شهربازی های آنتالیا

شهربازی های آنتالیا

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و مرکز استان آنتالیاست. بیشتر افرادی که با تور اقساطی آنتالیا به این منطقه سفر می کنند، به دنبال استراحت و دور شدن از شلوغی های زندگی روزمره هستند. البته ساحل های خلوت و زیبا، مناظر طبیعی نفس گیر و کافه ها و رستوران های درجه یک فضای خوبی برای این استراحت فراهم می کنند.

اما اگر خانوادگی به آنتالیا سفر می کنید، باید به فکر تفریح و سرگرمی کوچکتر ها هم باشید. از شهربازی های آنتالیا باغ وحش دار تا پارک های آبی چند هزار متری، آنتالیا پر است از سرگرمی. در این مطلب، بهترین پارک ها و شهربازی های آنتالیا را معرفی می کنیم تا در سفر بعدی تان آن ها را ببینید.

داینوپارک، سفری به دوران دایناسورها

برای بچه ها (و البته بزرگسالانی) که عاشق دوران ما قبل تاریخ و دایناسورهای بزرگ و کوچک هستند، این پارک و شهربازی ایده ال است. در این شهربازی های آنتالیا، با مجسمه ها و ماکت هایی از انواع دایناسورها از نزدیک دیدار کنید که راهنمای حرفه ای پارک، تاریخچه و شیوه زندگی آن ها را برایتان توضیح می دهد. بعضی از آن ها تکان می خورند و حرکت می کنند و صدای دایناسور دارند. حتی بعضی از آن ها را می توانید سوار شوید و مناظر طبیعی را از روی شانه های یک دایناسور غول آسا تماشا کنید.

داینوپارک، سفری به دوران دایناسورها

پارک آبی آکوالند، یک تفریح خانوادگی در شهربازی های آنتالیا

این پارک یکی از محبوب ترین شهربازی های آنتالیا است و یک پارک آبی چند هزار متری که می تواند یک روز کامل شما را سرگرم کند. با همه اعضای خانواده به یک تفریح چند ساعته و روحیه بخش در پارک آبی آکوالند بروید. برای ورود به این پارک، تنها لازم است برای هر کدام از اعضای خانواده یک بلیط ورودی یک روزه بگیرید. سرسره های صد متری، چندین استخر، رستوران و کافی شاپ و سولاریوم، این پارک را به محلی تبدیل کرده اند که همه اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

رزرو تور ترکیه قسطی و تنها با یک چک صیادی بنفش

پارک دلفین های سیلانیا، تجربه دوستی با مهربان ترین حیوانات دریا

از همیشه به دلفین ها نزدیک تر باشید. در این پارک آبی که از زیباترین شهربازی های آنتالیا است، شما می توانید همراه با دلفین ها در آب های محافظت شده شنا کنید و شاهد مهربانی و بازی هایشان باشید. هر بلیط این پارک آبی صد یورو قیمت دارد که کمی نسبت به دیگر تفریحات آبی و شهربازی ها در آنتالیا گران تر است. استخرهای این پارک تا فقط چهار متر عمق دارند. این یعنی تعدادی حوضچه و استخر خیلی کم عمق برای بچه ها هم وجود دارد که با خیال راحت در آن شنا کنند. البته ورود کودکان زیر چهار سال به این پارک ممنوع است و کودکان زیر هفت سال هم حتما باید یک همراه بزرگسال داشته باشند.

پارک دلفین های سیلانیا، تجربه دوستی با مهربان ترین حیوانات دریا

شهربازی سرزمین افسانه ها (Land of Legends)

یک ماجراجویی آبی زیر آفتاب که می توانید با سواری ها و سرسره هایش حسابی هیجان را تجربه کنید. همچنین یک هتل پنج ستاره (kingdom hotel) هم داخل مجموعه وجود دارد که از تمام پنجره هایش می توانید فضای اطراف یعنی شهربازی را ببینید. ساختمان هتل به شکل ساختمان های قدیمی امپراتوری عثمانی ساخته شده و شما را یاد افسانه های قدیمی خاور میانه ای می اندازد: علی بابا، شهرزاد و… این شهربازی، از فرودگاه آنتالیا بیست و هفت کیلومتر فاصله دارد و با هر کدام از تاکسی های فرودگاه می توانید به راحتی به آن برسید.

رزرو تور قسطی استانبول با شرایط و امکانات ویژه

آکتور پارک، شهربازی شبیه به کودکی ما

اگر بین این همه پارک های بزرگ و پیشرفته چند هکتاری و شهربازی های آنتالیا، دلتان می خواهد یک شهربازی کلاسیک مثل بچگی ها را تجربه کنید، حتما سری به آکتور پارک بزنید. برای استفاده از تمام اسباب بازی های این پارک باید حدود پنجاه تا شصت لیر بپردازید. این شهربازی در یک منطقه سر سبز و پر از درخت قرار گرفته اما مساحت خودش خیلی کم است. با این وجود وقتی بالای چرخ و فلک می رسید، می توانید نمایی از دریا را ببینید.

پارک آبی واترِ پلنت

دیسکاوری پارک

این پارک که یکی دیگر از شهربازی های آنتالیا می باشد، در منطقه ماناوگات در آنتالیا قرار گرفته است. مجموعه بزرگی از آکواریوم ها و محوطه های محافظت شده که حیوانات و گونه های جانوری مختلف در آن ها زندگی می کنند. محوطه هایی که البته میان یک پارک جنگلی خیلی بزرگ قرار دارند. اما قسمت جذاب تر ماجرا این است که درست مثل داینوپارک، تعداد زیادی ماکت نزدیک به واقعیِ دایناسور، کروکدیل و خزندگان ما قبل تاریخ هم این جا هستند. بعضی از این خزندگان را که تا امروز منقرض نشده اند می توانید به صورت زنده در دیسکاوری پارک ببینید. مثل مارها و سوسمارها. اگر عاشق حیاط وحش هستید این پارک را از دست ندهید.

جهت اطلاع از شرایط خرید تور اقساطی وان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پارک فانتاستیک

این پارک، یکی از اولین شهربازی های آنتالیا یا theme park هایی است که در آنتالیا ساخته شده است. در یک فضای سیصد هزار متر مکعبی، درست مثل بقیه پارک های آبی در آنتالیا تعداد زیادی سرسره و استخر قرار گرفته است. البته رستوران ها و کافی شاپ هایی هم هستند که بعد از چند ساعت بازی و شنا، بتوانید روی میزهایشان در فضای باز یک وعده غذای خوشمزه بخورید و خستگی در کنید. مثل همه پارک های آبی و شهربازی های آنتالیا، این پارک در ماه های تابستان شلوغ است بنابراین فکر بدی نیست اگر بلیطتان را از قبل رزرو یا در مورد مدل جمعیت پارک تحقیق کنید.

پارک فانتاستیک

پارک آبی واترِ پلنت

واتر پلنت نه تنها بزرگ ترین پارک آبی در آنتالیاست، بلکه بزرگ ترین مورد در کل سواحل مدیترانه ای ترکیه هم محسوب می شوند. هر روز بیشتر از دو هزار نفر از این شهربازی های آنتالیا بازدید می کنند. چه جوان باشید چه نه، چه کودک باشید و چه بزرگسال در این پارک آبی فعالیت هایی پیدا می شوند که شما را سرگرم و خوشحال کنند. از موج سواری گرفته تا آفتاب گرفتن کنار ساحل، از جنگل گردی تا بانجی جامپینگ و سرسره های خیلی بلند و پیچ در پیچ آبی. همه چیز این جا برای خوش گذرانی طراحی شده است!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.