زیباترین دریاچه های جهان

با زیباترین دریاچه های جهان آشنا شوید

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

طبیعت، شگفتی های بسیاری برای میهمانانش دارد. از کوه های باشکوه و جنگل های انبوه گرفته تا آبشارهای زیبا و دریاچه هایی که دیدنشان هوش از سر هر بیننده ای خواهد برد. در این مطلب قرار است به سراغ زیباترین دریاچه های جهان برویم. پدیده هایی طبیعی و بسیار زیبا که تماشای آنها لحظاتی به یادماندنی، شگفت انگیز و آرام بخش را برای گردشگران رقم می زند. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید تا به سراغ برخی از زیباترین دریاچه های جهان رفته و لحظاتی فوق العاده را در طبیعت زیبا و رویایی سپری کنیم.

دریاچه‌های پلیتویک، کرواسی Plitvice Lakes National Park

پارک ملی دریاچه های پلیتیوک یکی از زیباترین دریاچه های جهان است که ممکن است در زندگیتان ببینید، پارکی تماشایی در نزدیکی شهر زیبای زاگرب، پایتخت کشور کرواسی که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. این پارک رویایی و شگفت انگیز از 16 دریاچه تشکیل شده که هر بیننده ای را مسحور زیبایی خیره کننده خود می کنند.

این دریاچه ها توسط جنگل های انبوه و زیبا احاطه شده و تصویری فوق العاده و باورنکردنی را تشکیل داده اند. کوهستان هایی بسیار زیبا و باشکوه هم دریاچه های پلیتویک را در برگرفته اند. نکته جالب اینکه رنگ این دریاچه ها با یکدیگر متفاوت است. با رفتن به پارک ملی دریاچه های پلیتیوک می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی مناسب این پارک زیبای کشور کرواسی هم استفاده کنید. همچنین گونه های جانوری مختلفی نیز در این پارک زیبا زندگی می کنند که بر جذابیت آن در میان گردشگران تور اقساطی کرواسی می افزایند.

دریاچه‌های پلیتویک، کرواسی

دریاچه پنج گل، چین Five Flower Lake

معروف ترین و زیباترین دریاچه های جهان در دره جیوژایگو در کشور چین، دریاچه زیبا و دیدنی پنج گل است. دریاچه ای با زیبایی خیره کننده و آبی شفاف و زلال که چشم اندازی رویایی را پیش روی مسافران خود قرار می دهد. چشم اندازی که بیشتر شبیه رویا به نظر می رسد تا واقعیت، این دریاچه عمق بسیار کمی دارد و آب آن نیز بسیار شفاف و زلال است به گونه ای که یکی از زیباترین مناظری که با رفتن به این دریاچه فوق العاده می توان دید، تصویر تنه درختان و گیاهانی است که در کف دریاچه پنج گل وجود دارند.

عمق این دریاچه که از زیباترین دریاچه های جهان است، در مرتفع ترین نقطه آن 5 متر است. رفتن به دریاچه پنج گل، یعنی دیدن جشنی بی نظیر از رنگ ها و چشم انداز هایی فوق العاده که تا همیشه در ذهن گردشگران ثبت می شوند. پنج گل یکی از زیباترین دریاچه های جهان خواهد بود که ممکن است در زندگیتان ببینید، پس اگر با تور چین همراه شده و به این کشور زیبا و دیدنی سفر کردید بازدید از این دریاچه شگفت انگیز و تماشایی را هم فراموش نکنید.

دریاچه پنج گل، چین

دریاچه واکاتیپو، نیوزلند Wakatipu

نیوزلند مملو از جاذبه های طبیعی فوق العاده ای است که سفری بی نظیر و به یادماندنی را برای مسافرن به این کشور زیبا و دیدنی رقم می زنند. یکی از این جاذبه های طبیعی شگفت انگیز، دریاچه زیبای واکاتیپو است. سومین دریاچه بزرگ کشور نیوزلند که با چشم انداز رویایی نظر گردشگران را به خود جلب کرده و هر ساله مسافران بسیاری از اقصی نقاط دنیا از آن بازدید می کنند.

این دریاچه از زیباترین دریاچه های جهان بوده و در جوار کوهستانی زیبا قرار گرفته و با جذر و مدهای منحصر به فرد و دیدنی خود یکی از زیباترین تصاویری را ایجاد می کند که هر گردشگری با رفتن به یک دریاچه می تواند تجربه کند. در اطراف دریاچه واکاتیپو می توانید تفریحات هیجان انگیز مختلفی را هم تجربه کنید.

با شگفت انگیزترین جاذبه های طبیعی دنیا آشنا شوید

دریاچه بایکال، روسیه Lake Baikal

مقصد بعدی ما برای بازدید از زیباترین دریاچه های جهان، کشور روسیه و دریاچه شگفت انگیز بایکال است. دریاچه ای با زیبایی خیره کننده که نامش را در فهرست میراث جهانی یونسکو هم می توان دید. این دریاچه در جنوب سیبری قرار گرفته و بزرگ‌ترین منبع تامین آب شیرین دنیا به شمار می رود.

وسعت دریاچه بایکال برابر با 31500 کیلومتر مربع بوده و با قدمت بالا، آب زلال و شفاف و زیبایی شگفت انگیز خود یکی از جاذبه های مشهور و محبوب کشور روسیه به شمار می رود. اگر قصد دیدن این دریاچه شگفت انگیز و دیگر جاذبه های این کشور دیدنی را دارید، با تور اقساطی روسیه همراه شده و سفری لذت بخش را به این کشور زیبا و منحصر به فرد تجربه کنید.

دریاچه بایکال، روسیه

دریاچه بلد، اسلوونی Lake Bled

یکی از دوست داشتنی ترین و زیباترین دریاچه های جهان در کشور اسلوونی قرار گرفته است. دریاچه بلد که در منطقه کارنیولای شمالی و در ۵۵ کیلومتری پایتخت زیبای اسلوونی، شهر لیوبلیانا واقع شده و هر بیننده ای را مسحور زیبایی خیره کننده خود می کند.

دریاچه ای در دل طبیعت حیرت انگیز این کشور که انتخابی فوق العاده برای کسانی محسوب می شود که به دنبال مقصدی رمانتیک و عاشقانه می گردند. با رفتن به این دریاچه زیبای کشور اسلوونی می توانید از جزیره زیبای بلد هم دیدن کرده و از تماشای چشم اندازهایی رویایی و شگفت انگیز در سفر به کشور زیبای اسلوونی لذت ببرید.

چه بلد، اسلوونی

لُوچ لوموند، اسکاتلند Loch Lomond

یکی دیگر از زیباترین دریاچه های جهان، دریاچه لوموند در کشور دیدنی اسکاتلند است. دریاچه ای در 23 کیلومتری شهر زیبای گلاسکو که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. لوچ لوموند بزرگترین دریاچه آب شیرین کشور اسکاتلند بوده و 39 کیلومتر طول این دریاچه است.

این دریاچه بسیار زیبا بخشی از پارک ملی لوچ لوموند و تروساچ است که یکی از محبوب ترین پارک های ملی بریتانیا نیز محسوب می شود. لوچ لوموند چشم اندازی فوق العاده را پیش روی گردشگران قرار داده و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کشور دیدنی اسکاتلند به شمار می رود.

اطلاع از شرایط رزرو تور قسطی با بهترین امکانات و خدمات

دریاچه کومو، ایتالیا Lake Como

دریاچه زیبای کومو در کشور دوست داشتنی ایتالیا یکی دیگر از زیباترین دریاچه های جهان است. دریاچه ای در نزدیکی شهر میلان و با چشم انداز منحصر به فرد و بسیار زیبا که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. هر ساله گردشگران بسیاری با تور اقساطی ایتالیا از این دریاچه زیبا که سومین دریاچه بزرگ کشور ایتالیا هم محسوب می شود دیدن می کنند. دریاچه کومو همچنین عمیق ترین دریاچه کشور ایتالیا هم هست.

دریاچه کومو، ایتالیا

در اطراف این دریاچه که از زیباترین دریاچه های جهان می باشد، شهرها و روستاهای فوق العاده ای قرار گرفته اند که در جلب نظر گردشگران به این منطقه بسیار اثرگذارند. آب و هوای بسیار خوب از دیگر دلایل محبوبیت دریاچه زیبای کومو در میان گردشگران به شمار می رود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.