بهترین هتل‌های آنتالیا

بهترین هتل‌های آنتالیا

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

آنتالیا به دلیل ساحل زیبا و آب و هوای مدیترانه‌ای سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر و گردشگر با تور اقساطی آنتالیا از سراسر دنیا می باشد. این حجم زیاد گردشگران، باعث شده که هتل‌ها و مکان‌های اقامتی زیادی در آنتالیا ساخته شود و هر سال نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در آنتالیا محلی برای اقامت پیدا کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از بهترین هتل‌های آنتالیا را به شما معرفی کنیم. بهترین هتل‌های آنتالیا بالاترین امتیاز را در سایت‌های گردشگری و هتل‌یابی از مخاطبین و گردشگران دریافت کرده‌اند.

مجموعه هتل‌های آی‌سی رزیدنس Ic Residence Hotel

یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا، مجموعه هتل‌های آی‌سی با ساحل اختصاصی، محوطه گسترده باغ و استخرهای روباز است. هتل‌های آی‌سی رزیدنس برای فراهم کردن آرامش و شادی مسافران محیطی بسیار عالی به حساب می‌آیند. حمام آب گرم این مجموعه با تمام امکانات ریلکسیشن مانند ماساژهای تایلندی، خدمات پوست و غیره در اختیار گردشگران است. همچنین در این هتل فعالیت‌های زیادی از جمله جت اسکی و پریدن با چتر نجات و غیره را می‌توانید تجربه کنید.

مجموعه هتل‌های آی‌سی رزیدنس

ریکسوس بلدیبی Rixos beldibi

هتل ریکسوس بلدینی با مجموعه متنوعی از امکانات مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، 2 زمین تنیس و کتابخانه یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل‌های آنتالیا است. این هتل دارای یک ساحل خصوصی با چترهای آفتابی و سالن های آفتاب و اسپا است و تمام خدمات ماساژ و همچنین امکانات ورزشی نیز در آن ارائه می‌شود. تمام اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای با صفحه تخت هستند. همچنین هرکدام از اتاق‌های این هتل دارای یک بالکن با چشم انداز زیبا است. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 29.9 کیلومتر است.

در شهربازی های آنتالیا لذت و هیجان را تجربه کنید!

هتل اسکی ماسال Eski Masal Hotel

هتل اسکی ماسال که نام قدیم آن هتل پودینگ سوئیت است، در فاصله 200 متری از برج ساعت قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا می باشد. این هتل با معماری بی‌نظیر دوران عثمانی، فضایی خاص و متفاوت برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل دارای حیاط اختصاصی، استخر، حمام اسپا (آب درمانی) است. طراحی اتاق‌های هتل نیز به اندازه طراحی خود هتل خلاقانه و زیباست.

در طراحی اتاق‌ها از سنگ تراورتن، سنگ مرمر و چوب استفاده شده و ترکیب این سه ماده فضای گرم و آرامبخش به اتاق‌ها بخشیده است. تمام اتاق‌ها دارای وای فای و تلویزیون و حمام مجهز هستند. این هتل تنها 5 دقیقه با ساحل مرمر فاصله دارد و مسافران به راحتی می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسند. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل که از بهترین هتل‌های آنتالیا لست در ماه های سال متفاوت است.

هتل اسکی ماسال

هتل مارمارا The Marmara Antalya

یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا هتل مارمارا است. این هتل که بر روی تپه‌های معروف فالز بنا شده چشم‌اندازی زیبا و مدیترانه‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل یک قسمت اختصاصی گردان دارد که در طول روز 360 درجه می‌چرخد و نمای زیبایی از دور تا دور هتل را پیش چشم مسافران قرار می‌دهد.

چشم‌انداز اتاق‌های این هتل به سمت دریا یا کوه‌های توروس است. همچنین این هتل دارای یک ساحل اختصاصی، دو استخر و باشگاه تناسب اندام با مربیان آزموده است که در طول دوره اقامت برنامه‌های ورزشی مناسبی برای مسافران ترتیب می‌دهند. برای رسیدن به مرکز شهر لازم است از هتل تنها به مدت 5 دقیقه رانندگی کنید.

آیا می دانید مهیج ترین تفریحات آنتالیا که سفر شما را لذت بخش می کنند، کدامند؟

هتل کراون پلازا Crowne Plaza Antalya

این هتل پنج ستاره که از بهترین هتل‌های آنتالیا می باشد، در کنار ساحل زیبای کنیالتی واقع شده و اتاق‌های آن دارای منظره زیبایی از دریای مدیترانه هستند. این هتل در سال 2020 بازسازی شده و پذیرای مسافران است. این هتل دارای دو استخر و حمام اسپا، باشگاه ورزشی، پارکینگ، وای فای و صبحانه‌ای با منوی متنوع و با کیفیت است.

همچنین، هتل کراون دارای سه رستوران است که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی و انواع نوشیدنی‌ها را برای مسافران فراهم می‌کنند. علاوه بر این، امکان سرو غذا در تراس هتل نیز میسر است و گردشگران می‌توان مقابل منظره زیبای دریای مدیترانه غذای خود را صرف کنند. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته این هتل در ماه جولای در حدود 1200 لیر است.

هتل کراون پلازا

هتل آکرا Akra Hotel

هتل آکرا یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا است که در کنار دریا قرار دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر بسیار کم است و می‌توانید از آرامش دریا و سرسبزی و شادابی خیابانها شهر همزمان لذت ببرید. تمام اتاق‌های آکرا منظره زیبای دریای مدیترانه و کوه‌های توروس را پیش چشم گردشگران قرار می‌دهند. طراحی اتاق‌ها مدرن است و همگی از وای فای و تلویزیون برخوردار هستند.

هتل آکرا دارای چندین رستوران و کافه است که انواع غذاهای ترکی و فست فود و غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای در آن‌ها سرو می‌شود. زیباترین رستوران این مجموعه در طبقه 10 هتل قرار دارد که امکان صرف غذا با منظره‌ای به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. این مجموعه دارای 4 استخر، باشگاه ورزشی مجهز، حمام اسپا، سرویس رایگان شاتل و صبحانه‌ای با کیفیت است و هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته آن بین 1400 تا 2400 لیر به ازای هر یک شب است.

بهترین زمان سفر به آنتالیا کدام فصل از سال است؟

پرتو بلو Porto Bello Hotel Resort & Spa

یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا که از امتیاز بسیار بالایی نزد گردشگران و سایت‌های هتل‌یابی برخوردار است هتل پرتو بلو است. این هتل پنج ستاره در ساحل کنیالتی و در فاصله نزدیکی تا مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز، زمین تنیس و حمام اسپای مدرن و مجهز است. تمام اتاق‌های هتل دارای تراس، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و امکانات رایگان بهداشتی هستند. خدمات ریلکسیشن و ماساژ و همچنین خدمات زیبایی پوست نیز در مرکز اسپای این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شود.

پرتو بلو

هتل رامادا Ramada Pelaza Antalya

هتل رامادا در فاصله 700 متری شهر تاریخی کالیچی و درست روبروی دریا قراد دارد. اتاق‌های این هتل که از بهترین هتل‌های آنتالیا است، منظره کوه و دریا را پیش روی خود دارند و تمام اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. این مجموعه دارای دو استخر شنا است و مرکز اسپای این هتل نیز خدمات سلامتی بسیار گسترده‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد که شامل ماساژ درمانی، آب درمانی، سونا، سالن بدنسازی، حمام ترکی و … است. هتل رامادا تنها 800 متر با موزه آنتالیا فاصله دارد و هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته آن بین 1100 تا 1400 لیر است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.