مهیج ترین تفریحات آبی آنتالیا

تفریحات آبی آنتالیا

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

در این که آنتالیا ارزش سفر کردن دارد هیچ شکی نیست، اما این منطقه را بدون تفریحات آبی اش نمی شود تجربه کرد. “آنتالیا” در واقع اسمی است که به مرکز شهر داده اند اما واقعیت این است که بخش بزرگی از خلیج مدیترانه ای کشور ترکیه، جزئی از آنتالیا محسوب می شود.

چند شهر بزرگ و کوچک و چند روستا که هر کدامشان فرهنگ و البته طبیعت منحصر به فرد خودشان را دارند. در این مطلب، تفریحات آبی آنتالیا را مرور می کنیم.

چنانچه دوست دارید به جزیره رویایی آنتالیا سفر کنید، تور قسطی آنتالیا برای شما بهترین گزینه می باشد.

موج های آبی پارا سیلینگ

پارا سیلینگ (parasailing) یکی از جذاب ترین و البته هیجان انگیز ترین تفریحات آبی آنتالیا است. اگر از آن دسته افرادی هستید که ترشح آدرنالین حالتان را خوب می کند حتما امتحانش کنید. در پارا سیلینگ ابتدا با یک قایق مجهز به دریا می روید (که در این قسمت می توانید حسابی از مناظر اطراف لذت ببرید) و بعد لباس مخصوصی می پوشید که با یک بند محکم و استاندارد به پشت قایق بسته می شوید.

این لباس شما را به یک بالن متصل کرده و بالا می برد. تماشای مناظر از ارتفاع بالا، حسی شبیه پرواز به شما خواهد داد. کل فرایند پارا سیلینگ از لحظه خروج از هتل تا برگشت، سه یا چهار ساعت طول می کشد. در تمام تفریح های آبی که در آنتالیا تجربه می کنید؛ افراد متخصص همراه شما خواهند بود.

تفریحات آبی آنتالیا
تفریح مهیج موج های آبی پارا سیلینگ

غواصی بین آب های آزاد

آب های آزاد جان می دهند برای گشت و گذار زیر دریا. با غواصی در سواحل آنتالیا، زندگی زیر آب ترکیه را اکتشاف کنید و از شنا در یکی از شفاف ترین اب های دنیا لذت ببرید. اول باید لباس مخصوص بپوشید و بعد با کمک یک متخصص (که معمولا همراه شما پایین می آید) شیرجه بزنید.

اما اگر می خواهید به جزیره آنتالیا سفر کنید، بهترین زمان سفر به آنتالیا معمولا فصل بهار است.

ماهی ها، مرجان ها، موجودات جذاب آبزی و رنگ نور خورشید که زیر آب را روشن می کند حتما تجربه شما را از سفر به آنتالیا تغییر خواهند داد. تورهای غوصی در آنتالیا معمولا هشت ساعته هستند و یک غواص حرفه ای در تمام لحظات پیشتان حضور دارد. البته تمام این تورها شامل بیمه هم می شوند، غواصی یکی از رویایی ترین تفریحات آبی آنتالیا می باشد.

هیجان انگیزترین تفریحات آبی آنتالیا
غواصی بین آب های آزاد در ساحل آنتالیا

تور با کشتی دزدان دریایی

یک روزتان را در دنیای دزدان دریایی قدیمی بگذرانید و با یک کشتی، وارد ماجراجویی دریایی شوید، این تور ماجراجویی دریایی یکی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا محسوب می شود، در نتیجه اگر با خانواده به آنتالیا سفر کرده اید این تور می تواند مناسب شما باشد چون هم یک روز کامل را می گیرد و هم مناسب تمام اعضای خانواده است. با تور دزدان دریایی، شما از هتل تراسفر دارید.

پیشنهاد می کنیم که قبل از سفر به آنتالیا حتما راهنمای سفر به آنتالیا را مطالعه نمایید.

بعد از رسیدن به خلیج آنتالیا (جایی که کشتی منتظر شماست) سوار کشتی شده و به تعدادی از جزیره های زیبای اطراف سر می زنید، ماهیگیری می کنید و از مناظر لذت می برید و البته یک نهار خوشمزه هم مهمان کشتی هستید.

بهترین تفریحات آبی آنتالیا
تور با کشتی دزدان دریایی در سواحل آنتالیا

با یک زیردریایی گشت و گذار

اما یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی آنتالیا وارد دنیای زیر آب بشوید و اقیانوس را از زاویه دیگری ببینید. زیردریایی هایی که در آنتالیا خدمات تفریحی ارائه می کنند کم نیستند. آن ها به هر مسافر، یک پنجره اختصاصی برای تماشای فضای زیر آب می دهند و در یک تور یک ساعته، برایتان از دنیای دریا و جانوران بومی ترکیه صحبت می کنند. اگر غواصی را دوست ندارید اما می خواهید زیر دریا را ببینید این فرصت را از دست ندهید.

آگاهی از شرایط و قیمت تور اقساطی کوش آداسی

رویایی ترین تفریحات آبی آنتالیا
گشت و گذار با زیر دریایی یکی از تفریحات آبی آنتالیا

صخره نوردی آبی در آنتالیا

اگر از خیس شدن و از آبی که با سرعت زیاد اطرافتان جریان دارد نمی ترسید، این صخره نوردی برای شما عالی است. ابتدا سوار یک قایق کوچک می شوید و سفر هشت ساعته ای را شروع می کنید که شما را به قلب صخره های پارک ملی کوپروکای (Koprucay Canyon National Park) می برد.

در طول مسیر باید گاهی سرعتتان را کم یا زیاد کنید، از همراهان کمک بگیرید، از گلوگاه های سخت و تنگِ سنگی رد شوید و حتی بعضی جاها را پیاده بروید. اما خیالتان راحت، یک قایق سوار حرفه ای در تک تک تورهای صخره نوردی آنتالیا حضور دارد تا امنیت شما را تضمین کند.

تور استانبول اقساطی با بهترین شرایط و امکانات ویژه تابستان

چالش برانگیزترین تفریحات آبی آنتالیا
صخره نوردی آبی در آنتالیا

شهر گم شده مایرا

در آنتالیا، جاذبه های تاریخی و بناهای باستانی کم نیستند. در یک سفر جذاب به شهرهای باستانی مایرا، دمره و ککوا بروید. یک راهنمای حرفه ای تور همراه شماست تا تاریخچه این شهر عجیب و بزرگ را که قسمت هایی از آن زیر آب رفته برایتان توضیح بدهد. تور شهر مایرا حدود ده ساعت طول می کشد و دو وعده غذا هم دارد. کلیسای سنت نیکولاس، بازدید از قسمت های غرق شده شهر و راه رفتن روی پله های چند صد ساله آن از جمله فعالیت های این تور تاریخی هستند.

اگر قصد گردش و تفریح در کل شهرهای ترکیه را دارید، پیشنهاد ما خرید و رزرو تور اقساطی ترکیه است.

جاذبه های دیدنی آنتالیا
شهر گم شده مایرا آنتالیا

پارک آبی آکوالند، یک تفریح خانوادگی

یک پارک آبی چند هزار متری که می تواند یک روز کامل شما را سرگرم کند. با همه اعضای خانواده به یک تفریح چند ساعته و روحیه بخش در پارک آبی آکوالند بروید. برای ورود به این پارک، تنها لازم است برای هر کدام از اعضای خانواده یک بلیط ورودی یک روزه بگیرید. سرسره های صد متری، چندین استخر، رستوران و کافی شاپ و سولاریوم، این پارک را به محلی تبدیل کرده اند که همه اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

پارک آبی آکوالند، یک تفریح خانوادگی
پارک آبی آکوالند آنتالیا

حمام و اسپا به شیوه سنتی ترکی

چه کسی هست که دلش نخواهد به یک سونای دلچسب برود و بعد از آن ماساژ و نوشیدنی دریافت کند؟ آن هم در فضایی سنتی و پر از نقش و نگار که یادآور قصرهای قدیمی ترکی است. حمام های سنتی ترکی دقیقا همین تجربه را به شما می دهند.

ارزات ترین تور ترکیه، تور اقساطی وان است است.

به یکی از چندین حمام ترکی آنتالیا بروید و بعد از شستشو، در استخر شنا کنید. یا در جکوزی و سونا با دوستانتان وقت بگذرانید و بعد ماساژهای سنتی ترکی را سفارش بدهید. بیشتر این حمام ها، داخل خودشان رستوران و کافی شاپ دارند تا بعد از چند ساعت حضور در فضایی گرم و مرطوب بتوانید از یک نوشیدنی خنک هم لذت ببرید.

بهترین تفریحات آبی آنتالیا
حمام و اسپا به شیوه سنتی ترکی
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.