

ساحل Club Vista Mare

یکی از بهترین ساحل های دبی و حتی آسیا که در هشت رستوران مختلف سلطنتی دارد و در هر کدام از آن ها انواع غذا ها مربوط به ملیت های مختلف سرو می شود. ساحلی که در زیر سایه بان ها و شن های سفیدش می توان ساعت ها با آرامش استراحت کرد.

بهترین ساحل های دبی
زیباترین ساحل های دبی

ساحل Zero Gravitv

ساحلی بزرگ، شلوغ، پر شور و حرارت برای جوان ها و میانسال هایی که عاشق ورزش‌های آبی هستند. این ساحل دیجی های معروف دبی را به خدمت گرفته و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب پذیرای بازدید کنندگان خود است.

ساحل Nikki Beach

ساحلی 24 ساعته که از سال 2016 افتتاح شده و با مبلمان سفید تزیین شده است؛ از امکانات آن می توان به زمین تنیس و استخر های لوکس اشاره کرد.

معروفترین شهر بازی های دبی کدام اند؟

ساحل Atlantis

از بهترین ساحل های دبی که برای افرادی با شور و حال بسیار و کسانی که نمی خواهند در سکوت باشند، ساحلی پر از رستوران های شیک و عالی با غذاهای دریایی و مدیترانه ای پیشنهاد می شود. این ساحل 24 ساعته و متعلق به هتل پالم جمیرا است؛ از پرطرفدارترین تفریحات این ساحل، قایق سواری در آب است.

تفریح در بهترین سواحل دبی
معرفی بهترین سواحل دبی

ساحل One& Only the palm

اگر به دنبال یک ساحل دنج می گردید که به غیر از صدای ماهی ها و پرندگان هیچ چیز دیگر را نشنوید، این ساحل 24 ساعته و سرشار از آرامش و سکوت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تست خوشمزه ترین غذاهای خیابانی دبی در سفر به دبی

ساحل Summersal Beach Club

یکی از بهترین ساحل های دبی در جایی که چشم اندازی بسیار زیبا از دریا به شما می دهد؛ ارسن برج العرب است. کنار این ساحل را کافه های بسیاری تشکیل داده اند که بهترین نوشیدنی های گرم و آبمیوه های دبی را می توان در آن نوشید.

در آخر اگر طرفدار هیجان و ماجراجویی هستید و از خوردن خوراکی های خوشمزه و ورزش های آبی لذت می‌برید ما به شما در این مقاله کمک می‌کنیم تا بهترین ساحل های دبی را بشناسید و مورد بررسی قرار دهید؛ تا سفری خاطره انگیز و پر شور را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های شهر دبی می توانید راهنمای سفر به دبی را مطالعه نمایید.

تجربه رویایی در بهترین ساحل های دبی
زیباترین سواحل دبی
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.