رستوران های بانکوک

بهترین رستوران های بانکوک

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به شهرها و کشورهای مختلف دنیا، خوردن غذاهای محلی و غذاهای متنوع بین الملی در رستوران های لوکس و محبوب آنهاست.

رستوران هایی که می توانند میزبان بی نظیر برای خاطرات فراموش نشدنی زندگی شما باشند. شهر زیبای بانکوک هم جایی است که می توانید با رفتن به آن، غذا خوردن در رستوران هایی متفاوت و فوق العاده را به یکی از لذت بخش ترین تفریحات زندگیتان تبدیل کرده و لحظاتی به یادماندنی را در این شهر رویایی و شگفت انگیز کشور تایلند سپری کنید. در این مطلب قصد داریم به سراغ معروف ترین رستوران های بانکوک رفته و شما را با آنها آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

رستوران مزالونا | Mezzaluna

مزالونا یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های بانکوک در میان گردشگران به شمار می رود. این رستوران در طبقه 65 هتل لبوای این شهر قرار گرفته و با چشم انداز فوق العاده زیبا و رویایی و کیفیت فوق العاده غذاهای خود توانسته نظر بسیاری از مسافران به شهر زیبای بانکوک را به خود جلب کند.

در منوی رستوران مزالونا می توان طیف گسترده ای از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی را دید. خلاقیت آیتمی است که در غذاهای این رستوران محبوب شهر بانکوک بسیار به چشم می خورد و غذاهای سرو شده در آن طعم منحصر به فرد و متفاوتی دارند. این را هم باید بدانید که مزالونا یک از لوکس ترین رستوران های بانکوک به شمار می رود و قیمت غذاها در این رستوران گران است.

معروف ترین رستوران های بانکوک

رستوران سیامی ایسایا | Issaya Siamese Club

یکی دیگر از رستوران های بسیار خوب و شناخته شده شهر زیبای بانکوک سیامی ایسایا است. رستورانی بسیار زیبا که در میان باغی سرسبز قرار گرفته و در میان مسافران به این شهر زیبای کشور تایلند محبوبیت بسیار زیادی دارد. ساختمان رستوران سیامی ایسایا قدمت بسیار زیادی داشته و حال و هوایی دلنشین و شاعرانه بر آن حاکم است. کیفیت بسیار خوب غذاهای این رستوران هم یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان اهالی و مسافران شهر زیبای بانکوک به شمار می رود.

سیامی ایسایا یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین رستوران هایی خواهد بود که می توانید در سفر به تایلند به آن رفته و از خوردن یک وعده غذایی بسیار خوش طعم و فوق العاده لذت ببرید. در منوی سیامی ایسایا طیف گسترده ای از غذاهای تایلندی و برخی غذاهای بین المللی را می توان دید.

رزرو تور اقساطی بانکوک تنها با یک چک صیادی!

رستوران ورتیگو | Vertigo

یکی از منحصر به فردترین و جذاب ترین رستوران های بانکوک ورتیگو است. رستورانی فوق العاده که در پشت بام هتل بانیان تری، یکی از هتل های لوکس و محبوب شهر بانکوک واقع شده و طرفداران بسیاری در میان مسافران این شهر زیبا و دیدنی کشور تایلند دارد. با رفتن به این رستوران می توان یکی از شگفت انگیزترین چشم اندازها از شهر رویایی بانکوک را تماشا کرد.

رستوران ورتیگو در فضای باز قرار گرفته و دیدن غروب زیبای خورشید از این رستوران مرتفع و فوق العاده شهر بانکوک یکی از بی نظیرترین خاطرات میهمانان این رستوران فوق العاده خواهد بود. حال و هوای رمانتیک و دلنشین ورتیگو هم در جلب توجه گردشگران به این رستوران بسیار اثرگذار است. در منوی این رستوران هم می توان طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و غذاهای محلی کشور تایلند را دید.

غذا خوردن در رستوران محبوب ورتیگو، آرامش و هیجان را با هم توام کرده و تجربه ای متفاوت را پیش روی میهمانان آن قرار می دهد. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید هم در این رستوران غذاهای دریایی بسیار خوش طعم و فوق العاده ای سرو می شود. کیفیت بسیار خوب غذاهای سرو شده در رستوران ورتیگو هم یکی دیگر از عوامل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می رود.

محبوب ترین رستوران های بانکوک

رستوران گاگان | Gaggan

گاگان نام یکی دیگر از شناخته شده ترین رستوران های بانکوک است. یکی از بهترین رستوران های قاره آسیا که در سال 2010 افتتاح شد و در مدتی کوتاه توانست خود را به عنوان یکی از برترین رستوران های این شهر زیبا و رویایی مطرح کند. رستورانی هندی که با غذاهای فوق العاده طبخ شده توسط سرآشپز معروف رستوران “گاگان آناند” توانسته در میان مسافران به شهر بانکوک جایگاهی ویژه به دست آورد.

رستوران گاگان در خانه ای سفید و بسیار زیبا هم قرار گرفته که بر محبوبیت آن در میان گردشگران می افزاید. یکی از جذاب ترین نکات در مورد این رستوران محبوب شهر بانکوک به روز شدن منوی رستوران پس از گذشت چندماه است که جذابیت فوق العاده ای برای رستوران گاگان ایجاد می کند. این رستوران تاکنون 4 بار توانسته عنوان بهترین رستوران آسیا را کسب کند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که غذاهای رستوران گاگان گران هستند.

رزرو تور اقساطی تایلند بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

رستوران بلو الفنت | Blue Elephant Restaurant

بلو الفنت یکی دیگر از معروف ترین رستوران های بانکوک است که یکی از بهترین انتخاب ها برای خوردن غذاهای محلی کشور تایلند به شمار می رود. کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران بسیار بالاست و طعم غذاهای فوق العاده و منحصر به فرد آن تا همیشه در ذهن میهمانان این رستوران باقی خواهد ماند. بلو الفنت در قصری زیبا و قدیمی هم قرار گرفته که محبوبیت آن را در میان گردشگران دوچندان می کند.

رستوران رنگ محل | Rang Mahal

یکی دیگر از رستوران های هندی معروف و شناخته شده شهر بانکوک رنگ محل است. رستورانی فوق العاده در طبقه آخر هتل رامبرانت این شهر که در میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد. طیف گسترده ای از غذاهای خوش طعم هندی را می توان در منوی این رستوران دید و به ویژه چشیدن طعم فوق العاده پیش غذاهای بسیار خوب این رستوران را نباید از دست داد. رستوران لوکس و معروف رنگ محل طراحی داخلی بسیار زیبایی هم داشته که بر محبوبیت آن در میان گردشگران اضافه می کند.

پرطرفدار ترین رستوران های بانکوک

رستوران بنیهانا | Benihana

رستوران ژاپنی بنیهانا یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های بانکوک در میان گردشگران است. پس اگر به سوشی و دیگر غذاهای خوش طعم ژاپنی علاقه دارید، بنیهانا یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن لحظاتی فوق العاده در این شهر رویایی محسوب می شود. نکته جالب در مورد این رستوران بسیار خوب شهر بانکوک این است که غذاهای آن به صورت حلال طبخ می شوند.

در بنیهانا غذا پیش چشمان میهمانان طبخ می شود که لحظاتی سرگرم کننده و به یادماندنی را برای آنها رقم خواهد زد. همچنین این رستوران چشم اندازی فوق العاده از رودخانه زیبای چائو فرایا را هم پیش روی میهمانان خود قرار می دهد.

رستوران له نورماندی | Le Normandie Restaurant

له نورماندی یکی دیگر از رستوران های معروف و شناخته شده شهر بانکوک است. همانگونه که از نامش هم پیداست له نورماندی رستورانی است فرانسوی که در طبقه بالای هتل اورینتال قرار گرفته و در میان مسافران به این شهر زیبا و رویایی محبوبیت بسیار زیادی دارد. رستورانی لوکس و فوق العاده با چشم اندازی بسیار زیبا که از دکوراسیونی زیبا و دلنشین هم برخودار است. البته این را هم باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران گران است.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.